Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
madelene schreef:ik heb vandaag 2 spiksplinternieuwe zadels van prestige mogen testen, ene venezia en een elastic nog iets. Ik heb gelukkig heel goed contact met de zadelmaker en hij laat ze gewoon achter bij hem.
Ik heb alleen bij allebei nog niet het yippie yahei gevoel, in allebei hadden ze fijne punten en minder fijne....maar we gaan er nog gewoon nog lekker een paar testen.
Da's altijd het leukste van iets nieuws kopen he....testen alles uitproberen zonder dat je het meteen moet kopen.
Vond ik ook altijd als we naar een nieuw paard gingen kijken....effe kijken wat we er in 20 minuten meteen uit kunnen persen...hihi.
iig ontzettend bedankt voor alle tips, ik wil nog zeker een stubbe proberen.
En ik denk dat ik nog bij Emmers met paard en al langs ga, net of ik ga winkelen voor kleren met mijn schatje...effe passen schat....ga maar het kleedhokje in..haha
Ben geloof ik een beetje melig
judenjul schreef:Miss jumpy, dat weer klinkt goed misschien moet je maar vaste weer vrouw worden.
judenjul schreef:Het zonnetje schijnt al lekker. Ik ga eens met de merrie wandelen. Kan me niet meer voorstellen, dat ze bij de start van de cross al in galop sprong voordat ik mijn teugels bij elkaar had.
judenjul schreef:Ha als achste binnen. Miss jumpy, dat weer klinkt goed misschien moet je maar vaste weer vrouw worden. Het lijkt me ook mooi weer voor een veulen. Hoop dat nancy binnenkort haar veulen van casantos laat zien, ze is vandaag 340 dagen. Jullie vroegen of je me van de wedstrijden kennen. Dat zou goed kunnen met name najaar 2004 en voorjaar 2005 ging het heel goed. Nancy haar sportnaam is Najade.