[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 18:51

Evelien ik kijk ook uit naar de winter!!

Jeee Mootje das een duur grapje! Gelukkig ben je verzekerd!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 19:14

Mootje: Das een duur grapje!
Evelien: Fijn dat de les zo goed ging
Vief: Wat leuk zeg! Hoe lang is dat? Ik zou dat echt niet volhouden denk ik, vond 2 weken China al lang zat :P Waar is die stage in China?

Lielle

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 19:20

wie gaat er nou allemaal naar Brugge de 13e/14e? Lau, sim, Sannn, weet ik, maar verder nog mensen?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 19:31

Marieke ook toch?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 19:35

o ja. En Rob + San natuurlijk.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 19:41

Wil wel gaan, maar moet nog 1 puntje in het L! 1 weigering dit seizoen, maar wel 1 teveel als Ermelo niet doorgaat....zou wel heel jammer zijn, want volgens mij is een Belgische wedstrijd ideaal als overstap!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 19:46

poh mirthe dat klinkt niet lekker van soof. Wat moet ze een pijn hebben gehad op dat moment dat ze met haar gezicht op de trede is geknalt.
caro heeft vervelende mensen telefoondag
anthea toen had je dus alles op straat liggen?
texelse morgen gaat pony gewoon knallen. ipv dat die lui het nu gewoon eerlijk zeggen dat ze iets kapot hebben gemaakt
vief leuk wat voor een stage is het?
zo jeroen dat is ook een werk. Maar wel mooi als het straks af is
Lielle. brugge is 2dgn toch? helaas kan ik dan niet :S had me wel leuk geleken zo een keer z'n wedstrijd

zo vanmiddag nieuw parcours in de wei gezet even wat moeilijkere lijntjes.
dacht ga met bay gewoon even heel laag springen (60cm) nou hij was me toch knetter gek.
eerst kreeg ik hem al neit uit de wei bokken rennen in galop in de achteruit met bokken erbij (jaja hoe hij het voor elkaar krijgt geen idee) toen erop was wel rustig maar toen ik wilde aangaloperen kont iets omhoog/ teugels uit de handen trekken hupsen (flink omhoog galoperen) toen maar even een hindernis wat hoger gezet en daarna ging het beter. ook slootje (nouja zeiltje maar dan zo neer gelegt net als die trakener van ermelo, wel iets minder breed) en een triple hij ging super :D
op na van de week.
vanmiddag ook met ol gedressuurt maar woh die was nog gekker. maar verder wel heel fijn.
zit me alleen nog 1 ding beetje dwars maar daar bel ik maandag de DA maar even over wat dat kan zijn.
Zodra ik net ben aangegalopeerd komt er een hele harde kuch en daarna niks meer maar telkens net met aangaloperen. vind beetje apart.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 19:53

texelse schreef:
Geen problemen meer met de buren Weule?

Geen idee :P na enige gesprekken hebben ze dit voorjaar hun bezwaren ingetrokken. Handhavingszaak is door de gemeente stopgezet. En nu kunnen ze nog 4 weken een zienswijze indienen op dit plan, en nadat de gemeente vergunning heeft verleend (als de gemeente het goed vind) kunnen ze nog 6 weken bezwaar indienen. Dus kan best dat ze nog wel beginnen.
Wel hebben we zelf nog 2 inspraakreacties gegeven op het nieuwe bestemmingsplan, 1tje betrekking op het naast ons gelegen terrein waar destijds gedoe over was (gemeente had handhavend opgetreden en het terrein moest in de oude bestemming worden teruggebracht, dus bos, en nu hadden ze in het voorontwerp het opeens agrarisch gemaakt... dus waren wij niet zo blij mee....) en op onze eigen rijbak een inspraak, dat ze niet iets dat er 13 jaar ligt opeens illegaal kunnen maken. daar is overgangswetgeving voor...

