Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Loes_Joery schreef:Straks MJ..
Ja dat is wel zo Hilde! Het is maar net wat voor tekst enz.
rowo schreef:Ik heb me ff netjes afgemeldWel zo aardig voor de organisatie! Dat doen nl erg veel mensen ook niet.
SGWOllie schreef:rowo schreef:Ik heb me ff netjes afgemeldWel zo aardig voor de organisatie! Dat doen nl erg veel mensen ook niet.
Ben je dan alleen je inschrijfgeld kwijt of betaal je nu ook extra omdat je pas op het laatste moment hebt afgemeld zonder "geldige" reden???
tientjeh schreef:ik heb ook lekker een rustig dagje. vanmiddag heeft mijn zusje nederlands examen en daarna haal ik dr op en gaan we naar nijland, dus dat word wel 5 uur.
tientjeh schreef:ik heb met de cross in diepenheim gehad, dat ik nog later een rekening thuis kreeg. ondanks dat ik een week van tevoren had afgemeld MET een dierenartsverklaring. Verder hoefde ik nergens te betalen omdat ik die verklaring had, alleen in Diepenheim. vond het echt belachelijk.
Lielle schreef:die DA regeling bestaat al een tijd niet meer, en zo zijn de regels wel. Vind het niet echt raar, ook aan afmeldingen heb je een hoop werk. Ik vind alleen dat als er een wachtlijst is, ze niet het volledige bedrag zouden moeten inhouden, maar slechts een deel als admie kosten.
rowo schreef:SGWOllie schreef:
Ben je dan alleen je inschrijfgeld kwijt of betaal je nu ook extra omdat je pas op het laatste moment hebt afgemeld zonder "geldige" reden???
Geen idee, denk neit dat ik moet betalen. Het is betalen op de wedstrijddag zelf. Moet ik wel betalen dan pech, dan is het maar zo....
rowo schreef:Ik ga denk zo maar ff naar Nijland.
Lielle schreef:zo doe ik het ook altijd MJ. Ik mail netjes en geef mijn adres met de opmerking dat ik aanneem dat ze me de rekening zaullen sturen. Gebeurt eigenlijk maar zelden.