[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 20:40

Hé Roos, hoe gaat het met Jan op dit moment? Heb hem voor het laatst vorig jaar in P'hage gesproken. Toen ging het goed met hem.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:56

Volgens mij gaat het wel goed met hem. Ik heb hem 21 januari nog bij Beukers gesproken en hij wilde wel weer fanatiek gaan starten. Volgens mij start hij nu L met Taka en ik hoorde Sandra erover dat als het heel goed zou gaan hij misschien een keer M wil gaan starten, maar dat wordt op zijn vroegst 2008 en dan hangt het nog van zijn gezondheid en zijn gevoel af.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:00

judenjul schreef:
Ha als achste binnen. Miss jumpy, dat weer klinkt goed misschien moet je maar vaste weer vrouw worden. Het lijkt me ook mooi weer voor een veulen. Hoop dat nancy binnenkort haar veulen van casantos laat zien, ze is vandaag 340 dagen. Jullie vroegen of je me van de wedstrijden kennen. Dat zou goed kunnen met name najaar 2004 en voorjaar 2005 ging het heel goed. Nancy haar sportnaam is Najade.

Weet het niet helemaal zeker, maar kom je uit Noord-Holland?
Najade doet wel een belletje rinkelen namelijk en je boktnaam zou daar wel bij kunnen passen Clown

*spuitelf, ik zie dat GvdT dat ook al zegt*

Simmie: met Jan ging het 11 maart nog prima. Toen kwam ik ze nog tegen op springconcours Ja

Heel OWF is leeggestroomd of niet Judenjul Clown
Ik rij tegenwoordig bij de centrumruiters. Heel logisch als je in Den Helder woont natuurlijk, val nu wel weer onder kring noord, dat is een leuke bijkomstigheid Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:02

Gomir volgens mij denk jij ook dat het degene is waarvan ik denk (zeker weet) dat ze het is Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:06

Ik weet wel zeker dat ik dat idd denk en dat we beiden gelijk hebben Haha!

Morgen alweer mijn laatste dagje bij de cardiologie. Heb het best wel naar mijn zin daar, heb helemaal nog geen zin om weg te gaan richting de chirurgen Clown

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:08

zelfs ik denk da tik weet wie judenjul is Tong uitsteken
welkom...
ik heb net even een startlijst bekeken waar ik over paar weken heen moet Bloos 109 starts in het Z Haha! dat is niet niks...zeker voor het hoge noorden Knipoog
mag mijn schimmeltje weer eens mee

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 21:19

Goed om te horen van Jan! Thanks Roos en Gomir.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:40

Jammer dat je weg moet bij cardiologie Gomir. Chirurgen zijn toch zon apart volkje of niet?

judenjul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:51

Gomir waar loop je je co-schappen? In de VU ken ik nog wel een paar chirurgen. Als je op de ok komt, zullen de bestek zusters wel beginnen over steriliteit, lekker laten kletsen.
Ik denk dat jullie goed geraden hebben wie ik ben, voor de duidelijkheid maar foto's in mijn profiel geplaatst.
Met Jan gaat het prima, alleen Taka heeft een kleine blessure, hij hoopt in Westerbork weer in de L te crossen.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 22:50

Effe een vraagje dat jullie wrs kunnen beantwoorden: op eventingsport.nl staat een artikel waarin gepsroken wordt over de Belangenvereniging Eventing. Waarom heb ik hier nog nooit eerder over gehoord en wat doen zij? Zijn zij er alleen voor de Z en hoger en waar vind je hier meer info over?
Zo'n trainingsweekend klinkt erg leuk maar ik ben bang dat dit toch niet echt bedoeld is voor amateurs, of wel?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 22:53

floor01 schreef:
Jammer dat je weg moet bij cardiologie Gomir. Chirurgen zijn toch zon apart volkje of niet?

