[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 08:48

Goeiemorgen! :D

Veel plezier met jullie cross training meiden ;).

Ik had gister weer wedstrijd met Bobo, nog buiten maar op het zand. Hij was met losrijden lekker vrolijk. Het was niet druk met losrijden (moest al 1 van de laatsten) dus hij nam het er even van :+. Ging mooi bokkend de baan rond. Maar daarna gewoon braaf.
Parcours ging erg fijn, eerste rondje in het BB gereden en hier waren we foutloos en 3e. Toen meteen een rondje B gedaan en hier sprong meneer ook zomaar even een foutloos rondje :D. Maar had ook echt fijn gereden. Blij <3 !! Mocht hier de 10 prijs meenemen :).

Aangezien SGW texel niet doorging heb ik Sofie ook meteen maar opgegeven voor een parcoursje. Dus daar gaan we zo mee heen :).

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 08:58

Wat goed zeg Kim *D Succes zo met Sofietje!

Ik ben lekker aan het speuren naar jasjes.. :)
Wel weer wat leuks op het oog :Y)

caro29

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 09:25

Mogge,

Zit nu even op ned 1 te kijken. Vond de Anda een leuk paard.
Mooie kur en super punten voor Edward.
Ben ook fan van de vos Mistral. Die komt zo denk ik nog..Mooie combinatie.

@ Rowo ik geef hem ook gelijk. Dit is de reden dat ik niet iedereen erop laat. Hij is goudeerlijk maar je moet hem met respect behandelen en niet opeens overvallen. Wie weet komt hij erop terug want hij weet wel dat het een goed paard is.
@ kim wat goed van Bobo..

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 09:30

Morgen :)

Drukke week achter de rug gehad.
Kim: Super van Bobo en veel succes met Sofie
Caro: Wat vervelend hoe het gister allemaal is gelopen. Jammer dat het niet wou.
Sim: Gefeliciteerd nog :)
Marjolein: Jouw paardje ziet er dus weer strak uit :)

Ik zit hier thuis met een donders dikke, stijve knie. Gister ipv over de hindernis te gaan, rechts erlangs heen gesprongen. Stond alleen staander in de weg. Nou 1 ding is zeker. Dat ding is knetters hard... G V D wat deed dat pijn :(.
's Avonds nog wel concours gehad met Cacharel. Was voor het eerst. Had 181 punten. Ging heel braaf, op een paar verzetpunten na. Maar daar zijn ze nog jong voor.
Vanmiddag dus de crossles af moeten zeggen. Leek me niet zo verstandig.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 09:34

@ BV wat balen. Helaas geven staanders niet mee. Dat is meestal 1 van de 1e lessen die ik kinderen gaf als we gingen springen. Hopelijk is je knie alleen beurs. Nette punten voor de 1e keer.

Voor de noordelingen hier. Gaat er nog iemand naar de oefencross 31-10 in Smilde?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 09:36

caro29 schreef:
@ BV wat balen. Helaas geven staanders niet mee. Dat is meestal 1 van de 1e lessen die ik kinderen gaf als we gingen springen. Hopelijk is je knie alleen beurs. Nette punten voor de 1e keer.

Zeg je mooi. Dat is meestal 1 van de 1e lessen die ik kinderen gaf als we gingen springen
Dat was 1 van de eerste dingen die ik gister dacht toen het gebeurde.
Ik ga hoe dan ook vandaag wel even proberen op Dröpke te rijden. Eigenwijs ben ik. Crossen leek me alleen niet verstandig. Nu kan ik er thuis ook zo weer af, mocht het absoluut niet gaan

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 09:48

Ja die staanders doen echt gruwelijk pijn. Die metalen zijn,vind ik, erger dan de houten staanders.
Ik ben er een keer tegenaangekomen boven de sprong. Paard sprong teveel naar 1 kant. Gooide met knie de hele sprong om. Paard natuurlijk na de landing bokkend ervandoor. Kon gewoon niet meer verder rijden..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 09:51

Goeiemorgen :Z
Veel plezier met crosstrainen en wedstrijden allemaal! Het begint bij mij ook wel weer heel serieus te kriebelen hoor!

