Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en dat van mijn paard
Gewoon echt aso punten Echt een aantal 9-ens! Veel achten en ook veel zevens! Daarmee was ik overigens 1e
hahaha! Leuke foto's!

Gefeliciteerd!
Is vandaag goed gegaan met iedereen die op wedstrijd moest..
Martine__ schreef:Wat een leuke foto's Vief! Ze kan echt super springen!
Ik ga alle topics even bekijken.
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.
Ik had vandaag mijn M2 debuut.
Buiten losgereden en was echt gespannen. Liep ook nog eens uit, dus maar weer even op de trailer gezet. Toen verder losrijden.
Nou toen de proef, man ik was best zenuwachtig. Eerste proef vond ik zelf niet zo fijn gaan. Sprong over in de contra, en nog een paar kleinere foutjes wel. Als ik er nu over nadenk ging het toch best wel fijn, ik moet me gewoon niet zo vastpinnen op de dingen die slecht gaan. Bleek ik gewoon 185 punten te hebben en een 3e prijs Ik was zo blij .
Toen de tweede proef. Had het idee dat ie heel sloom werd, heb nog een keer lui varken gezegd hehe. Sprong verkeerd aan, maar heeft de jury volgens mij niet gezien...
Naar boven de prijsuitreiking. Bleek ik 219 punten te hebben![]()
![]()
Gewoon echt aso punten Echt een aantal 9-ens! Veel achten en ook veel zevens! Daarmee was ik overigens 1e

Maakt zich ook niet zo snel druk zeg maar
Hindernis, o joh, nou ja, als jij dat dan wil dan doen we dat maar, maar wel rustig aan hoor
En dan na de hindernis bij het hek stil gaan staan en de vogels of shetlander van de buren vol interesse gaan bekijken 
vind er steeds leuker
lekker ding die wol 

gefeliciteerd alemaal
Leuk paard is het toch

Wsl wordt dat wel beter als ze sterker wordt achter
Foto van? 
Hoefde maar aan draf te denken en dan draafde ze super aan, mooi grijpend achterbeen. En echt heerlijk gereden met super kleine hulpen. Maar Wol laat zich niet op haar kop zitten en als je dan even doorpakt vindt ze dat natuurlijk niet echt leuk. Volgden dan ook wel wat boksessies. Dan heb je wel een paar "rustig" en "braaaf" 's nodig soms
Maar ze wist heel goed wat we aan het doen waren. En dan is het later ook wel goed
Maar soms blijft het lastig dat ze nu opeens naar mij moet luisteren 
Maar vind het erg leuk dat ze het zo leuk vindt!
gomir schreef:Nowie vind een draftempo van net niet omvallen precies hard genoegWsl wordt dat wel beter als ze sterker wordt achter
viefdepief schreef:gomir schreef:Nowie vind een draftempo van net niet omvallen precies hard genoegWsl wordt dat wel beter als ze sterker wordt achter
Rijd je haar dan ook in een vrij rustig tempo gomir?
Ojaa BZV! Ik ben ook weg
Geen reactie is direct een tik
), alleen om haar in de gang zelf actief te houden valt niet mee. Ze draaft liever dan dat ze gallopeert, ze stapt liever dan dat ze draaft en ze staat eigenlijk liever stil dan dat ze stapt