Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.Noorwijdenes schreef:Ik ben weer terug uit Moordrecht. Ben tevreden over Jer, hij deed goed mee. Waterbak twijfelde hij even maar daar kwamen Evie en Bandido langs en toen stapte hij er direct achteraan. Geen gekkenhuis dus gelukkig. Ook nog wat smalletjes gedaan, op zich ging het wel goed. Een paar keer gingen we er langs maar goed. Alle begin is moeilijk zeggen ze toch?
@ Evie: ik vond jouw paard écht héél braaf. Hij kijkt nergens van op of wel?
, ook alle smalletjes deed hij zo in 1x , volgens mij komt het vooral doordat hij het echt ontzettend leuk vind om te doen
en water is leuk om de baas mee nat te spetteren
.
, dus daar moeten we wel nog een beetje aan werken, maar dat werd tijdens de les gelukkig al wat beter.
.

Vandaag ook gelijk een spannende dag, moet vanmiddag naar school om mijn afstudeervoorstel officieel te verdedigen en zo de definitieve goedkeuring te krijgen voor mijn opdracht
Geen idee of dat succesvol gaat worden, heb het stuk in mijn vakantie geschreven en ben nu ook nog niet erg helder...
Want ik heb mijn paard niet iedere dag op het weiland en als ik dat mijn paard niet kan geven moet ik maar geen paard kopen. Lekker makkelijk gezegd van de mensen die hun paard wel de hele dag buiten kunnen laten.
Is het zo'n marsepein boltaartje (maar dan plat)?

peanutbutter schreef:Hoezo geen Chaam Corien?
En heel veel succes vanmiddag op school!
. Niveau in de groep was inderdaad lekker gelijk.