Die school is wat dat betreft 10x niks van mij. Op het moment dat mijn pony op het punt van overlijden stond was ik ook op school, ik ben toen naar de directeur gegaan om te melden dat als ik een telefoontje zou krijgen dat het slecht was dat ik graag naar huis wou. Nou, dat mocht dus mooi niet! Hij zei recht in mijn gezicht tegen mij: ''Die pony gaat heus ook wel dood zonder je.'' Ik ben toen gewoon huilend daar zijn kamer uitgekomen. Wij twee kunnen elkaar niet uitstaan..
Ik denk ook dat ik morgen voor het tentamen even naar mijn leraar Duits ga en het even uitleg wat er aan de hand is. Misschien dat we dan een afspraak kunnen maken dat als ik het heel slecht maak dat ik het overmaak oid..
Jiska, das tijdelijk.... net mn dekbed nat laten regenen, zat vrolijk achter de pc, o het regent, zegt mn zusje over de msn "dan wordt alles nat". Dus ik vlieg op en -te laat- dekbed nat, hihi ..... niet zo slim van me ....
Zon ... mwa die is hier ver te zoeken!! Margo komt me om 2 uur ophalen! Tino proefje oefenen en wizard rijden, en ik gaat foto's maken ! Daarna gaan we reserveren voor morgen avond !!