Ben weer terug van school, straks springles met What! Je kan op dat Efteling gebeuren drukken en dan ok nee ik kom niet, dan is ie weg. Tenminste was bij mij zo. Veel plezier op het strand Laura en Corien!
mistid
Geplaatst: 12-04-11 14:55
_Noor schreef:
van Roxana Graman.
Die moet ik nogsteeds taart geven . Zie haar bijna nooit en afgelopen week zo 2x achter elkaar!
Welkom terug Merel! In Gorssel hebben wij nog even met je gepraat toen, Ilse was toen met mij mee. Wij komen met HTC nog een keer in Lelystad over niet al te lange tijd. Yeeh Laura ! Dat van Efteling vind ik ook vervelend. Zal even op nee ik kom niet klikken
Net een extra hoofdstel voor Ul in elkaar gemaakt (de 3e al de rest moet het met 1 doen.. verwend beest ) en daar liep hij erg fijn op. De dressuurles van Inge Verbeek heeft zaterdag goed geholpen! Zal straks nog even wat foto's uploaden van zaterdag, want hij ging toen erg leuk in Biddinghuizen!
Mistid: die Ul toch , loopt hij ook al naast zijn ijzers? Sannn: veel plezier met de springles! Laura: wat fijn! Je had een Devoucoux gekocht toch?
Ik had net practicum met reptielen.. De schildpadden vond ik nog gaan, maar leguanen en slangen vind ik toch iets minder relaxt . Ik denk dat ik die later maar allemaal mooi doorstuur .
jakkie, reptielen!!! daar ga ik echt een straatje voor om. Geef mij maar gewoon vee. Koeien, schapen, paarden, daar kan ik wat mee, maar reptielen......................................
bvw
Geplaatst: 12-04-11 17:07
texelse schreef:
jakkie, reptielen!!! daar ga ik echt een straatje voor om. Geef mij maar gewoon vee. Koeien, schapen, paarden, daar kan ik wat mee, maar reptielen......................................
nou inderdaad! Ik moet ook niks hebben van reptielen
Vader belde net zadel was aangekomen!! Ze hadden hem gewoon voor de voordeur gezet... Zit nu stuiterend in de auto. Kan niet wachten.
Floor: idd een devoucoux.
Sannnn
Geplaatst: 12-04-11 19:33
Ahh gatver! Dat is ook niets voor mij slangen.. Veel plezier Noor vanavond! Hoe is het met de keuring gegaan Evelien? Top van je zadel Lau! Ben benieuwd, foto straks?
Ik heb me toch heerlijk gesprongen net op les, echt genieten! Gingen de hoogte in, dan pas gaat ie springen. Zoo gaaf. Goed vertrouwen nu in ons debuut zaterdag! Ben nu alleen aan het kijken voor dressuurles, op zoek naar instructrice. Nog best lastig, aan de dressuur moet nog genoeg gebeuren namelijk. Vooral links om. Maar dat komt goed! Trailer ging die nu ook in 1 keer in. Wel met schot nog scheef en me zusje erachter, maar goed. We maken vorderingen. Nu ga ik weer verder aan de studie, morgen tentamen nummer 2.
Sussie85
Geplaatst: 12-04-11 19:36
Floor: iek slangen. Geef mij dan maar gewoon vee. Mistid: fijn dat je les van Inge Verbeek goed ging. Laura: fijn dat je zadel onderweg is! Edit: fijn dat het zadel gearriveerd is! Sann: veel plezier met de springles! Balen dat je school nog steeds niet mee wil werken. Edit: fijn dat je les zo goed ging. Dat geeft vertrouwen voor jullie debuut. Noor: veel plezier bij de crossles! Jenga: leuk je hier weer te zien. Fijn dat Schoffie het zo goed doet in de dressuur. En met je niet bewegingswonder zo lekker meedoen in het Z is gewoon super. Tientjeh: hopelijk is dit HET paard voor je zusje. Laura & Corien: gaan lekker naar het strand.
