[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny_CT

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:12

leuke foto's vief... ze heeft er echt plezier in zo te zien Haha!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:13

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:13

Ze wordt steeds leuker Vief Ja

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:15

Vandaag weer voor het eerst lekker crosstraining gehad !!
gin op het einde wel lekker in het begin had ik een hoop weigeringen Verdrietig
maar voor het eerst had ik echt het idee dat mijn zelfvertrouwen gegroeid is Vork en dat van mijn paard

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:16

Wat een leuke foto's Vief! Ze kan echt super springen!

Ik ga alle topics even bekijken.
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

Ik had vandaag mijn M2 debuut.
Buiten losgereden en was echt gespannen. Liep ook nog eens uit, dus maar weer even op de trailer gezet. Toen verder losrijden.
Nou toen de proef, man ik was best zenuwachtig. Eerste proef vond ik zelf niet zo fijn gaan. Sprong over in de contra, en nog een paar kleinere foutjes wel. Als ik er nu over nadenk ging het toch best wel fijn, ik moet me gewoon niet zo vastpinnen op de dingen die slecht gaan. Bleek ik gewoon 185 punten te hebben en een 3e prijs Ik was zo blij .
Toen de tweede proef. Had het idee dat ie heel sloom werd, heb nog een keer lui varken gezegd hehe. Sprong verkeerd aan, maar heeft de jury volgens mij niet gezien...
Naar boven de prijsuitreiking. Bleek ik 219 punten te hebben Haha! Haha! Party!! Gewoon echt aso punten Echt een aantal 9-ens! Veel achten en ook veel zevens! Daarmee was ik overigens 1e Vork

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:27

Vief: Fanatieke Woll Haha! hahaha! Leuke foto's!
Melanie: Wat een schatje is het zeg, echt een knuffeltje! *LOL*
Martine: Wauw super joh!! Gefeliciteerd!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:29

Dankjulliewel Lachen

Martine: Wat een asociale punten!! Wow!
Echt super gedaan! Haha! Gefeliciteerd!

Bonny_CT

super toch martine, super debuut Haha! Is vandaag goed gegaan met iedereen die op wedstrijd moest..

GA even je foto's van je shet bekijken Haha!

Scum

Martine__ schreef:
Wat een leuke foto's Vief! Ze kan echt super springen!

Ik ga alle topics even bekijken.
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

Ik had vandaag mijn M2 debuut.
Buiten losgereden en was echt gespannen. Liep ook nog eens uit, dus maar weer even op de trailer gezet. Toen verder losrijden.
Nou toen de proef, man ik was best zenuwachtig. Eerste proef vond ik zelf niet zo fijn gaan. Sprong over in de contra, en nog een paar kleinere foutjes wel. Als ik er nu over nadenk ging het toch best wel fijn, ik moet me gewoon niet zo vastpinnen op de dingen die slecht gaan. Bleek ik gewoon 185 punten te hebben en een 3e prijs Ik was zo blij .
Toen de tweede proef. Had het idee dat ie heel sloom werd, heb nog een keer lui varken gezegd hehe. Sprong verkeerd aan, maar heeft de jury volgens mij niet gezien...
Naar boven de prijsuitreiking. Bleek ik 219 punten te hebben Haha! Haha! Party!! Gewoon echt aso punten Echt een aantal 9-ens! Veel achten en ook veel zevens! Daarmee was ik overigens 1e Vork

Whow, superpunten zeg! Waar was je Martine? Ik was vandaag in Vragender. Dat is toch redelijk bij jou in de buurt, of zit ik nou zo slecht met mijn topo?

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:30

Ik ben gestart in Haaksbergen, eigen concours.
Vragender ligt idd wel dicht in de buurt. Is voor ons denk ik iets langer dan een half uurtje rijden.

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:34

Idd mooie score Martine_ dat doen er veel je niet na zeker bij je debuut!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:35

Dat zijn gewoon ruim drie winstpunten toch Clown
Gefeliciteerd martine! Mooi debuut Ja

Vief: ik ben verliefd op je paard Ja
Mijn schimmie gaat ook wel fijn, maar die is beetje lui Tong uitsteken Maakt zich ook niet zo snel druk zeg maar Clown Hindernis, o joh, nou ja, als jij dat dan wil dan doen we dat maar, maar wel rustig aan hoor *LOL* En dan na de hindernis bij het hek stil gaan staan en de vogels of shetlander van de buren vol interesse gaan bekijken Clown

Morgen gaat ze wsl voor het eerst mee naar 'les', ben benieuwd hoe ze op vreemd terrein is Ja

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:38

meestal wat levendiger he carina, alhoewel die van mij overal onder de indruk is en juist stuk rustiger... Als ik vandaag wat meer impuls had gehad dan had ik waarschijnlijk wel 2 puntjes gehad..