Dus er loopt van alles, rest afwachten.... (hebben ook bewust op tijd de aanvraag gedaan, bouwen wordt toch pas volgend jaar...)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 19:57

Ik zit echt niet te wachten op de winter. Wordt al lichtelijk depressief van dit weer..
Ik ben net geroosterd onder de zonnebank. Heb er 10 minuten onder gelegen en gewoon een beetje verbrand..

@ Weule hopen maar dat het nu klaar is.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:00

Wat een gedoe met de buren Jeroen. Hoop niet dat ze dan nu weer bezwaar hebben.
Haha Mendy, leuk die vrolijke paarden. Bay had duidelijk meer zin in de cross denk ik. :D

Tessa hoestte het eerste rondje soms ook heel erg.
De dierenarts had een heel verhaal dat het uit haar organen kwam. B-) Die zijn gevoelig (vandaar ook veel koliek), en dat deed haar zeer met ademen.
Dus vandaar dat het soms mis ging als ik in draf ging.
Nu is het over, ze heeft ook nog geen koliek gehad dit jaar.

Maar als het 1 kuchje is dan zal het bij jou wss niet zo erg zijn. :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:03

oh dat is ook prima danielle. moet thuis nog even wat crosshindernissen gaan neerzetten.
heb nu alleen dakje en boomstammetje liggen. even de paddenstoel voor de dag toveren/ heggetje/tonnen/picknicktafel

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:03

MISTID @ hebben wij dan tegelijk gelopen in Ermelo ?? ik was er namelijk om 15 uur tot 15.30 of zo.....

Ik ga morgen om 13 uur lessen bij Rob dus als iemand zin heeft ?? ;) L niveau. Ik ga zowieso alleen maar iemand erbij met gelijk niveau is geen punt.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:09

we gaan er vanuit dat de buren nog wel bezwaar gaan maken, maar ze kunnen niet zoveel, meeste is dubbel gecheckt en volgens de regels/bestemmingsplan mag alles wat wij willen..., dus dan kunnen ze het hooguit rekken, maar daar hebben we rekening mee gehouden.
@ mistid/bianca, jullie niet gezien, maar zat dan ook op kantoor. rond 13.30 richting huis.
@ mendy: misschien te hard geschopt met aanspringen? :P nee, weet het ook niet, als het 1 kuchje is, zijn het er geen 2....
ik wil ook geen winter... ik wil een dag of 5 ruim 25 graden met zon (kunnen we maaien, staat 3 hectare met heel lang gras te wachten....)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:18

Ga je dan geen B starten in Brugge Mariek? Je wil daar de overstap maken begrijp ik? Zou wel jammer zijn als je niet mee gaat.

Bianca, wat vond je van de cross in Ermelo?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:28

Ja had daar L (M) willen starten, maar door mijn suffe weigering in Vlietland sta ik pas op L +9. Ach ook geen ramp, Koekje doet het zo goed dat ik sowieso blij ben dat ik lekker aan het rijden ben! En misschien start ik dan idd wel gewoon B, voor Ollie is het wel goed om wat routine op te doen, die heeft Vlietland al gemist en nu Ermelo weer...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:29

Gezellie, je komt dus gewoon. :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:32

:wave:
Vief, China is wel heeel gaaf zeg! :D Voor wat betreft het onderwerp van de zaak: :x ;)
Eef, gezellig dat je naar WW komt! Volgend jaar kunnen er wel wat logees bij mij terecht! :)
Mendy, Ol had dus een rare bui :D
Lau, veel succes in Genk!
Bianca, ik heb morgen al een druk program, dus helaas!

Jer heeft zijn kop er ook weer goed om op staan gelukkig. Rijdt toch een stuk fijner :Y)
Stalletje ook nog even gemest, dus hij kan weer blij met me zijn.

KJ en Nudine stonden er gister ook nog mooi bij. Als het nou eens een tijdje mooi weer blijft, neem ik even halsters mee en ga ik even poetsen. Moet weer even oefenen met voetjes geven, want de smid moet binnenkort voor Jer komen en dan is KJ ook aan de beurt ~~}>

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:36

Noor, heb je nog recente foto's van KJ? Ben erg benieuwd hoe hij er nu uit ziet. :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:37

Euhm.... :o even zoeken.

