[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

rowoJarig

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 10:10

T regent hier al uren onophoudelijk, ik denk dat je zelfs met punten nog glijd. T zou jammer zijn als t paard een blessure oploopt omdat ik zo nodig op concours moet. Vrijdag ga ik wel gewoon met Uvanta, want er is voor morgen en overmorgen beter weer voorspelt.

Dat wordt een rustig dagje vandaag.. Misschien ga ik nog wel ff naar Nijland.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 10:19

jammer rowo Ach gut
succes loes Lachen

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 10:20

Ik heb me ff netjes afgemeld Lachen Wel zo aardig voor de organisatie! Dat doen nl erg veel mensen ook niet.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 10:21

Ik maak nu geen examen meer. Nederlands is toch elke keer anders..

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 10:37

Straks MJ..
Ja dat is wel zo Hilde! Het is maar net wat voor tekst enz.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 10:40

Loes_Joery schreef:
Straks MJ..
Ja dat is wel zo Hilde! Het is maar net wat voor tekst enz.

succes!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 10:46

Veel succes met de examens allemaal!
Mijn broer zit nu geloof ik ook examen te maken op school..

Ik ga ook maar eens naar school Doei!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 10:57

Morgen! Ik heb even lekker uit kunnen slapen en ga zo even aan de studie. Jaja, dat is echt NIEUW voor mij zo 2 weken voor de tentamens Vork Maar ik wil ze allemaal halen anders moet ik in de zomer gaan herkansen.

Rowo: verstandige keus. Ik heb morgen concours in Balkbrug, 125 in de L! Wow!

Iedereen die examens heeft, HEEL VEEL SUCCES!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:10

rowo schreef:
Ik heb me ff netjes afgemeld Lachen Wel zo aardig voor de organisatie! Dat doen nl erg veel mensen ook niet.

Ben je dan alleen je inschrijfgeld kwijt of betaal je nu ook extra omdat je pas op het laatste moment hebt afgemeld zonder "geldige" reden???

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:17

ik heb ook lekker een rustig dagje. vanmiddag heeft mijn zusje nederlands examen en daarna haal ik dr op en gaan we naar nijland, dus dat word wel 5 uur.

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:20

SGWOllie schreef:
rowo schreef:

Ben je dan alleen je inschrijfgeld kwijt of betaal je nu ook extra omdat je pas op het laatste moment hebt afgemeld zonder "geldige" reden???

Geen idee, denk neit dat ik moet betalen. Het is betalen op de wedstrijddag zelf. Moet ik wel betalen dan pech, dan is het maar zo....

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:22

tientjeh schreef:
ik heb ook lekker een rustig dagje. vanmiddag heeft mijn zusje nederlands examen en daarna haal ik dr op en gaan we naar nijland, dus dat word wel 5 uur.

Gaat het goed met je??
Ben je alweer een beetje "mobiel"?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:23

ik heb met de cross in diepenheim gehad, dat ik nog later een rekening thuis kreeg. ondanks dat ik een week van tevoren had afgemeld MET een dierenartsverklaring. Verder hoefde ik nergens te betalen omdat ik die verklaring had, alleen in Diepenheim. vond het echt belachelijk.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:25

die DA regeling bestaat al een tijd niet meer, en zo zijn de regels wel. Vind het niet echt raar, ook aan afmeldingen heb je een hoop werk. Ik vind alleen dat als er een wachtlijst is, ze niet het volledige bedrag zouden moeten inhouden, maar slechts een deel als admie kosten.

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:26

Dierenartsverklaring wordt niet altijd en overal geaccepteerd. In marienheem betaal je 10 euro per parcour en meestal spring je er 2x. Daar moet je al betalen bij inschrijving dus je bent sowieso je geld kwijt. Bij passau had ik ook een dierenartsverklaring en mooi dat dat niet geaccepteerd wordt. Is per kring en vereniging verschillend zeiden ze...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:27

tientjeh schreef:
ik heb met de cross in diepenheim gehad, dat ik nog later een rekening thuis kreeg. ondanks dat ik een week van tevoren had afgemeld MET een dierenartsverklaring. Verder hoefde ik nergens te betalen omdat ik die verklaring had, alleen in Diepenheim. vond het echt belachelijk.

Op zich zou je met een dierenartsverklaring vrijgesteld moeten kunnen worden van de boete, startgeld moet je, na sluiting inschrijving, volgens het reglement gewoon betalen.

Vergis je niet dat een organisatie ook gewoon uit de kosten moet komen anders is het snel afgelopen met evenementen.

