Ik vind er ook niet veel aan met al die afgelaste wedstrijden. Erg jammer.. Maar helaas niks aan te doen. Voor ons staat Texel, Neede, Diepenheim en Bathmen nog op de planning
jammer Joki, ik had daar vorig jaar last van héél vervelend en beetje frustrerend. Dit jaar ook nog niet echt ons seizoen geweest doordat je niet echt lekker in het ritme komt door al dat aflassen en door de blessure van vorig jaar ook veel later begonnen (eind mei pas) en daarna begon dus de ellende van aflassingen.... Maar niets aan te doen!
Wij hebben nog texel, neede, hattem en bathmen..
Susan hopelijk ga jij een goed winterseizoen krijgen!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 02-09-16 07:51
Dat komt vast wel goed, hij loopt zo lekker op het moment! Eerste keer L1 had ik meteen prijs (en 2 winstpunten) mijn man had de laatste SGW zelfs een puntenrecord in de L2 proef (bij een strenge jury) en dat voor een paard waar we eerst absoluut geen winst mee konden rijden omdat hij continu tegen de hand was en onder je vandaan liep.
Heeft even geduurd maar het kwartje is eindelijk gevallen. Als het met de eventing niks meer wordt kan hij altijd nog dressuurpaard worden alleen denk ik dat hij daar niet gelukkig van wordt (en mijn man wil ook veel te graag crossen). Juist die afwisseling is zo goed. Merk dat het veel voordeel oplevert als de dressuur beter gaat. En andersom heb ik er met dressuur weer baat bij als hij in het springen en de cross lekker loopt, dan is hij veel beter aan het been bijvoorbeeld. Het is echt een wisselwerking.
Hier ook ingeschreven voor Ysselsteyn en Bathem, Ysselsteijn is voor ons LK dus meteen een LK en een NK. Misschien tussendoor nog naar Zutendaal maar ff kijken hoe dat gaat met de indoorkalender Wil ook nog dressuur en springen doen... Te veel keuzes te weinig tijd hahaha
wat een pech susan, maar je gaat hem weer goed klaarstomen dit winterseizoen
Vervelend Joki! Hopelijk volgend jaar beter!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 02-09-16 09:12
Start jij nog M in Ysselsteijn CalvinenGino? Of ga je Z starten daar? We komen je vast wel tegen
Nee gewoon M, wil het LK en NK klasse M rijden. Wilde eerst misschien het stapje hoger doen in Zutendaal maar gezien het NK erna is, wachten we tot volgend jaar. Misschein beter ook, ook al hebben we een top seizoen gehad, is nog steeds het eerste M seizoen, en voor ons beide allemaal nieuw. Moet ook niet te snel willen gaan.
Ik ben er een paar jaar geleden geweest. en ja die heb je echt nodig! of je moet als 1 van de eerste aankomen én rekening houden dat je zeker wel een 10 min aan het lopen bent.
Ik kan geen fiets meenemen maar red me er nu al 2 jaar prima hoor.
CalvinenGino
Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-16 21:05
madelene schreef:
castenray of arensgenhout?
Arensgenhout goeie hahaha
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 06-09-16 22:07
Castenray, mooie wedstrijd. Ben benieuwd volgend jaar op de nieuwe locatie hoe het dan wordt, vond het wel een prachtige plek waar ze zaten. En of we dan nog steeds een doosje champignons mee krijgen .
Wij hebben een 2e hands mtb gekocht. Als je goed zoekt hoeft dat helemaal niet duur te zijn. Wij hebben het geluk dat een buurman van ons voor de hobby fietsen opknapt en doorverkoopt. Wij zien dus uit 1e hand wat hij heeft staan. En we hebben een 2 paards trailer, dus fiets kan mooi aan de andere kant van het schot, omdat we maar 1 paard mee hebben. Mijn man heeft een mooi systeem met spanbanden zodat hij geen kant op kan.