[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 23:06

Stelletje klep miepen..... haha

Iedereen suc6 morgen! Ik ga zondag maar naar Varsseveld kijken aangezien ik Neede af heb moeten zeggen... Varsseveld is ook leuk om te kijken!

Overigens haak ik nu ook af... ben moehoehoehoe...
Echt een drukke week gehad en moet ff bij slapen zodat ik van het weekend nog wel een beetje kan feeste!!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 23:11

Bitwise schreef:
Simmie, ga je ook naar Neede?

Nee, Neede sla ik over dit jaar. Vorige week heb ik Gorssel gereden en 2 oktober heb ik Ysselsteyn en 15 oktober Diepenheim. Vond ik wel even voldoende zo.
Ik rijd met Djin nog Ysselsteyn en Bathmen en met Killea Ysselsteyn, Diepenheim en Barchem.

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 23:21

Simmie schreef:
Nee, Neede sla ik over dit jaar. Vorige week heb ik Gorssel gereden en 2 oktober heb ik Ysselsteyn en 15 oktober Diepenheim. Vond ik wel even voldoende zo.
Ik rijd met Djin nog Ysselsteyn en Bathmen en met Killea Ysselsteyn, Diepenheim en Barchem.

<= Mijn jalourse blik

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 23:25

Otje heeft zijn sok aan, ben benieuwd of hij gaat toveren vannacht of dat hij hem gewoon netjes laat zitten

Ot loopt in principe volgende week Lisse, week erna Vasse. Dan de 15de Princenhage en 6 november Barchem.

Iedereen die morgen in Neede rijdt veel succes

5.45 is toch niet zo vroeg? Dat moet ik voor school ook regelmatig Volgende week moet ik zelfs een keer om 6 uur de trein al hebben Practicum om 8.15 en vanaf 8 uur kunnen we inschrijven voor farmacotherapie(oefenen en de praktijktoets). Wil wel een gunstige datum dus zal voor het practicum computer moeten bemachtigen...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 23:34

Ik denk dat ik zondag ook in Varsseveld ben Chantal

Ik zou iig mee als Marco finales mocht rijden. Hij zit er zo te zien met twee van de drie bij, maar misschien gaat hij toch niet ofzo. Als ik er ben zie ik je misschien nog wel iig
Als je toevallig nog foto's gaat maken Nienke met Moosroodnoot is mijn favoriet deze ronde

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 23:42

Geweldig naam vind ik dat: Moosroodnoot. Hoe kom je er op?!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 23:49

Volgens mij komt hij uit de roodnoot-stam Simmie
En dat Moos is erbij verzonnen. Je moet wat als fokker

Ik is moos-ven

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 00:12

Hier een heel verhaal over de Roodnoot-fokkerij: http://www.horses.nl/site/appl/spotligh ... euws_id=29

De boerderij staat er nog steeds, ingesloten in een afrit van de A2 bij Utrecht: http://home.hetnet.nl/~elstcupp/zomer.html

(Ik heb daar in de buurt gewoond, het is vlak bij de Douwe Egberts-fabriek.)

Roodnoot komt van de namen Toon en Door, de oude eigenaren van de boerderij. Staat ook in het artikel.

Ik ben daar ooit eens naar gaan Googlen omdat een meisje hier in de buurt met een Roodnoot reed.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 08:50

En een goeiemorgen maar weer!!!

RT: ik duim zeker dat de keuring goed gaat...lekker om weer je eigen paard te hebben om mee aan de slag te gaan!

Wie zei dat over de riolering aanleggen?? daar zijn ze bij ons ook ineens mee bezig, de hele straat ligt zowat open...

Brittjlover: ik reed op Chico ook altijd zonder zadel als ik hem uit de wei ging halen. Dan moest je een soort bos/heuvel gebiedje door en dan had ik geen zin om te lopen. Hij was ondanks dat hij pas 3 was altijd heel braaf. Tot hij op een dag een beetje vrolijk was....en bokkend de berg af rende!! Ik zat op zijn winterdek (glad!) en had het halstertouw aan het halster gemaakt als teugels....toen hij met zijn hoofd naar beneden ging moet ik wel mee naar voren en toen er nog een flinke bok achteraan kwam werd ik een heeeel end gelanceerd....heb er nog een litteken van!

Bij pony's kan dat ook allemaal wel! Toen ik 11 was en chico 2 heb ik hem een keer aan het hek in de wei gebonden en ben er toen gewoon op gaan zitten kon ik thuis trots vertellen dat ik al op Chico had gereden pony vond alles best

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 08:58

Haha Marieke! Jij was dus ook "penny" vroeger.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 09:00

Op de middelbare school had ik zelfs nog de Penny-agenda....dat zegt denk ik genoeg

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 09:02

marieketencate schreef:
Op de middelbare school had ik zelfs nog de Penny-agenda....dat zegt denk ik genoeg

Oho, dat meen je niet!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 09:24

hmmm ja toch wel

ik schreef ook altijd overal op "I love horses"

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 09:34

goedemorgen allemaal!

zo ik heb vanochtend eerst de tv geeist!!
dus hier de actie foto's heel slecht, sorry, maar waarom die lichtvlekken erop zitten...blijft me een raadsel en wilde het niet uitzoeken, bang dat me camera uit zou vallen

Afbeelding
hier liep ze dus langs die balk die ervoor lag, vandaar dat ze zelf kon bepalen wanneer ze afging!! rekken...no problemo!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
haar mooie koppie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en toen gingen we springen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
zo moet het dus niet Tabitha dit was mijn fout, maar vond het wel een leuk plaatje en daarna kreeg ik dit------>> nog voorzichtiger!
Afbeelding
iets te dicht eronder!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

zoek achterbeentje!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 09:40

Nou dat ziet er wel heel goed uit hoor RT!!! En een leuk koppie, das toch ook altijd wel belangrijk!! Hoop echt dat ie goedgekeurd wordt

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 10:14

Gaaf beestje RT! Ik ga heel hard voor je duimen!!!

