Ja hoop het ook heb er een goed gevoel bij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
want vrijdagavond vertrekken we naar Badminton, en overdag gaan we naar kerckhaert om mijn wedstrijdjasje af te halen, en maken we alles klaar voor Badminton & voor de wedstrijd die we zondag hebben (aangezien we maar zaterdag nacht rond 2 uur thuis komen)
Ben benieuwd naar de foto's!

Hopelijk gaat ze zich steeds sneller over geven.

is wel leuk ja
zijn weer top ga gelijk foto topic maken
Snoekiej schreef:Gefeliciteerd Nathalie!
Zo, ik ben weer terug van stal. Eerst in de bak gereden, daarna slofje eraan en naar buiten. Ik had me voorgenomen gewoon de hele route achteruit af te leggen als ze er geen zin in had. Na 5 minuutjes achteruit kwam ik toen Lotte tegenZe is een klein stukje meegeweest, en daarna ging ik een andere kant op. Na nog een stukje achteruit heb ik haar weer rechtgezet, 1 tikje gegeven en toen ging ze weer
Ik heb het hele pad in draf afgelegd, en daarna ben ik weer teruggegaan. Ik was trots op haar! Ze heeft niet meer dan 10 minuutjes achteruit gelopen
.
.
. Kwam Vief nog tegen
, die had echt een supergoeie plek bij het podium
.
.
leuk dat je avond zo gezellig was
mooie foto's
heb watin me profile gezet
Ik kijk trouwens iedere keer als ik in de buurt ben of ik Wolin in het land zie, maar ik zie haar nooit. Staat ze een beetje achteraan in het land? Fijn dat het concert zo leuk was 
WolinLotte schreef:@Andrea: Oepsss..... Vandaag een beetje stijf of valt het mee?

.
.. Persoonlijk zou ik geen les van hem willen hebben, hij staat bij mij op stal. Vind hem niet erg sympathiek tegenover paarden. Weet verder niet hoe hij met de trainingen is natuurlijk
.
Mijn vader heeft net mijn ring door moeten knippen. Ik kreeg hem niet meer af!! Hij irriteerde al een paar dagen en had al een paar keer geprobeert om hem af te krijgen.. wilde alleen niet zo lukken
.. Heb toch maar besloten dat die dan doorgeknipt moest worden, heb nu een mooie dikke paarse middelvinger..