Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GvdT schreef:Oh je bedoelt dus de ingegraven hindernissen
chantal_cs schreef:Rt --> Super zeg! En nu wil ik helemaal springfoto's zien! haha
MJ --> Misschien waren het dan toch de witte bordjes, geel is B pony's ...
miss_jumpy schreef:Ik vind het moeilijk je nog te geloven... maar dit lijstje neem ik ondertussen wel aan!![]()
Simmie schreef:Dat snap ik. Maarre, dat hoor je gewoon te weten hoor!
Bitwise schreef:
Iedereen veel succes in Neede. (zucht )
pietpiraat schreef:goedenmiddag!
ik ben ook weer terug van school.
Moest de hele dag boemerang kaarten ontwerpen, en de computer sloeg steeds vast![]()
trouwens, hebben jullie wel is wat besteld op piafferuitersport.nl? en hoe lang duurde het voordat jullie het binnenkregen?
ik heb een nieuwe cap besteld ( 2 weken terug) en ik heb hem nog niet binnen, ik dacht hem mooi voor Neede te hebben maar neer hoor
Nu moet ik morgen die ouwe verotte casco op, krijg ik altijd zo'n hoofdpijn van..
viefdepief schreef:pietpiraat schreef:goedenmiddag!
ik ben ook weer terug van school.
Moest de hele dag boemerang kaarten ontwerpen, en de computer sloeg steeds vast![]()
trouwens, hebben jullie wel is wat besteld op piafferuitersport.nl? en hoe lang duurde het voordat jullie het binnenkregen?
ik heb een nieuwe cap besteld ( 2 weken terug) en ik heb hem nog niet binnen, ik dacht hem mooi voor Neede te hebben maar neer hoor
Nu moet ik morgen die ouwe verotte casco op, krijg ik altijd zo'n hoofdpijn van..
Ik heb er ook een keer peesbeschermers besteld..
Duurde ook echt hartstikke lang, maar andere bokkers hadden ze binnen een paar dagen..Zal wel te maken hebben met de voorraad...
Arme jij! Als ie iemand met een knalrode kop en een leuke Casco helm zie zal ik je wel ff aanspreken