Marieke --> Dat 'I Love Horses' herken ik. Heb nog een heel plakboek met die soort dingen van Nena, in groep 8 gemaakt...

Lucky's pees gaat erg goed! De DA heeft me uitgelegd hoe ik van de buitenkant de oppervlakkige buigpees kan voelen, ik moet goed in de gaten houden dat de oppervlakkige buigpees niet bol gaat staan. Gaat ie wel bol staan moet ik gelijk een pasje terug doen, maar alles gaat tot nu toe goed! Peesje mooi dun, oppervlakkige buigpees plat, ze loopt prima en het is niet warm!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 11:12

thanx. ik zit net even op machinaalborduren.nl te kijken!
bij doelgroepen...en dan ergens dekens en chabrakken...en dan zie je heel klein het SGWay of Life logo

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 11:18

RT: ziet er goed uit, en inderdaad een mooi koppie! Heeft ze ook een naam??

Chantal: fijn dat het zo goed gaat met Lucky!

Je kunt nu trouwens wel in dit toppic komen als je niet ingelogd bent, dat is zeker omdat het verplaatst is?

Ik vond laatst nog een oud schrift waar ik allemaal paardenverhaaltjes in had geschreven (nartuurlijk met penny-afloop....)

Iedereen die moet rijden dit weekend en nog niet weg is : veel succes!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 11:26

Tis behoorlijk rustig hier.... is iedereen naar Neede ofzo???

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 11:27

Haha, ik had ook een Penny agenda!

BL; ooit ging ik zonder zadel met mijn pony rijden. Gewoon met het halster en het halstertouw.
Kom ik voorbij een appelgaard en al die plukkers kijken dat ik zonder zadel reed. Ik dacht: laat ik een stukje in galop doen, dan zijn ze vast onder de indruk.

............ Na 3 passen galop stopt dat beest opeens.............en ja, ik lag er dus langs. Wat een blunderfiguur sloeg ik toen!

Andrea, is die stopwatch nou aangekomen? Of dachten ze bij de PTT dat er een bom in de envelop zat?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 11:29

Volgensmij ligt het internet van Andrea eruit.....
Ze zit nu iig in Neede, ben benieuwd hoe het daar gaat!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 11:35

ben ook benieuwd hoe het iedereen in Neede vergaat,
in Ysselsteyn ga ik iig kijken! (crosskriebels )
dus zal tegen die tijd wel even alle startnummers enzo van jullie opschrijven ergens
haha, grappig al die verhalen over zonder zadel buitenrijden,
dat deed ik eerder ook al heel vaak op mn oude pony.. (was echt zo'n braaf beestje, die heeft nog nooit een stap verkeerd gezet) en toen ik 2 was ofzo zat ik met hulp al op de pony van mn opa en oma
RT; ziet er super uit, vind het echt een heel gaaf beestje! ik ga voor je duimen voor de keuring!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 11:39

Mijn penny tijd was vooral scheuren met de pony en springen!!

Met alle ponyruiters gingen wij hele dagen (in het weekend of vakantie) buitenritten maken en dan vooral kijken wie het hardste kan! Gek toch hè, ik won altijd met Nena.....
Vaak maakten we in een bospad dan ook nog kleine hindernisjes van takken, als je die dan omgooide kreeg je ook nog strafpunten.
Pony kon geen dressuurlopen maar als er een wedstrijdje racen was won ze altijd...

Ook gingen we vaak zonder zadel springen, of tikkertje zonder zadel... En maar lachen als er weer iemand van zijn pony viel... }>
Laatst bijgewerkt door Sjaan op 17-09-05 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 11:41

haha chantal, klinkt bekend,
als er met een buitenrit ofzo ook wedstrijdjes worden gedaan win ik ook altijd met britt
maar op een gegeven moment gingen we in ermelo op kamp ook wedstrijdjes doen, maar toen wilden ze niet meer tegen mij..
ik won de hele tijd!
springen zonder zadel doe ik in de zomer ook erg vaak in de wei

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 11:48

Mijn zusje heeft dit eigenlijk nooit gedaan met Nena.
Mijn moeder is op 1 of andere manier veel voorzichtiger geworden.
Ik ging heel vaak alleen of met andere ponyruiters buitenritten maken.
Maar Muriël (ging en gaat) altijd met mijn moeder erbij!
De ponyruiters op de vereniging zijn nu ook heel anders, het zijn allemaal dressuurmiepjes.
Muriël heeft nog nooit met andere ponyruiters een buitenrit gemaakt, alleen maar met mij of Linda (= eigenaresse Cheval) erbij!
De ponyruiters die allemaal pony reden toen ik nog op Nena reed waren bijna allemaal net zulke scheur gekken als ik...
Helaas zijn heel veel van die ponyruiters van toen nu gestopt met rijden...