Ze zeggen het Floor Clown Maar ik blijf voorlopig maar bij mijn stelling dat het ook maar mensen zijn *LOL*
En in Alkmaar schijnt het allemaal nog wel ok te zijn Ja
Maar ik denk wel dat ik de cardiologie ga missen Clown

Judendul: ik zit in alkmaar. Beter qua reistijd en ook wat betreft werktijden Ja
Vriendin van me is ok-assistente(bestekzuster klinkt wel apart trouwens Knipoog ) in de VU, had het wel leuk gevonden om bij haar op OK te komen, maar dat zit er niet in Clown

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 23:34

Ibonn schreef:
Effe een vraagje dat jullie wrs kunnen beantwoorden: op eventingsport.nl staat een artikel waarin gepsroken wordt over de Belangenvereniging Eventing. Waarom heb ik hier nog nooit eerder over gehoord en wat doen zij? Zijn zij er alleen voor de Z en hoger en waar vind je hier meer info over?
Zo'n trainingsweekend klinkt erg leuk maar ik ben bang dat dit toch niet echt bedoeld is voor amateurs, of wel?

Ingrid, ik kreeg laatst een mail van die belangenvereniging over dat trainingsweekend.

Ik zal even kijken of ik die nog heb en het eea quoten:

Voor Wie:
Het trainingsweekend is gericht op combinaties op Z-niveau en hoger die geen gebruik kunnen maken van de trainingen die worden gegeven voor het A en B kader, of de kadertrainingen Junioren en Young Riders.
Indien er ruimte is in de planning, dan zullen de vrije plaatsen, tegen vergoeding, beschikbaar komen voor ruiters die tenminste op M-niveau rijden of ruiters die internationaal hebben gereden en nu met een jong paard actief zijn.

Maar dat staat ook al op de website. Je kunt je dus opgeven (je rijdt nu inmiddels M-niveau Knipoog )en als er vrije plaatsen zijn krijg je misschien wel een uitnodiging.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 23:49

Dat M-niveau haperde vorig weekend erg, hoor Haha! Ben nog niet zover dat ik aan zo'n training mee durf doen, was alleen verbaasd om te horen dat een dergelijk vereniging bestond. Ze doen weinig aan naasmbekendheid Knipoog

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 23:59

ik had eigenlijk wel uit t artikel gelezen dat t meer informatief is dus ik geloof niet per paard? Verward Of niet zo veel in ieder geval. Ik had ook al interesse Haha!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 00:10

Belangstellenden waren welkom dus misschien ga ik er wel heen als toeschouwer maar ik ben bang dat er geen plek voor ons zal zijn. Als alle Z-ruiters die niet in de kaders zitten, in aanmerking komen dan heb je er al een heleboel. En als onervaren M-ruiter denk ik dat er nog genoeg M-ruiters zijn die er meer te zoeken hebben met paard dan ik Knipoog

Het zou mooi zijn als er ook aandacht besteed wordt aan informatieoverdracht aan ruiters die de lessen zonder paard komen volgen. Dit zou een goede zaak zijn voor de doorstroming. Een les volgen die aan enkele ruiters in de bak gegeven wordt, is moeilijk te volgen langs de kant.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 08:36

mogge 1e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 08:37

mogguh *LOL*

2e

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 08:46

3e!!

Ik ga zo op sollicitatie gesprek... Nagelbijten / Gniffelen

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 08:51

Vierteste

Waar ga je solliciteren Sjaan?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 08:59

Sjaan schreef:
3e!!

Ik ga zo op sollicitatie gesprek... Nagelbijten / Gniffelen

succes he wijffie!! Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-07 09:12

5
Waar ga je solliciteren Sjaan? Enne succes!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:31

Toi, toi, toi, Sjaan. Ik wil ook wel weten waar Lachen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:50

Goeiemorgen. Success Sjaan Knipoog

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:27

succes Sjaan!!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 11:20

Ben alweer terug.. Haha!

Heb gesolliciteerd bij de AB-Oost en heb zeer waarschijnlijk een vast melkadres voor 4 avonden in de week. De boer moet alleen nog even instemmen met mij als melker.. Tong uitsteken Opzich moet dat geen probleem zijn want ik heb ervaring genoeg.