Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
judenjul schreef:Ha als achste binnen. Miss jumpy, dat weer klinkt goed misschien moet je maar vaste weer vrouw worden. Het lijkt me ook mooi weer voor een veulen. Hoop dat nancy binnenkort haar veulen van casantos laat zien, ze is vandaag 340 dagen. Jullie vroegen of je me van de wedstrijden kennen. Dat zou goed kunnen met name najaar 2004 en voorjaar 2005 ging het heel goed. Nancy haar sportnaam is Najade.
floor01 schreef:Jammer dat je weg moet bij cardiologie Gomir. Chirurgen zijn toch zon apart volkje of niet?
Ibonn schreef:Effe een vraagje dat jullie wrs kunnen beantwoorden: op eventingsport.nl staat een artikel waarin gepsroken wordt over de Belangenvereniging Eventing. Waarom heb ik hier nog nooit eerder over gehoord en wat doen zij? Zijn zij er alleen voor de Z en hoger en waar vind je hier meer info over?
Zo'n trainingsweekend klinkt erg leuk maar ik ben bang dat dit toch niet echt bedoeld is voor amateurs, of wel?
Sjaan schreef:3e!!
Ik ga zo op sollicitatie gesprek...