Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TeeGee schreef:Gisteravond bij de selectie voor de jurycursus geweest in Emmeloord. Me vader was mee als chauffeur, echt wel fijn. Was best moe en Emmeloord is echt ver!
![]()
Had eerst intake gesprek, ging volgens mij best goed. Was ook zo klaar, ze vonden het een duidelijk verhaal.Daarna gekeken in de binnenbak. Reed een combinatie een proef en Jan Peters (olympisch jurylid) gaf tijdens de proef commentaar en daarna nog wat aanwijzingen. Erg interessant.
![]()
Daarna 3 proeven op video gezien en moest je schriftelijk cijfers en commentaar geven. Nu moet ik nog een profieltoets maken op internet voor 3 okt en daarna krijg je de uitslag. Dus ben benieuwd!
rowo schreef:CoriienRN schreef:Ze werken wel mee als ze goed karakter hebben, tot ze moeten werken
Geen enkel paard vind het leuk om aan het werk te moeten, dan krijgen ze allemaal kuren. Maar das het leuke ookMaar goed, deze is af en toe nog ff lekker apart en een echte merrie.
Ingridje16 schreef:CoriienRN schreef:Ing je mag gewoon lessen hoor met enten
Ze worden er vaak toch niet helemaal lekker van dus dan ga ik zeker geen zware les met hem rijden.
Vind ik niet echt eerlijk tegen over hem. Er zijn inderdaad mensen die het wel doen, maar ik begin er niet aan.
Vind het niet eerlijk tegen over het paard, op wat voor manier hij ook reageert op zijn entingen.
Ga vanavond gewoon even rondje met hem wandelen.