@ Snoekiej: 17 april is die clinic, dus ik weet niet of Vorstin dan alweer in vorm is.
Ze reed trouwens op Bandido, ze rijd overigens niet voor de prijzen, maar ze wil volgende winter graag de ORUN-cursus gaan doen en dan moet je L1+1 zijn en B+1 springen.
@ WL: Ik zat ook bij het halfzusje van Wolin, en was nog steeds een erg gaaf paard om te zien
.
@ Corien: Daar mag je best trots op zijn hoor!
Toen hij werd verkocht had hij hem pas 2 weken gereden, dus was er nog veel werk aan te doen en Jackson is zeker mooi gretig in dat filmpje van dat oefenparcours.
Ik probeer Bandido ook fris en gretig te houden door veel afwisseling, en dat heeft vandaag zeker zijn vruchten afgeworpen!
@ LZ: Fijn dat je heel de week zo lekker en veelzijdig hebt gereden.
@ Rosalie: ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
@ Mo: erug knap zie je er daar uit
.
Noorwijdenes schreef:Ik ben weer terug uit Moordrecht. Ben tevreden over Jer, hij deed goed mee. Waterbak twijfelde hij even maar daar kwamen Evie en Bandido langs en toen stapte hij er direct achteraan. Geen gekkenhuis dus gelukkig. Ook nog wat smalletjes gedaan, op zich ging het wel goed. Een paar keer gingen we er langs maar goed. Alle begin is moeilijk zeggen ze toch?
@ Evie: ik vond jouw paard écht héél braaf. Hij kijkt nergens van op of wel?
Jer was ook ontzettend braaf , zeker voor zo'n eerste crosstraining, ik was ook erg blij dat het niveau in de groep zo gelijk lag.
Bandido kijkt inderdaad nergens meer van op
, ook alle smalletjes deed hij zo in 1x , volgens mij komt het vooral doordat hij het echt ontzettend leuk vind om te doen
en water is leuk om de baas mee nat te spetteren
.
Maar zoals Michiel al zei crosst Bandido lekker zijn parcoursje en mag ik gezellig meerijden
, dus daar moeten we wel nog een beetje aan werken, maar dat werd tijdens de les gelukkig al wat beter.
Mijn moeder had van iedereen in het groepje mooie foto's gemaakt, maar helaas zat er geen geheugenkaart in
.
edit:
Voor alle vrienden en familie van Dirk Gouwels heel veel sterkte toegewenst.