Ik heb je ook niet gezien Lielle.
Ik was heel erg tevrede over het eerste parcour!!! Had 1 stop op 4b, waarom geen flauw idee, want tino stopt nooit. Maar hij was echt heel bang ineens.
Zaten plantjes onder, maar omdat ik een crosspaard heb, had ik niet gedacht dat hij daarop moeilijk zou doen. Overigens was dit wel de scherprechter in veel gevallen.
Hij liep het zeer technische parcour voor de rest fantastisch en zonder fouten!!!!
Tweede parcours duurde erg lang, pas om vier uur en ik was er al om 9uur !!! Dit merkte ik ook aan Tino, hij voelde niet fijn aan met losrijden, behalve toen hij de crosshindernissen in zicht kreeg
.
Hij was nog veel banger op het B-terrein en hij wilde na hindernis een niet voorbij een kar die in het parcours stond. toen ik hem er eindelijk voorbij had heb ik nog een paar hindernissen gesprongen en toen heb ik afgegroet.
Het voelde gewoon niet goed!
Overigens waren 10 balken in het tweede parcours geen uitzondering!!! Er werd heel slecht gesprongen door de beste paarden.
En waarom was voor mij een raadsel!
Volgende keer beter!!!
Ik ben gisteren ook naar breda hippique geweest en heb Iris nog zien rijden. Ze is knap 2de geworden!! Ben echt trots op haar, ze heeft super gereden!
Verder heb ik Ballas (die bij jan werkt) rare dingen zien doen bij de waterbak, wat overigens veel lol en applaus bij het publiek opriep!!
En ik heb een hele akelige val gezien op hindernis 4.
Ik was meteen genezen en heb besloten dat de 2* voor mij de maximale top zou zijn, mocht ik ooit nog zo ver komen, haha!