Aan de andere kant vind ik dat als jouw startplek gevuld kan worden met iemand van de wachtlijst, een organisatie geen startgeld meer zou mogen rekenen want dan vangen ze dubbel aan 1 startplek.

edit, ik typte iets trager dan de anderen zie ik....
Laatst bijgewerkt door MJ_ op 16-05-07 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

DA verklaring stamt uit het verleden, toen stond er zoiets in het reglement dat je met DA verklaring geen boete hoefde te betalen. dat is er inmiddels uit, en het is dus idd volkomen afhankelijk van de club.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 16-05-07 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

rowoJarig

Lielle schreef:
die DA regeling bestaat al een tijd niet meer, en zo zijn de regels wel. Vind het niet echt raar, ook aan afmeldingen heb je een hoop werk. Ik vind alleen dat als er een wachtlijst is, ze niet het volledige bedrag zouden moeten inhouden, maar slechts een deel als admie kosten.

Dat vond ik in Marienheem nog het ergste... Er is daar zo'n grote wachtlijst dat direct na mijn afmelding al iemand anders op mijn plek stond. Ik had dus al 20 euro betaald plus dat die combinatie nog eens 20 euro betaald. Zo kom je wel lekker makkelijk aan je geld zeg!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:29

ja inderdaad. ik snap wel dat hun gewoon het geld nodig hebben. maar ze waren zo ontzettend kinderachtig daarin. Overal waar ik verder zou crossen hebben ze niet moeilijk gedaan, want er stonden er genoeg op de wachtlijst die op mijn plek konden starten. Maar dat was ook het geval in Diepenheim. Dus vond het een beetje kinderachtig.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:32

rowo schreef:
SGWOllie schreef:

Geen idee, denk neit dat ik moet betalen. Het is betalen op de wedstrijddag zelf. Moet ik wel betalen dan pech, dan is het maar zo....

Ik vraag het eigenlijk omdat ik ook wel eens heb ziten twijfelen om af te melden zonder medische reden (en gedaan heb uiteraard). Heb dan altijd wel moeten betalen. Volgens mij mogen ze je zelfs extra laten betalen maar dat is me nog nooit overkomen en ik vroeg me of of het ooit voorkwam.

Zou voor mij trouwens ook geen motivatie zijn om toch te gaan als ik voor mezelf een goede reden zou hebben zoals jij.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:37

Weet je wat het is, die organisatie draait ook maar op vrijwilligers. Als er net voor jou een paar ruiters met grote bek waren kan jij daar rustig de dupe van zijn.

Dat merk ik ook bij onze wedstrijd, in principe zijn wij echt best soepel maar als er een paar mensen heel onredelijk tegen je uitvallen (terwijl je ook maar je vrije tijd investeert in een evenement waar zij lekker kunnen rijden) reageer je zelf naar de volgende toe ook wat stugger.

Wat dat betreft blijft het mensenwerk en moet je maar niet te lang stil staan bij die keer dat je niet leuk behandeld werd en denken aan al die goedlachse, aardige vrijwilligers die wel meewerkend zijn! En die keren dat je wel mazzel had.

Ik had me laatst per mail 4 dagen voor een springwedtrijd afgemeld en ik had geschreven dat ik niet wist wat hun regels mbt betalen waren maar dat ik toch op de wedstrijd kwam kijken en dan zou ik het wel horen. Kom ik daar, en die vrouw had netjes mijn coupons klaarliggen om terug te geven en ze zegt, ach joh, laat dat betalen maar zitten. Nou, dat is dan toch weer een keer een heel aardig gebaar!!

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:38

Ik was liever ook wel gegaan. T is nu zo goed als droog, maar de bodem is daar blijkbaar veen (las ik net op bokt Lachen ). Ik waag het er gewoon niet op. En moet ik betalen dan is het gewoon jammer.

Ik ga denk zo maar ff naar Nijland.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:38

zo doe ik het ook altijd MJ. Ik mail netjes en geef mijn adres met de opmerking dat ik aanneem dat ze me de rekening zaullen sturen. Gebeurt eigenlijk maar zelden.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:39

rowo schreef:
Ik ga denk zo maar ff naar Nijland.

nou dan ben je zeker niet goedkoop uit, had je toch beter op wedstrijd kunnen gaan Knipoog Clown

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:39

Lielle schreef:
zo doe ik het ook altijd MJ. Ik mail netjes en geef mijn adres met de opmerking dat ik aanneem dat ze me de rekening zaullen sturen. Gebeurt eigenlijk maar zelden.

ja je eigen reactie bepaalt wel een deel van de rekening denk ik!