Sann komt er ook een filmpje van jou? Sim die van jou ziet er echt heel lekker uit. Volgens mij hebben jullie allebei genoten!
Viesje heeft vandaag helemaal Anne-vrij gehad, ik kwam er niet aan toe vanwege het huiswerk. Komt op zich mooi uit want ik wilde het een paar dagen rustig aan doen. Morgen even stappen en dan dinsdag of woensdag weer echt aan de bak.
Spreek net oud geneeskunde vriendin. Hoor ik dat van 'ons groepje' van 14 studenten er nog maar 4 geneeskunde studeren. De rest is allemaal gestopt, meeste tijdens de co- schappen.
ziet er bij beide netjes uit. sim had iets minder zin op het puntje maar later er wel over heen.
hoe is het verder nu met de rhino? volgens mij niet meer gevallen bij gekomen ofwel? al kan het nog ivm incubatietijd.
Weten jullie een goed/fijn bitje wat ik bij ol kan gebruiken voor het springen/cross hij wordt dan el sterk (met springen ergen dan cross) hij heeft nu een dubbelgebroken bustrens maar iets heel scherps werkt niet want dan wordt hij gevaarlijk heet
Tientjeh, heb je dan wel net ff meer rem erop als het nodig is? Ik hoor er veel goede verhalen over maar heb er nog nooit mee gereden. Je hebt daar ook verschillende tyes in toch?
Sannnn
Geplaatst: 26-02-12 20:27
Jaa, echt een hoop! Van sommigen had ik het wel verwacht, maar van anderen echt niet. Ben dan toch blij dat ik voor de co- schappen gestopt ben. What had er inderdaad goed zin in! Maar het viel me eigenlijk heel erg mee, vooral na zijn acties in Lunteren had ik wel wat verwacht. Maar hij was op 2 baldadige acties na goed te rijden. Had nou ook mijn 'oude' bit er in, maar viel reuze mee dus met het bit vast pakken etc. Het is bij hem net hoe z'n kop staat eigenlijk. Dat maakt het ook lastig, hopelijk staat die in Chaam goed.
jantine met welk type bit rijd je nu dan? heb er echt geen verstand van, ook nooit in verdiept omdat ik ze duur vind haha hij heeft het wel lang op dit goed gedaan hoor maar merkte in lunteren op cc dat hij de leiding iets over nam
Ik heb de Myler level 1, D trens. Ik reed altijd op een dubbelgebroken kneveltrens. Maar dit bevalt zoveel beter! Ze zijn inderdaad wel duur, maar vind hem het geld nu al waard. Ik kan je hem helaas niet uitlenen, aangezien ik hem zelf altijd nodig heb.
Leuk filmpje van de cross! Echt balen dat dat voor ons niet door ging dit weekend. Mijn paard liep ook een tijdje heel fijn op een myler! nu loopt hij het beste op deze: http://www.kraemer-pferdesport.de/Qualc ... &ci=250229
Gister met Mel en 2 andere lekker naar het strand geweest, eerst een stuk door de duinen en het bos, toen een stukje noordwijkse boulevard en toen lekker volgas over het strand terug, heelrijk! Paard had het ook wel even nodig om de benen te strekken.
Vandaag lekker gedressuurd! Paard ging fijn. verder nog een lesje gegeven in wat grond en longeer werk. erg leuk om te zien hoe paarden heel snel kunnen veranderen in gedrag!
Nu even de film WarHorse kijken
muts_marijke
Geplaatst: 26-02-12 20:56
Goeieavond
@ Mootje bah jij maakt me helemaal misselijk van die foto's! Wat erg!!! @ Sannn super dat je zo lekker hebt getraind! @ Mendy knuppel zo'n myler hebben wij ook liggen! Je had hem het hele winterseizoen mogen proberen maar nu heeft Geert hem zelf al snel weer nodig
Wij zijn weer thuis na een super gezellige, geslaagde mega leuke dag!!
Pff ben even het songfestival, de voorrondes aan het kijken. Foei toch, 2 tegenpolen. 1 indiaan en de andere ziet eruit als een p*rnoster.
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-12 20:59
marijke ik ben geen knuppel. 2wkn geleden is dat pas dat hij op cc het overneemt thuis wel vaker maarja ze zijn hier eigenlijk thuis allemaal minder te rijden dan ergens anders. Had het anders idd wel willen testen.
beli voor dat geld kan ik dat bit ook wel proberen. lijkt verder wel op die wie ik nu heb alleen is deze anatomisch gevormd. leuk dat je een gezellige dag hebt gehad. nog leuke dingen gezien/gekocht
Het is van alles net niets. Ook dit nummer van Kim, hardstikke leuk! maar kom je er niet mee op het songfestival. En zowiezo is dat toch al vriendjespolitiek. Zonde van het geld en de moeite!