Vandaag dressuurles gehad met Weltsieger. Die rij ik even niet zonder hulp van mijn vader of instructeur. Vandaag was ik ook weer erg blij met mijn instructeur. Meneer wil graag vastpakken en zijn eigen zin doen als hij hard aan het werk moet. Vandaag hele fijne stukjes en super slechte stukjes.
Pa heeft zondag nog mogen starten in Etten-Leur. Redelijke dressuur en foutloos gesprongen. Cross ging wat minder. Een weigering op 3. Heuveltje op naar hindernis 4 struikelde Vivre en was even een paar benen kwijt. Opnieuw aangereden en wel eroverheen. Later op hindernis 6 nog een weigering. Verder pakte ze super aan. Helaas bleek bij de DA dat ze niet zuiver meer liep als gevolg van de stuikelpartij. Ze wordt nu iedere dag aan de hand gestapt en het lijkt een spierenkwestie. Ze loopt nu weer vrolijk en alsof er niets aan de hand is door de wei. Maar het was wel even goed schrikken!
bvw
Geplaatst: 12-04-11 19:39
gewoon voor de voordeur gezet!
oeh sussie hopelijk is vivre snel hersteld! Sannn wat super dat hij er al in één keer in loopt
Sussie balen dat je paard niet goed loopt. San super dat What zo braaf was zowel met les als met traileren Lau heeft een nieuw zadel Ik ben als de dood van slangen.
Ferrose liep super met dressuren, blijkbaar zijn de rothormonen even over. Nog wel wat gevoelig in de aanleuning (tja tandjes doen wat auw) maar ze liep zo goed dat ik ook weer eens met wat anders bezig kon zijn dan alleen maar verzamelen. Dus heerlijk aan de appuyementen, travers en keertwendingen gewerkt. Ik had al in geen maanden geappuyeerd maar ze deed het weer alsof we er gister nog mee bezig waren geweest. Ik had in het bos aan mijn middendraf gewerkt en dat was te merken ze bleef nu veel meer doorstrekken.
Gelukkig valt het mee met Vivre Sussie. Hoe gaat het met je duim? Wat een aso trouwens zo aan de weg.. Hoop dat er niemand langs gekomen is met verkeerde bedoelingen. Klinkt fijn Joki.
Annetje
Geplaatst: 12-04-11 19:53
Snoek: ik was inderdaad te laat, maar gelukkig maakte dat niet uit. Ik zat er een half uurtje later op dan we hadden afgesproken. Vies deed het wel goed! We hebben een dressuurproef gereden en daarna nog wat losse oefeningen daaruit verbeterd. Ik heb mijn chauffeur al gebeld, die kan zondag, straks dus even de gegevens opzoeken van de wedstrijd waar ik heen wilde en hopelijk kan ik zondag dan een leuk L1 proefje rijden.
Lau d'r nieuwe zadel stond voor het oprapen belachelijK! Zo voor de deur!
Sannn heeft lekker gereden en Sussie en Joki ook weer.
Dat is lekker handig van de pakketbezorgen Laura! Gelukkig stond je zadel er nog. Annetje: hopelijk kun je er nog ergens bij zondag. Joki: fijn dat Ferrose weer lekker gaat. Sann: duim geneest langzaam. Maar ik kan bijna alles weer. Zal nog wel even duren voordat het er weer uitziet alsof er niets gebeurd is.
EvelienH
Geplaatst: 12-04-11 19:58
Paard is helemaal goed en staat al op stal! Wendel lijkt hengstig te worden dus mijn dag is helemaal goed.
Goed bezig Jantine! Noor, have fun en geniet ervan. Lau, fijn dat je zadel er is! Die postbodes worden ook steeds gekker..... Sann, fijn dat het springen zo goed ging. Sussie, dat is even schrikken! Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen. Joki heeft fijn gereden.
Anne gewoon proberen er tussen te komen en anders kan je er waarschijnlijk in Driel wel tussen. Een redelijke locatie maar dat is indoor en buiten losrijden dus ik weet niet of dat ideaal is voor Vies