Heb nog niet alles gelezen, die ik vanavond even. Maar zal evenr eacties geven op het kleine dametje met de touwtjes. Inderdaad texelse heeft ze een voorbeeld gehad. Moeder longeert vaak met slof, op een normale manier trouwens. zo een meisje vind dat interessant, dat kan ik nog wel begrijpen. Dat ze de kans krijgt om dit te kopieren dat begrijp ik ook niet en wil ik ook niet begrijpen. Wij hebben een doe-het-zelf stal en er is geent oezicht van de staleigenaar of wie dan ook. Je word dus geacht zelf op je kinderen te letten en helaas doet niet iedereen dat. Hierdoor krijgt ze de kans om alleen tussen de paarden te lopen. Mijn nichtje van 12 betrapte haar laatst op de shet in de paddock zonder zadel/hoofdstel/cap of wat dan ook. Mijn nichtje durfde dit niet te vertellen maar heeft dit een tijd later alsnog aan de eigenaresse van de shet verteld die zich rot schrok. Wat ze er verder mee doen is niet mijn zaak maar het is niet tof als je dit soort dingen ziet, want je houdt je hart vast. Gelukkig staan mijn paard en mijn nichtjes pony verderop op het terrein, ik hoef dus niet vaak voor in de stallen te zijn. Want mijn tenen krommen van dit soort acties terwijl het niet mijn verantwoording is. Ik zeg er uiteraard wel wat van wanneer ik gevaarlijke situaties zie, maar meestal word het mij niet in dank af genomen. Waardeloze situaties geeft het. Moeders is verder wel een onwijs leuk mens (zolang ze haar kids niet mee neemt) dat maakt het helemaal lastig.
Sim
Geplaatst: 26-02-12 19:29
Dat kan ik me voorstellen Margriet. Het was echt zalig en toen we gingen losrijden kwam zelfs de zon even tevoorschijn. Gewoon heerlijk! Mo,
* edit * lijkt me een lastige situatie FE. Gevaarlijk ook.
Laatst bijgewerkt door Sim op 26-02-12 19:31, in het totaal 2 keer bewerkt
texelse
Geplaatst: 26-02-12 19:29
zo doe ik het nog steeds ..... en dan niet in een bakje, maar op een onmogelijke stapel .... Alles wat regelmatig terug komt en belangrijk is wordt autmatisch afgeschreven en de rest zet ik meteen in telebankieren, dus tja, dan nog opruimen he.....
@ Mootje ik doe het opdezelfde manier. Ik haal alleen de rekeningen eruit en dan op een stapel. Als de stapel te hoog wordt gaat het in een krat. Ik heb er nu 2 vol staan want heb nog niks om het in te doen. Ik wil geen mappen hebben.
ik heb net voor een aanzienlijk bedrag opbergsystemen gehaald bij Ikea, ik was die stapels zat Studeerkamer is de afgelopen weken helemaal opgeruimd, nu alles nog in dozen, mappen etc en een paar foto's laten afdrukken voor in de lijsten die ik ook heb gehaald. Ik wil van ieder paard dat ik langer heb gereden (dat zijn er nog redelijk wat) een leuke foto hebben, die kunnen mooi bovenop de enorme rij boekenkast.
Leliaardje, Escher schiet nog niet heel hard op. 's Avonds puzzelen vind ik niet fijn, omdat het licht zo weerkaatst in de stukjes, en overdag heb ik weinig tijd. Maar vandaag is er weer een stukje (of 2,3 ) bij gekomen.
Wat heb je precies gekocht, Lielle? Ik heb twee mappen: huis en overige Sim, Dat je nog reageert in dat soort topics Wordt daar altijd zo moe van!
caro29
Geplaatst: 26-02-12 19:51
@ Mootje vind ik irritant en dan zie ik die weer overal slingeren. Ik ben op zoek naar een metalen ladenkast met minimaal 9 laden. Mijn vader heeft er 2 maar helaas wil hij die nog niet afstaan
Goed bezig met een handig opruimsysteem Lielle!! Goed voorbeeld doet goed volgen, maar ik weet dat het er bij mij gewoon niet in zit.... As ik het dan weer opgeruimd heb, dan stop ik de 1e week erna ieder briefje dat binnen komt meteen op de juiste plaats en dan sloft het weer......
Sim
Geplaatst: 26-02-12 19:52
Mootje schreef:
Sim, Dat je nog reageert in dat soort topics Wordt daar altijd zo moe van!
Een paar grote dozen voor papierwerk en foto's die nog ingeplakt moeten worden. Een CD rek van 220cm hoog Tijdschriftenbakken voor mijn kooktijdschriften 'vouwbakjes' voor alle kleine dingen die nu los in een la slingeren Postbakjes Twee grote glazen voor alle pennen, potloden etc