Maar dan wel opbouwend. Heb al paar keer punten gehad zoals een 6 of een 7 en dan een berg kritiek ernaast, in negatieve zin als in "volgt de hand niet, dribbelt, niet los door de rug" en dan onderin het protocol "eerst oefenen voor je op wedstrijd verschijnt". Bij de VLP ja
Dan stel ik me de vraag, waarom geef je dan een 7? Waarom geen 4 of 5 maar dan met tips erbij?

Hij probeert wel wat uit te wijken, je voelt wel twijfel maar hij doet het toch maar mooi als ik het vraag. Zo trots!
Met mij wel redelijk goed, de afgelopen dagen geen hoofdpijn gehad, maar heb nog zo een periode zonder enige hoofdpijn gehad en was dan toch nog terug gekomen, dus we zien wel. Het is in ieder geval zeker 'leefbaar' dus ça va.
Het enige waar ik kierewiet van word is dat Tibor wss een ZE'er is (of toch iets soortgelijks door muggen) én een luchtzuiger op stal. Ideale combinatie... Not. Voor het luchtzuigen zou hij 24/7 buiten moeten, maar dat kan niet op deze stal en dan schuurt hij zich weer kapot door de muggen. 
. Nu is het dit najaar nog supporteren op de LRV crossen, gezien er altijd 2 of 3 paarden meegaan zullen het drukke dagen worden