Maar die kan ik makkelijk krijgen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar die kan ik makkelijk krijgen.
En hoorde toen dat de jury eigenlijk moest bellen... Maarja soit, erg vond ik het niet achteraf want enkel gebroken in de cross.
Maakte toch niet veel uit. Er waren ongeveer 50 deelnemers in het ene deel van de occ80 en kwas 17e na dressuur, moest die jury gebeld hebben, was ik zeker paar plekken hoger. Maarja 'k weet t nu, proeven beter leren!
, proficiat! Is hier achter dn hoek, maar heb net nog een crosslesje vastgelegd die zondag
.
. In waasmunster is stal de vijvers denk ik dat je bedoeld, weet dat je daar indoor kan gaan trainen en staat parcours vd lrv buiten, maar wat binnen mag/ kan van hindernissen weet ik niet. Hulsterlo heeft wel elke 2 (3?) weken oefenparcours indoor staan, bij pieters niet voor zover ik weet...
, als het virus het huis verlaten heeft!
. Vollezele vind ik zelf wel leuk alleen al omdat hij zo heuvelachtig is, dat maakt het sowieso wel een uitdaging. Is Meer of Kasterlee eventueel de moeite?
toen zei ik maar tegen iedereen dat hij 1m49 is haha. Er zijn ook wel LRV clubs die je niet vastpinnen op lessen en toernooi rijden, maar daarvoor moet je eens bij verschillende clubs polsen. Voor mij is het persoonlijk de moeite niet, ik schrijf mij nu via VLP in en als ik niet mag starten is dat pech.
via veldpaden iets van 3, 3km. Daarom ga ik vaak te paard naar de winter werking.
. Tot later dit weekend!
Een dressuurruiter nette proef gereden, en eindigde bijna onderaan. Een lompe meneer met een fjord met westernzadel, had prijs gereden.
Die proef ging ook echt mega slecht, maar die meneer zei achteraf zo tegen z'n vrienden ofzo van ja da komt in orde, ik ken die jury. Echt zo vn whuuuut. 
Moest het een slechte proef geweest zijn, zou ik het niet eens leuk gevonden hebben.
rij nu sinds kort met een baucher. Op zich vind ik het best een hard bit, maar hij laat zich nu wel eindelijk begrenzen voorin. Anders piept hij er constant tussenuit en daarvoor durft hij al zijn kracht inzetten. Op zich zou ik liever weer de ongebroken appeltrens gebruiken, maar nu eerst even aankijken hoe het evolueert.
) en had toen echt overal nog commentaar erbij! En dat vind ik veeeeeel leuker. Ook mindere punten kan ik accepteren als de commentaar erbij helemaal klopt.
'k Vind correcte commentaar veel plezanter dan de punten, kweet dan aan wat te werken.
Bij mij is het vooral impuls, maar het betert al.