_Sim_ schreef:Bianca, wat vond je van de cross in Ermelo?
Ik vond hem werkelijk ECHT schitterenddddddddd !!!!!! vond 1 en 2 leuk inkomen, 3 was al een mooie flinke bak met bloemen, 4 niet bijzonder, dan de lijn 5 en 6 heel technisch...mooi...maar wel met een volte mogelijk. Dan de bak inspringen oplopend omhoog, lijkt heel makkelijk, maar geloof wel dat een paard zich verrast kan voelen met de hindernis erachter. Dan had je 8 heel simpel. Dan weet ik het ff niet meer...
dan de waterbak echt SUPER mooi die boot, op zich geen hoge brede hindernis, maar wel die open gaten zullen kijkers opleveren, je land mooi op het droge dus dat is een voordeeltje. Daarna helemaal achteraan op het veld twee simpele dingen en ook wat brede bakdingen....
en ja.....toen die nummer 17 ?? trakhener....
ik heb ff gecheckt of er wel echt een gat onder zat......
maar dat was dus zo....wel 1 arm lengte diep.....
en hij was twee gespreide armen breed..
moeilijk hoor maar wel heel gaaf als je daar overheen zou vliegen zeg...ook voor de B niet simpel..!!! daarna kreeg je ook nog die dubbelsprong nadat je onder de brug doorkwam.....mijn hemel...staaltje techniek als je daar recht door komt zeg ....
dat zou ik niet durven gokken en een volte is wel mogelijk daar (althans soort van lus rijden) daarna nog een mooi gat en zo'n mooie brede bomen knoesten hindernis. Prachtig !!!!!!!!! kan niet anders zeggen dan dat het echt gruwelijk balen is dat we hem niet hebben kunnen rijden.....maar wel terecht...de bodem is nog super te nat , veert zowat onder je schoenen en 1 trap met je neus in de grond en je trapt zelf al de graszoden omhoog. Laat staan met paarden.........
heb vandaag gelijk alle greppels en trakheners bij Henk jan meegepakt...