Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dinsdag nog een springlesje gehad waar ze eigenlijk wel goed aanpakte ook niet echt kijkerig was zoals ze vaak is dus hopelijk blijft het zo voor dit weekend.
!!! Ik zou ook nogal panikeren :/!
. Veel succes iedereen die op wdesgrijd gaat! En tot vantweekend dan wss Mila
en ze luistert goed dus hij was ook tevreden. Hij zegt dat ik mijn afstand zeker goed genoeg zie, alleen mag ik niet twijfelen of van gedacht veranderen en dat klopt wel wat hij zegt... Hij is ook helemaal niet duur, dus zeker top om wekelijks te doen! En dan ga ik ook meer ritme hebben, want nu sprong ik veel te weinig. Helemaal blij dus
hij staat elders voor het spenen, staat daar al 6 weken dus kent het er ondertussen goed genoeg, hij is ergens opgesprongen net achter de schouder, een flinke diepe wond, zeker centimes of 4 diep, maar hij is niet te pakken... Hij was helemaal zijn vertrouwen kwijt na het chippen en ze zijn er voorzichtig mee bezig te herstellen, tijdens het eten kunnen ze hem al eens aaien, maar stalband aandoen is voor mij helemaal niet te doen. Vanavond probeert mijn man nog eens, zou moeten genaaid worden, maar ja, dan is de wond ook al 24u oud dus DA weet niet of het dan nog zal kunnen. Er is een spiertje in de tussenribspier door en dat had ze graag gehecht... Pff altijd iets met die beesten! 
'k Heb Mila_Furrie gezien in de laatste lijn en PP op 't eerste veld!
Nog te veel spanning in dressuur, wel lovende commentaar van de jury, als de spanning weg valt zal je een mooi resultaat halen. Dus dressuur was dubbel. Geen idee wat ik in de jumping uitgestoken heb. Had het gevoel dat al mijn afstanden verkeerd waren. Te dicht, te ver,... uit eindelijk heeft ze toch echt haar best gedaan gezien mijn afstanden echt niet goed waren zijn we met 1 balkje de jumping uitgekomen. En dan ja de cross... op verkenning dacht ik van ja cv nog ziet er wel oke uit. Toen ik zondag morgen aan kwam hoorde ik van alle kanten weigering hier, uitsluitingen daar en toen was het echt van oei sta toch wel serieuzer dan ik dacht. We zijn aarzelend vertrokken maar toen pakte ze echt goed aan. zelf bij de 6 de haag naar beneden sprong ze super. ook haar tempo was goed zat telkens op mijn minuut punten tot aan de 11 a mijn eerste weigering. Beetje donder gat om in te springen + ook dat ik zelf al redelijk kapot zat :d en ja ik kom voor de hindernis en ipv te duwen ja doe ik het niet en staat ze stil. Terug aangereden zonder probleem erover. Had echt meer schrik van de rode huisjes die totaal haar ding niet zijn. Maar daar geen probleem! Aan het water opnieuw het zelfde ik duw niet en staat jammer genoeg ook stil. Opnieuw aanrijden en er terug over. voor de rest geen probleem. Eigenlijk was ik ondanks mijn twee stops toch tevreden van mijn cross. ze pakte goed aan. Enkel de conditie zat van beide niet goed. Zo weten we waar we voor volgend seizoen zeker goed aan moeten werken.
, stout was ze niet deze keer, als da toch en troost kan zijn haha
. Nuja kheb er al heel veel energie ingestoken en het blijkt dat 'hard work pays off' een fabeltje is
.

.
maar onze vos krijgt een mengeling van eten van cavalor en aveve en daar zit duidelijk veel minder stof in. mijn merrie is nogal gevoelig aan haar luchtwegen en denk dat dat ook er mss iets te maken mee zou kunnen hebben.
het lukt me niet
ik heb u zien staan denk ik aan de voorlaatste hindernis dacht ik??? 
, wat ook niet bevorderlijk is voor de uithouding... Speelt mss ook wel een rol.

, hoeft niet echt hoor) van Dodson& Horrell ERS pellets en de Aveve sport mix zero. Heel tevreden van, allebei zeer laag in suiker/zm en hoog in vet.