Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zo een meisje vind dat interessant, dat kan ik nog wel begrijpen. Dat ze de kans krijgt om dit te kopieren dat begrijp ik ook niet en wil ik ook niet begrijpen. Wij hebben een doe-het-zelf stal en er is geent oezicht van de staleigenaar of wie dan ook. Je word dus geacht zelf op je kinderen te letten en helaas doet niet iedereen dat. Hierdoor krijgt ze de kans om alleen tussen de paarden te lopen. Mijn nichtje van 12 betrapte haar laatst op de shet in de paddock zonder zadel/hoofdstel/cap of wat dan ook. Mijn nichtje durfde dit niet te vertellen maar heeft dit een tijd later alsnog aan de eigenaresse van de shet verteld die zich rot schrok. Wat ze er verder mee doen is niet mijn zaak maar het is niet tof als je dit soort dingen ziet, want je houdt je hart vast. Gelukkig staan mijn paard en mijn nichtjes pony verderop op het terrein, ik hoef dus niet vaak voor in de stallen te zijn. Want mijn tenen krommen van dit soort acties terwijl het niet mijn verantwoording is. Ik zeg er uiteraard wel wat van wanneer ik gevaarlijke situaties zie, maar meestal word het mij niet in dank af genomen. Waardeloze situaties geeft het. Moeders is verder wel een onwijs leuk mens (zolang ze haar kids niet mee neemt) dat maakt het helemaal lastig. 

Studeerkamer is de afgelopen weken helemaal opgeruimd, nu alles nog in dozen, mappen etc en een paar foto's laten afdrukken voor in de lijsten die ik ook heb gehaald. Ik wil van ieder paard dat ik langer heb gereden (dat zijn er nog redelijk wat) een leuke foto hebben, die kunnen mooi bovenop de enorme rij boekenkast.
) bij gekomen. 
Wordt daar altijd zo moe van! 
! Wat kost zo'n training van wendela nou als ik vragen mag?
Op naar een team. Moet nu toch wel mogelijk zijn...