[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:05

zo ik wilde net offline gaan en wie zag ik opeens online... Bloos! denemarken!! ik schrok er nogal van, omdat ik haar volgens mij al bijna een jaar niet had gesproken...oke misschien iets korter.maar het lijkt zo!

ze hebben Tobias helaas verkocht. was ook wel te verwachten, ze mag niet meer bij de pony's rijden! 2 meisjes hebben hem nu! zij rijden wat voor fun en soms kleine wedstrijden, gewoon om te leren.

en wat ik nu krijg te horen...ze heeft 2 maand naar het ongeluk toch nog met hem gestart in het 1.20!! (TROTS) hij bleek nergens last van te hebben! Lachen

maar zo te horen heeft ze zelf wel goed voor elkaar Bloos! ze heeft momenteel 2 nederlandse paarden in het 1.40m lopen Bloos!

al met al geeft me dit een dubbel gevoel. ik ben ergens wel blij om te horen dat het goed gaat met hem! maar had nooit verwacht dat ik zoveel met dit dier zou hebben! Verdrietig

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:08

Doet ze goed BT Ja
Super dat hij na dat ongeluk toch nog zo goed gelopen heeft! En bij die meisjes krijgt hij het ook vast super!

Foto's van Otje zijn geupload
viewtopic.php?f=10&t=620259

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:12

Zo hier ben ik ook maar weer.

Sterkte Onide! Zoiets is niet mis zeg, wel goed uitzieken hoor!

Jammer dat je niet rond kwam Gomir, maar volgende keer beter.
En verder weet ik het niet meer, o ja, Vief lekker gereden..
Ben je al bij dat paard geweest Vieva?

Ik heb vanmorgen heerlijk gereden. Vanmiddag spookje ingespand en gaan rijden in land van de buren. Ging zo goed!!! Had de 3 buurtkinders achterop, en spookje deed het voorbeeldig! Oortjes naar voren en lopen maar. Ijzers gepast en daar komt ie van de week op.

Daarna enter (welsh) van buurvrouw ingevlochten, die moet zaterdag naar de keuring en was nooit ingevlochten etc. Maar ging wel goed. Daarna naar bbq gehad met vriendje bij hun, was erg gezellig. Werd nog kalfje geboren, maar helaas dood.

Mooi zal zien hoe de vakantieregelingen van de bussen zijn en dan naar bed. Welterusten!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:16

ziet er goed uit Gomir!! ik vind hem stukke beter springen (zo op de foto) dan eerst!(ooit Knipoog )

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:19

Dat zeiden meer mensen tegen me vandaag BT. Ik zei toch al dat hij zoveel fijner was gaan springen de laatste maanden. (alleen in AP kon ik het je even niet laten zien Clown )

JJ: niet slecht voor een eerste keer met een nieuwe camera hè Knipoog Ze heeft van die profs een paar foto's gemaakt, die zijn helemaal net echt Haha! Maar die wilde ik niet op een openbaar forum neerkwakken zonder toestemming

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:23

Reeskees meldt zich ook weer eens

Jullie hebben al weer behoorlijk doorgemutst, heb maar een kort stukje bijgelezen Bloos
Wil Onide beterschap wensen!!
@BT, keurig van je eerst M parcours met Muis en ook super dat de Indoctro weer zo lekker gaat.
@Bitwise, wat gaaf dat je moch voorrijden in Breda.
@Sjaan gefeliciteerd met je Boomerang!! foto's foto's!!!! Haha!
Voor de rest weet ik het al niet meer... Bloos

Ben heel blij, want de 3jr Cantos merrie (dochter van de Indoctromerrie) is zaterdag ster geworden Go jij! Go jij!
Heb verder een heel druk weekend achter de rug, wat tevens veel voorbereiding vergde, dus daarom vorige week zeer weinig gebokt.
Gister hadden we opening van ons nieuwe verenigingsaccomodatie en tevens open dag. Smorgens een show- en demonstratieprogramma, smiddags een dressuurclinic voor de leden en savonds een hele gezellige BBQ.
Vanmiddag de Indoctro en Kjeld gereden en de Cantos (willeminka... en we noemen haar Wimpie Knipoog ) lekker gelongeerd.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:28

wat een naam zeg RK!!die van 'mijn' indoctro heet Wencke Tong uitsteken ) haha ja ik had dus al gehoord dat de Cantos ster was!! lekker man!

je hebt het maar druk! maar ach ik heb je dondedag nog gezien en gesproken!! dus heb je nog niet gemist haha

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:31

BT, dat heb je met die paarden uit zon stam...
Willeminka, dochter van: Pheminka, dv Seminka dv Geminka.....etc etc
Wencke, daar zou ik niet direct aan dencke om een paard die naam te schencke.., Clown

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:43

Zooooo eindelijk alles bijgelezen, maar weet echt niet meer waar ik op wilde reageren.. (tis al laat, laat ik daar maar de schuld aan geven...)

En hier eindelijk foto's van Boomerang!
Het super leuke kereltje en mams ophalen uit de wei, zodat wij ervoor konden zorgen dat Boomie aan het drinken kwam:
Afbeelding
Zoek, zoek zoek...
Afbeelding
Jammer dat de praam er half bij op staat, maar kijk dat lieve neusje...
Afbeelding
Gevonden!!!
Afbeelding
Moe van het drinken
Afbeelding
Afbeelding

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:48

wat een leuk ding zeg!!! wat een gave aftekeningen!!! Haha!

