Succes met de studie Caro Woll vond zichzelf nog heel dun Lelystad klinkt als een gaaf crossterrein. Lijkt me inderdaad ook gaaf als we daar in Juni met Rob gaan trainen maar waar we gaan trainen ben ik sowieso wel erg benieuwd naar Marjan gefeliciteerd met je wp Noor veel plezier vanavond.
Het regent nog. Paardjes naar buiten gedaan en stallen al klaar. Nu maar douche en dan maar even wat in huis doen. Als ik vanavond vroeg klaar ben met werk maar even rijden.
Ik zie niets van de efteling en hier is het ook frisjes.
Snoekiej
Geplaatst: 12-04-11 10:32
Goeiemorgen! Ik heb zo weer college, dit keer wel op tijd. Heb nog niet veel zin
Gefeliciteerd met je winstpunten Marjan Wat jammer van Westerbork Texelse, maar hopelijk is Oudkarspel het zowiezo wel! Da's inderdaad niet fijn Vief. Studeer ze! En slimme actie van Woll :p Sim, bij mij staat dat er niet? Ik vind pretparken wel leuk, maar zou ook eerder een keer doordeweeks gaan als het rustig is. Alvast veel plezier met trainen vanavond Noor! Studeer ze Caro Handig Annetje, ben je nu te laat?
Ik had vorige week maandag mn dressuurzadel verkocht, ze heeft hem betaald en toen hebben we afgesproken dat ze hem een week op proef mocht. Nu heb ik niks gehoord, dus kan er vanuit gaan dat ie verkocht is toch?
Noor, genieten van de tijd die jullie nog samen hebben! Studie e.d komt later wel weer. Karen, fijn dat je zadel dan nu verkocht is! En leuke foto´s van het veulentje. Caro heeft nog steeds geen veulen. Jetske heeft een nieuw cross setje.Leuk! Snoek, ik hoor wel wanneer je Rob hebt gebeld. Bianca, klinkt goed van Lelystad!
Hier nu sinds een week aan het lijnen! Eerste 2 kilo al kwijt. Nog 10 te gaan. Morgenmiddag gaan we weer kijken naar de 2e Uk voor mijn zusje. Hopelijk is ze dan nog net zo enthousiast en word dat haar nieuwe paard... Morgenavond weer lekker naar springles met Uk. Na zondag echt een goed gevoel weer over het springen.
zo heb even aso uitgeslapen moest echt even wat uurtjes bij tanken.
noor succes met les vanavond!! Jantien goed bezig! hoop dat je zusje het paardje nog leuk vind idd! Jet 2 ling met lau Kim gefeliciteerd met je puntje! mo hard aan het werk Woll van vief ging de stal binnen met der dikke buik die nog niet helemaal opens was mirthe gave valk zeg! is idd flink veranderd jammer!
ik ga even wat home work doen, wat brieven sturen en richting strand met LAU
jenga_8
Geplaatst: 12-04-11 11:34
Hey allemaal!
Het is weer een tijdje geleden, dus kom weer ff-tjes buurten bij m'n clubje. Leuk dat er nog genoeg oudgedienden rondposten op dit topic.
Met Schoffie gaat het erg goed en heb inmiddels mijn 1e rondje door het crossterrein weer gemaakt en moet zeggen dat dat erg goed voelde . Of ik nog cross ga starten weet ik niet zeker (heel misschien Ermelo......?)
Heee Merel! Goed om te horen dat het goed gaat met Schoffie! Leuk dat je ook weer wat crosshindernissen hebt gesprongen! Hopelijk zie ik je in Ermelo (of op een andere cross).
Ik wilde het wat rustiger aan gaan doen en wat verder komen in de dressuur. Ik heb vorig jaar Markelo en Gorssel gereden. Na het rijden van die laatste (stond op nr.1) was Shof niet rad bij de eindcontrole. Daar ben ik toen best van geschrokken. Ik heb me toen voorgenomen om mij wat meer te richten op Dresuur en misschien springen. Nu wil ik heel graag naar 't Z2.
Gelukkig sta ik met hem op Bronsveld dus kan mijn hart ophalen op ons eigen terrein. Rutger heeft het laatste jaar veel toegevoegd ook voor hoog niveau. Je kunt zeker t/m Z niveau komen trainen. Hij heeft nu ook verplaatsbare hindernissen erbij waardoor hij lijntjes kan varieren met de verankerde hindernissen.
Misschien moet ik weer ens een overzicht van foto's plaatsen...