Balen dat je hand nog zo;n pijn doet SP
Mooie laarzen Mootje!!
Zetje is nog een beetje gek dus Rowo. Misschien omdat het veulen er net af is?
Jammer dat de ruiter toch niet zo fijn ging vandaag Caro!
Mooie foto met Oscar Vief! En gezellig met je vriendin!
Super netjes hoor Kim! Bobo is wel heel braaf!
Auw BV, klinkt pijnlijk :(:) Wel gefeli met je winstpunt!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 10:04

Voordat ik ga bijlezen even een egobericht van mij:

*\o/* *\o/* Ik ben meester in de rechten!!! *\o/* *\o/*

Mijn presentatie ging redelijk oke, maar bij de verdediging gingen ze me echt compleet doorzagen over het aansprakelijkheidsrecht. Terwijl daar echt maar een iniminie stukje van mijn scriptie over ging. Door de zenuwen wist ik een paar antwoorden niet, waardoor ze vonden dat ik te weinig juridische kennis had. Uiteindelijk een 6,5. Had gehoopt op een hoger cijfer, maarjah ik heb het gehaald!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 10:25

Noor: irritant zeg zo'n eigenwijze stagair! Succes met de studie vandaag en de laatste dingetjes voorbereiden voor Thailand!
Snoekiej: dat moet een grappige avond zijn geweest! Balen dat je nog zo'n last hebt van je arm.
Caro: leuk een eigen nieuwe auto! Jammer dat de ruin toch niet verkocht is.
Mootje: Corion zit dus weer strak in zijn vel! Ik vind je zwarte laarzen erg mooi (lijken op de mijne), maar de andere zijn niet zo mijn smaak. Ben benieuwd naar je totale outfit, want dan kan het wel heel mooi zijn.
Sannn: jeetje dat zijn geen leuke berichten. Hopelijk komt ze weer snel bij!
WL: gekke Wolin!
PB: fijn dat Challenge zo goed gaat bij Gert! Fijn ook dat hij alweer naar huis mag. Gaat snel he!? En je krijgt hem ook echt alleen mee als ze er zeker van zijn dat hij braaf is. Dus dat zal wel goed zitten!
SP: fijn dat je hand weer heel is en dat de verhuizing goed is gegaan.
Rowo: kreeg vliegles van Zetje, maar bleef wel zitten.
Vief: mooie foto! En lekker gegeten zo te lezen.
Lielle: succes in Ysselstein!
Kim: gefeliciteerd! Dat zijn de goede resultaten!
BV: dat klinkt als een niet zachtzinnige botsing met de staander! AUW! Wel nette punten met je jonkie!

Zo dat is een flinke lijst! Ik ben weer helemaal bij.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 10:38

Gefeliciteerd Sussie!!! :) :)

De staander wie ik had geraakt, was ook een metalen. Een zeer harde :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 11:05

Evengoed gefeliciteerd Sussie. Tuurlijk hoop je op een hoger cijfer, als je er zoveel moeite voor hebt gedaan.

Ik zit hier met een sik. Oro moet hoognodig naar de smid achter. Eindelijk de smid vandaag hier, gaat ie weer onverrichterzake naar huis. Zijn nekspier zat helemaal vast.
Misschien moet ik toch maar zelf smid gaan worden.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 12:03

@ Scum. Balen zeg!

@ Sussie van harte gefeliciteerd!!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 12:22

Sussie gefeliciteerd!
BV: sterkte met je knie!
SP: fijn dat je hand niet gebroken is en dat het verhuizen soepel is verlopen!! Ben je gaan samenwonen?
Scum: balen van de smid. Die van mij had het laatst ook een tijdje in zijn rug, kwam ook net slecht uit!
@ Mootje: inderdaad 2 vragen :D Mooie laarzen!

Net met mijn moeder even naar Hoorn geweest. Laatste dingetjes voor Thailand gehaald. Ga zo alvast alles klaarleggen, zodat eventueel nog wat gewassen kan worden als het nodig is. Nog mooie zwarte knielaarzen van moeders gekregen :)

Crossers en concoursgangers veel succes!!
Ik weet niet of ik nog aan Jer toe kom vandaag, morgen weer een dag ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 12:27

Mooie laarzen mootje ( kost het daar veel om te laten maken?)
Succes allemaal op training en wedstrijd!!
San gefeliciteerd!!!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-10 13:32

Ik ben pas net wakker, dus voor mij is het goedemorgen! :D
Sussie, Gefeliciteerd! Jammer dat je zo zenuwachtig was.
BV, Balen van je dikke knie. Bewegen is meestal zorgt meerstal voor een sneller herstel, maar of paardrijden daar onder valt :=
Rowo & Vief, Rij ze vandaag.
Scum, Balen dat je hoefsmid niet kon smeden!