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:42

Ik hoop dat mijn springdebuut net zo goed zal gaan, al heb ik die nog niet gepland... Ik hoop ergens begin april, dan kan ik eind van het seizoen mooi gaan crossen Haha!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:42

Vief wat is je paardje cool zeg Haha! vind er steeds leuker Tong uitsteken lekker ding die wol Haha!
Martine daar mag je idd niet over klagen goed hoor Haha!
Voor de rest beetje vergeten.. goeie punten voor bij zien komen Haha! gefeliciteerd alemaal Haha!

Heb echt lekker gereden vandag, met uit stappen spanse pas 3 stappen geleert.. dus wel grapig Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:48

Haha Haha!
Wel leuk dat je haar morgen mee gaat nemen naar ander terrein!

Relaxt is soms ook wel erg fijn. Bij Wol verdwijnt dat echter al snel als ze echt aan het werk moet. Laat ik haar sukkelen dan vindt ze dat ook prima en sukkelt ze lekker mee. Na het rijden is het dan ook weer echt een schaap. Staat ze altijd los. Beetje kuil te eten en dan zeg je kom wol we gaan je weer in het land zetten en dan sjokt ze braaf met je mee naar buiten. Om dan op het gemakje bij het hek te blijven staan kijken hoe ik uiteindelijk wegfiets.

Corien: Haha wat grappig dat je dat zo snel kunt leren!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:49

Die van mij loopt nu ook met veel minder spanning.. dus even door trainen nog Haha!

Vief ja ze kon het al aan de hand, dus vandaga met snoepjes omgekocht.. en been geven Tong uitsteken

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:51

Wat punten Martine!!
Woods ziet er goed uit Vief. Ze heeft er el echt lol in zo te zien.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:56

Wauw wat een punten Martine, gefeliciteeerd!

Ziet er goed uit zeg Vief Lachen Leuk paard is het toch Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 20:01

Ze mag van mij wel wat drukker Bon, hoef ik niet zo hard te werken *LOL*

Nowie vind een draftempo van net niet omvallen precies hard genoeg Clown Wsl wordt dat wel beter als ze sterker wordt achter Ja

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 20:15

Corien: Aah oke Haha! Foto van?

Haha ja we moeten nog héél veel trainen natuurlijk Knipoog

Ben de laatste tijd ook wel een beetje de grenzen aan het opzoeken. Met les erg bezig geweest met het goed luisteren naar mijn been. Soms verzet ze zich er nog een beetje tegen. Juist tegenin gaan hangen. Ze is soms ook liever lui als moe en dan ga je onbewust toch te grote hulpen maken. Moet nu zelf ook heel consequent hierop blijven letten. Eerst hebben we afgesproken welke reactie nog goed was. En wanneer ze in de overgang stap-draf dan ook maar iets minder reageerde kreeg ze gelijk een tik. Wanneer ze dan naar voren sprintte gelijk belonen (was immers de reactie die ik wilde hebben) en hand naar voren en dat hielp super. Misschien ook wat vor jouw relaxte schimmel Gomir Knipoog Hoefde maar aan draf te denken en dan draafde ze super aan, mooi grijpend achterbeen. En echt heerlijk gereden met super kleine hulpen. Maar Wol laat zich niet op haar kop zitten en als je dan even doorpakt vindt ze dat natuurlijk niet echt leuk. Volgden dan ook wel wat boksessies. Dan heb je wel een paar "rustig" en "braaaf" 's nodig soms Knipoog Maar ze wist heel goed wat we aan het doen waren. En dan is het later ook wel goed Lachen Maar soms blijft het lastig dat ze nu opeens naar mij moet luisteren Ach gut
Galop is nog het lastigste dus dan wordt ze al snel wat sterker en onrustiger. Accepteert ze ook nog minder in combinatie met het wat sneller moe worden is dat voorlopig nog de lastigste gang. Dus met springen was het soms nog een beetje onstuimig Clown Maar vind het erg leuk dat ze het zo leuk vindt!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 20:17

vief nee ik laat van de week wel even een filmpje maken Tong uitsteken
ik gaat BZV kijken:wave:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 20:18

gomir schreef:
Nowie vind een draftempo van net niet omvallen precies hard genoeg Clown Wsl wordt dat wel beter als ze sterker wordt achter Ja

Rijd je haar dan ook in een vrij rustig tempo gomir?

Ojaa BZV! Ik ben ook weg Doei!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 20:24

ik ook doeei

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 20:32

viefdepief schreef:
gomir schreef:

Rijd je haar dan ook in een vrij rustig tempo gomir?

Ojaa BZV! Ik ben ook weg Doei!

Nee, ik blijf wel constant actieveren. Overgangen gaan prima en dan hoef ik ook niet zoveel been te geven(stokje kan ik niet zonder Clown Geen reactie is direct een tik Knipoog ), alleen om haar in de gang zelf actief te houden valt niet mee. Ze draaft liever dan dat ze gallopeert, ze stapt liever dan dat ze draaft en ze staat eigenlijk liever stil dan dat ze stapt Tong uitsteken

Maar we houden moed, ze wil wel alles heel graag goed doen en ze doet ook wel echt haar best, dus ik denk dat het vnl kracht is dat er nog mist.