RK: Lachen weet niet waarom wencke wencke heet...aangezien Oeterma uit de Terma stam komt.. had ik zoiets verwacht...

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 01:30

Leukkkk chantal! wat een cadeautje! iid gave aftekeningen ook! (komen me bekend voor;) )

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 08:02

Ik ben bezig met mijn veslag van het weekend, dat volgt in de loop van de dag.

Sjaan, proficiat met je aanwinst Ja

en verder ben ik niet bij Vriendjes zijn?

Ik heb trouwens geen bokkers gezien vrijdag in Breda, had eigenlijk wel verwacht L0ve tegen het lijf te lopen. Hoe was het gegaan Margo? Zondag waren er wel heel veel bekenden Ja

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:22

Sjaan, leuk veulen.

Lielle, ik kan niet wachten .....

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:31

Ga maar goed mutsen met z'n allen.. heb ik wat te lezen Nagelbijten / Gniffelen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 08:40

Onide Ach gut Beterschap, wat een naar verhaal Verdrietig

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:46

.... even terug gelezen ..... Onide beterschap!!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:48

Hé hallo RK!
Leuk veulie Sjaan!
Onide beterschap.

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:58

Ik heb je ook niet gezien Lielle.
Ik was heel erg tevrede over het eerste parcour!!! Had 1 stop op 4b, waarom geen flauw idee, want tino stopt nooit. Maar hij was echt heel bang ineens.
Zaten plantjes onder, maar omdat ik een crosspaard heb, had ik niet gedacht dat hij daarop moeilijk zou doen. Overigens was dit wel de scherprechter in veel gevallen.
Hij liep het zeer technische parcour voor de rest fantastisch en zonder fouten!!!!
Tweede parcours duurde erg lang, pas om vier uur en ik was er al om 9uur !!! Dit merkte ik ook aan Tino, hij voelde niet fijn aan met losrijden, behalve toen hij de crosshindernissen in zicht kreeg Haha!.
Hij was nog veel banger op het B-terrein en hij wilde na hindernis een niet voorbij een kar die in het parcours stond. toen ik hem er eindelijk voorbij had heb ik nog een paar hindernissen gesprongen en toen heb ik afgegroet.
Het voelde gewoon niet goed!
Overigens waren 10 balken in het tweede parcours geen uitzondering!!! Er werd heel slecht gesprongen door de beste paarden.
En waarom was voor mij een raadsel!

Volgende keer beter!!!

Ik ben gisteren ook naar breda hippique geweest en heb Iris nog zien rijden. Ze is knap 2de geworden!! Ben echt trots op haar, ze heeft super gereden!
Verder heb ik Ballas (die bij jan werkt) rare dingen zien doen bij de waterbak, wat overigens veel lol en applaus bij het publiek opriep!!
En ik heb een hele akelige val gezien op hindernis 4.
Ik was meteen genezen en heb besloten dat de 2* voor mij de maximale top zou zijn, mocht ik ooit nog zo ver komen, haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:01

L0ve, was die val van degene die vlak voor Phiel Pleinaar (in de 3*) startte? Wij vroegen ons al af wat er gebeurd was.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:04

Jammer he Margo dat het vrijdag niet geheel lekker ging! Het eerste parcours dan gelukkig wel Lachen! Maar dat 2e was echt super raar, ook doordat veel mensen zoveel balken of andere fouten hadden Verward !

Die val ja, ik stond vooraan op mijn moeder te wachten (gingen naar de rally) en toen moest iedereen aan de kant voor de ambulance! Maar daar vooraan wist ook niemand wat er precies gebeurt was...!

Het 2* is ook al wat he Margo! Maar jij en Tino kunnen dat wel Haha!!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:08

Huub had tino zo gestard zegt ie in de 2* dan !!
Jha volgens mij was het de man die een paar voor phiel startte. Hij was ongveer de 5de starter denk ik. Hij kwam net na Carina Drenth.
Maar het was niet degene waarvoor de ambulance kwam.
Dat was voor Merel Schurink. Die was ook bij hindernis 4 gevallen, en niet zo fraai wat ik van Alice hoorde. Het paard lag op haar en haar benen lagen heel raar

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 09:09

Jammer Margo. Ik heb zondag nog naar de Derby staan kijken, het was een indrukwekkende omgeving om te starten Ja Kan me voorstellen dat Tino onder de indruk was.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:13

Oef... dat klinkt niet zo lekker voor Merel!! Hopen dat het toch een beetje meevalt!!
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 10-07-06 09:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:14

Doe maar kalm aan Onide, beterschap!

Wat een schatje Sjaan, echt een leuke verrassing. Ach gut

RK, gefeliciteerd met de Cantos merrie.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:42

@Sjaan: wat een lief koppie zeg, echt een mooi veulen Ja Haha!
@RK: Gefeliciteerd, leuk zeg Haha!
@Lielle, ik heb je ook niet meer gezien, heb wel veel bekende gezien en zien rijden! Ik heb ook foto's van de derby gemaakt! Er was er 1 i het begin ie was foutloos en net op de laatste hindernis had hij een balk, dat was er balen!