Heeft iemand hier toevallig een eenzaam (oud) schap over?? Ons schaap is nu alleen door het sterven van zijn maatje. Schaap is al oud en is oorspronkelijk een opname van de dierenbescherming. We willen graag een (oud) maatje er bij, maar zijn eigenlijk niet van plan er veel geld aan uit te geven...
Ben nu ook aan de computer aan het wrken aan studie. Het zeikt hier van de regen. Maar aangezien Nickje de komende week weer niet gereden wordt, wil ik haar vandaag echt wel rijden. Ik hoop op een dorrg moment...
Mijn wedstrijd gister ging ehhh niet goed en niet slecht. Hij begon heel goed, sprong lekker door vanaf hindernis 1, dus toen was ik heel blij. Alleen halverwege werd hij een beetje overenthousiast en toen kwamen we bij 7, de dubbel en het was een beetje glad ervoor en hij gleed daar weg en toen sprong ie heel debiel over 7a en kon hij niet meer over 7b komen omdat hij nog niet zo handig is dus een weigering. Toen opnieuw aangereden en toen tikte hij 7b er ook nog maar een keer af. De laatste hindernissen wel foutloos. Er zat wel weer vooruitgang in, hij sprong immers voor het eerst goed door, maar toch was ik niet tevreden hij moet nu nog iets meer bij mij blijven in het parcours en het niet op een lopen zetten
Naja toch netjes Anthea. Hij kan er verder ook niks aan doen dat hij uitgleed.
nee dat niet, maar hij ging veel te hard en ik kon hem n iet zo goed inhouden, daarom was k niet tevreden Maar was wel blij dat hij nu goed doorsprong!