Niet recenter dan dit, Eef. Dit is ongeveer anderhalve week geleden. Maar voor mijn gevoel is hij alweer gegroeid!! Hij zit in ieder geval al mooier in zijn vacht. Ga dit weekend foto's maken! Volgens mij had ik deze al geplaatst hier?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:45

_Sim_ schreef:
Bianca, wat vond je van de cross in Ermelo?

Ik vond hem werkelijk ECHT schitterenddddddddd !!!!!! vond 1 en 2 leuk inkomen, 3 was al een mooie flinke bak met bloemen, 4 niet bijzonder, dan de lijn 5 en 6 heel technisch...mooi...maar wel met een volte mogelijk. Dan de bak inspringen oplopend omhoog, lijkt heel makkelijk, maar geloof wel dat een paard zich verrast kan voelen met de hindernis erachter. Dan had je 8 heel simpel. Dan weet ik het ff niet meer... :D dan de waterbak echt SUPER mooi die boot, op zich geen hoge brede hindernis, maar wel die open gaten zullen kijkers opleveren, je land mooi op het droge dus dat is een voordeeltje. Daarna helemaal achteraan op het veld twee simpele dingen en ook wat brede bakdingen.... :D en ja.....toen die nummer 17 ?? trakhener.... :wow: ik heb ff gecheckt of er wel echt een gat onder zat...... :P maar dat was dus zo....wel 1 arm lengte diep..... _O- en hij was twee gespreide armen breed.. :D moeilijk hoor maar wel heel gaaf als je daar overheen zou vliegen zeg...ook voor de B niet simpel..!!! daarna kreeg je ook nog die dubbelsprong nadat je onder de brug doorkwam.....mijn hemel...staaltje techniek als je daar recht door komt zeg .... :oo dat zou ik niet durven gokken en een volte is wel mogelijk daar (althans soort van lus rijden) daarna nog een mooi gat en zo'n mooie brede bomen knoesten hindernis. Prachtig !!!!!!!!! kan niet anders zeggen dan dat het echt gruwelijk balen is dat we hem niet hebben kunnen rijden.....maar wel terecht...de bodem is nog super te nat , veert zowat onder je schoenen en 1 trap met je neus in de grond en je trapt zelf al de graszoden omhoog. Laat staan met paarden......... :n

heb vandaag gelijk alle greppels en trakheners bij Henk jan meegepakt... :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:48

Hij wordt al groot Noor! Het is al een hele vent. :)

Bianca, zo te lezen een hele mooie cross!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:57

Volte kan bij die schuine na de brug niet hoor! Is A/B, dus dan zou je je eigen lijn kruizen. Maar het was idd een hele gave cross en knap als je die foutloos rond komt.
Is het dan niet wat veel voor Bull vandaag bij Henk Jan ook al en morgen bij Rob weer? Iig succes. Heb van de week al getraind, ga later in augustus weer keer. :)
Jeetje KJ is al groot geworden zeg!
Gewoon gaan Marieke, dat is gezellig! Corien ging volgens mij misschien naar Brugge, weet niet of haar plannen nu gewijzigd zijn als Ermelo niet door gaat?

Weet iemand waar ik Gossip Girl seizoen 4 kan kijken, die moet op internet te zien zijn. Ben net klaar met seizoen 3, had van vriendinnetje geleend. Maar wil nu ook weten hoe die afloopt. :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:59

Gossip girl is leeeeuk! Zoe heeft mijn DVD's van GG aangevreten toen ze nog jonger was. :D ^)

gr_roos

Noor, leuke foto's.

Heb alleen de laatste pagina bijgelezen. Ga zo te bed, morgen gaat mijn wekker om 4.30. Leuk joh zo'n keuring :+

Lielle

succes morgen Roos!