Pff, Mijn halve dag is al weg op deze manier! Ik heb wel lekker uitgeslapen. Zometeen naar stal en dan vanavond Eurosport kijken! Ook nog eventjes naar Mr Ed voor een uitrijdeken.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 13:37

Zo! Dat is nog eens uitslapen, Mootje!!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 13:44

Ik heb net stiekem ook 1 1/2uur lang mijn ogen dicht gehad op de bank... Heerlijk :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 13:48

Veel succes en plezier met de crosstraining!
Auu BV. Ik ken het, is mij 3 weken geleden gebeurd en heb nu nog steeds dikke harde en blauwe knie. Sterkte!
Gefeliciteerd Sussie! :D Jammer van je cijfer, maar je hebt hem. Dat is het belangrijkste.
Jij hebt uitgeslapen zeg Mootje! :oo

Ben net terug van het NK verenigingskampioenschap. We zijn 2e en 3e geworden! Totaal onverwacht want er werd super slecht gesprongen en we hadden genoeg blessures waardoor er veel reserves ingelast werden, dus we hadden niet het beste team. We hadden zelfs nog een springruiter ingezet die nog nooit een dressuurproefje gereden had met dit paard. Alleen vroeger ooit keer om die wp te halen.
De bodem was echt niet te doen.. Werd dus over het algemeen slecht gesprongen.
Wel heel jammer dat ik niet mee kon doen, maar Vero gaat voor. :)
Dierenarts heeft nog even naar Vero gekeken, zit bij ons op club, en die had er geen goed gevoel bij. Adviseerde mij ook om naar de kliniek te gaan en goede controle te laten uitvoeren. Dus maandag maar bellen.
Zo naar Groningen, gala.. Weinig zin. Ben nu al bek af. :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-10 14:08

Gefeliciteerd Sannn. Balen van Vero zeg, weet je al naar welke kliniek je toe wilt?

Ik heb gedouched en ga nu de deur uit :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 14:23

Kootwijkerbroek, maar dan wil ik wel Bokhorst zelf. Heb ik goede ervaringen mee. Twijfelde nog even met Hofma&Vangelder of emmeloord. Maar blijf toch bij Bokhorst. :)

Mijn zusje gaat me nu zo opmaken, die heeft hele cursus gehad. Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien! ;)

Veel plezier op stal! Ga ook nog even gauw om 15.00 ZDF eventing kijken voordat ik naar Groningen ga.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 14:42

@Noor: Ik ben niet gaan samenwonen, ik ben sinds een paar maanden vrijgezel, en heb verder een behoorlijke heftige tijd achter de rug (mijn moeder is eind juli overleden) daar heb ik nog de naweeën van (wat logisch is) dus ik doe voorlopig even rustig aan.
Wil komende tijd lekker mijn nieuwe huisje in orde maken, het rijden van de paarden weer oppakken, en dan zie ik wel weer.

@BV Pijnlijk hoor! Hoop dat het snel beter gaat
@Mootje: Uitgeslapen?? Haha, mooie laarzen, ik wil ook nog laarzen van Lipica aan laten meten
@Sussie: gefeliciteerd!!! Gaaf hoor
@Scum: balen dat de smid niks kon doen, mijn dressuurmerrie zou afgelopen donderdag gaan, ik hoopte dus morgen weer te kunnen gaan rijden, aangezien ze daar altijd heel veel last van heeft, maar zag net op de kalender dat de afspraak met de smid naar maandag is verzet….
@San: foto van hoe je er straks uit ziet met je make up!!

Nu nog even wat boodschappen halen en dan om 5 uur (toch??) voor de tv!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 14:44

Kom ik mootje tegen! :D ff gekletst hahah
Balen van vero san!!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 14:44

jah vanaf 17u op eurosport, maar al eerder via ZDF op het internet te volgen als het goed is (15u). Edit: ZDF is vanaf 16u.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 14:58

Vanaf 16 uur pas? :oo
Dat is flink baalen.. Er stond eerder 15.00 dus ik dacht kan ik het leuk even kijken voordat ik ga.. Maar niet dus. Jammer.