Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik denk niet dat ik aan hoef te komen met schimmeltje...die krijg ik niet eens de ring in 
dat is het enige wat me niet aanstaat 
Gaaf zeg
Gefeliciteerd!
.
!! Kleine impressie!
!
!!
Je kunt de 3* proef wat moeilijk vergelijken met een reguliere proef, er zitten wat elementen van het Z in (appuyementen wissels) en het is een 20*60 ring, maar bv geen travers en ook een mooie opbouw in de oefeningen. Optoming naar keuze trens of stang en trens, en hoedje + slipjas toegestaan 
) voor en vormden geen groot probleem.
) Pablo pakte de nieuwe oefeningen al heel snel goed aan, al bleven de wissels wel wat twijfelachtig
Daarnaast moest ik ook de proef uit mijn hoofd leren, dus iedere dag maar met losstappen de lijnen gereden en in mijn hoofd gestampt
Afgelopen donderdag had ik dan mijn laatste les en Pablo liep echt als een trein.
aankwamen, konden we Pablo dan ook zo in stallentent voor de 4spannen zetten. Zelf nog tentje opgezet, en een pilsje gedronken voordat we dan eindelijnk
gingen.
), echte juryhuisjes, bloemen etc. Er waren drie jury's, Richard Meade (beroemde naam uit de Engelse military) als hoofdjury, Roeli Bril (beroemde naam in de Nl eventing) op H en een dame waarvan ik de naam vergeten ben
op B. Tijdens het rondje om de ring was Pablo heel even onder de indruk van deze omgeving (weer eens wat anders dan de bordjes ringen met de gewone crossen
) maar al heel snel was hij weer gewoon met zijn aandacht bij mij.
maar de daarop volgende middendraf, schouderbinnenwaarts, volte, appuyement, uitgestrekte draf gingen wel heel fijn. Ik was vervolgens zo geconcentreerd voor de schouderbinnenwaarts links (Tyrza in mijn hoofd: niet te schuin, smakelijk houden) dat ik het halthouden en achterwaarts volkomen vergat
Na het fluitje van de hoofdjury (en een voor mij niet te horen aanwijzing) was ik heel even kwijt wat er mis ging, maar gelukkig wist ik het al snel weer. Daarna weer sb, volte, appuyeren, midden- en uitgestrekte stap (allemaal best redelijk) en verzamelde galop. Dat ging goed, de contra recht voor de neus van jury helaas niet helemaal
, de daar getoonde wissel was erg mooi maar niet gevraagd
Opnieuw aangesprongen in de contra en een - toen wat minder mooie - wissel, uitgestrekte galop, weer contra en de laatste wissel (ook niet alles
), voor het afgroeten. Ik was echt super tevreden, we hebben eruit gehaald wat er inzat in deze korte voorbereiding, en Pablo heeft echt geweldig aangepakt.
" ) en even kennis gaan maken op het secretariaat waar we alvast een prachtige herdenkingsstrik en een uitnodiging voor volgend jaar
kregen. Ik ben daarna naar Maarsbergen gegaan om te hindernisrechteren
en Sum en Bitwise hebben mijn protcollen opgehaald. Uiteindelijk had ik 145 -2 (hoofdjury), 143 -6 (jury bij B, heeft het halthouden op X als een vergissing aangerekend) en 129 -2, een gemiddelde van 54,4% en zonder mijn vergissingen 56 %. Daar was ik heel erg blij mee, zeker aangezien ik bij 2 juries net rond de 60% scoorde
Opvallende cijfers waren 2 achten (uitgestrekte draf en halthouden bij A), en de terechte dikke onvoldoendes (2, 3, 4 voor de mislukte 1e contra en de daaropvolgende wissels. Ik was ook erg blij met de goede punten voor de appuyementen , van een jury een 4, verder 6-en en 7s en de 7 van de hoofdjury voor de beoordeling van de ruiter (zit en hulpen). Het verdere commentaar had vooral betrekking op meer verzameling en beter afwerken, en dat klopte gewoon.
, aan mijn andere instrutrice voor de vele lessen de laatste weken en uiteraard vooral aan Pablo die zo ontzettend zijn best heeft gedaan
!

Die cross vond ik wel heel heftig
.
) Er zijn maar 5 4 * crossen ter wereld
jollyjoker schreef:Ik ben ook in Breda geweest. Maar ben bijtijds weggegaan.
Vief: Laros mist 2 knotjesIk heb nu een Horseware ecxeemdeken en dat helpt super maar als het boven de 25 graden is gaat hij er erg onder zweten
Zijn staartwortel is ook erg kaal. Volgens DA is het toch een lichte vorm van Zomerexceem.

Duidelijkere foto had ik niet 
Blehhh takkezooi
Gelukkig heb ik het niet echt nodig, maar vind het wel heel zonde..
Fijn dat de Cantos ster is geworden!!