[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:47

hennydehart schreef:
@ Mirthe gaaf zeg dat stukje! Bedoelen ze met je sponsor auto je 45 km waggel??

Denk ik wel, kan niets anders bedenken :P

Bianca, supertoffe filmpjes! Maar jij hebt dus 3 hobbies, combineracen, latex en leer :') wat een figuur die omroeper :+ . Wbt die jongen die mij nogsteeds mee op date wil hebben, ga de sponsorlogo's op je combine maar na. Maar hij kan blijven dromen, ga echt niet met hem op date :o
Rosa, wat balen dat je zo slecht slaapt!
FE, leuk met vriendinnen wat eten!
En Noor heeft nog wat te doen de komende 3 maanden :+

Net wakker, zo nog wat leren en dan scheikunde examen. :r :r :r heb met dit weer wel wat beters te doen. Als ik maar hoger dan een 3,8 haal, dan sta ik een 4,5 = 5. Een 6 op scheikunde zal er wel niet inzitten, vorig jaar had ik een 4 :+ .

daNiielle_

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:07

Mirthe, ik haalde voor de toetsen bijna altijd onvoldoendes. Vond scheikunde echt moeilijk. Examen was zo makkelijk dat ik er zelfs een acht voor had. :+ Moet helemaal goed komen, succes!!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:10

Veel succes Mirthe!

Caro: Ik zat net even een lijstje van jou van crossen in Deutschland op google maps in te vullen, maar sommigen zijn echt super dichtbij! Als jij straks (als je paardjelief weer goed is) weer eens gaat traininen in bijv. Neu Versen, wil ik wel een keertje mee :) Ik ga binnenkort een training volgen in Löningen met W. Maar Neu Versen is nog dichterbij

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:18

Anthea, ik ga ook naar Loningen! Heb alleen gevraagd hoelaat de HTC training ongeveer zou zijn (ivm vervoer zoeken) maar daar heb ik tot op heden nog geen antwoord op ontvangen. Had ik toen met de training in Lelystad ja gemaild, dat hele verhaal :')

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:19

Anthea en Caro ik wil ook graag mee trainen!

Mirthe dat scheikunde komt wel goed, gewoon heel veel opschrijven dan lijkt het alsof je het snapt! Succes in elk geval. Die jongen komt zeker uit Yde? Dan zou ik ook niet gaan daten...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:21

Dankjewel allemaal!

Bianca, die jongen komt idd uit Yde :x

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:28

bvw schreef:
Anthea en Caro ik wil ook graag mee trainen!

Gezellig :D

Mirthe: Jammer dat ze nog niet terug heeft gemaild. Waarschijnlijk zijn jullie begin van de middag en wij eind van de middag. Maarja, dat is een wilde gok van mij :P

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:31

Hahaha Mirthe wordt gestalkd door een jongen die verliefd op dr is!
Ga bij een x met die arme jongen op date joh :P

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:32

zo ben maar vroeg opgestaan vanmorgen.
heb eerst ol gereden a 20 minuutjes hij liep erg fijn. heb lekker lang en laag gereden.
daarna ol naar buiten gedaan en toen met bay bij ol in de wei gereden. ol liep ons in het begin alleen maar achterna. Maar ook bay liep super. eerst even staken maar een keer een tik met de zweep en hij ging goed. ook in de galop een keer staken (denk dat hij richting ol wilde) maar daarna wel weer goed. even 2x een wisseltje geoefend.
toen stallen gedaan. andere kleren aan en hardlopen maar. viel vies tegen om het stuk te rennen wat ik normaal in 1x kon heb er nu een keer stukje bij gelopen. merk wel dat het herstel tussentijd veel sneller gaat. 10u was ik klaar met alles. nu even op de laptop, zo even een uurtje in de zon en dan douche en werken.

mirthe leuk stukje
bianca leuke filmpjes ik doe het je niet na. Al lijkt mij het wel een keer leuk om een keer mee te doen met de autocross in de damesklasse
fe wat naar dat je zwager zoveel last er van heeft. Hulp zou misschien wel iets kunnen helpen met het verwerkingsproces
rosa heeft slecht geslapen
noor heeft ook hargelopen
mirthe gewoon een beetje leren voor je scheikunde. Hoe beter je het kunt ;) maar succes met je examen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:32

Als het weer zo gaat als met Lelystad zijn we om 10 uur. Voor mij hangt het af van de tijd, want ik wil eigenlijk ook naar de autocross die dan is. Als wij 's ochtends de training hebben is het geen probleem, maar 's middags....
Maandag heb ik eigenlijk ook training in Lelystad, maar die laten we schieten. Gewoon dom gepland want zaterdag moeten we met de hele club in Ermelo zijn, en moeten daar ook vanalles doen en ook een cross(je) rijden. Ik ben er wel een beetje klaar mee.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:34

Mirthe zit je nu in je eindexamen of zijn het "gewone" examens?
In ieder geval succes met scheikunde!!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:37

Eindexamens :) voor de tweede keer

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:38

Dat is inderdaad niet echt lekker gepland. Ook wel een dure grap in één weekend naar Ermelo en Lelystad :+

TeeGee

Is er hier iemand heel goed in etiketten maken met word? Samenvoegen vanuit excel?

mistid

En dan wil ze ook nog graag dat we vrijdag al in Ermelo komen om daar te BBQ'en en te overnachten. We zijn wel goed, maar niet gek :+

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:40

Het is wel gezellig Mirthe :+ Maar idd, alsof je verder niets te doen hebt.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:44

Ja dat het gezellig is wil ik wel geloven. Maar wat een gevlieg zal dat ook worden, want ik heb examen tot half 5 vrijdag. Wij passen ervoor. maar nu verwacht het HTC dat ik om kwart voor 9 daar ben voor een valtraining, dus wordt het wel erg vroeg. Moet daar nog even een mailtje aan wagen, als het met trampolines ofzo is kan ik beter niet mee doen en wat later van huis weggaan

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:52

haha dat wordt inderdaad belachelijk vroeg vertrekken dan. Hoewel zo'n valtraining wel heel handig kan zijn (niet l*llig bedoeld hoor, voor iedereen is dat nuttig :D)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:57

TeeGee schreef:
Is er hier iemand heel goed in etiketten maken met word? Samenvoegen vanuit excel?

Als je maar lang genoeg overal op klikt doet ie het vanzelf, het is dus gelukt }:0

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:03

Karen, zo krijg ik meestal ook voor elkaar wat ik wil hebben. Snap weinig van Word, iig van de nieuwe versie.
Anthea, het is idd wel heel handig, maar met gedonder met de trampoline of elkaar omgooien, moet ik gewoon gaan zitten toekijken omdat ik voorzichtig moet doen met m'n enkels. En dat is me het veel te vroege opstaan niet waard :o
We worden in de cross trouwens beoordeeld door Fried van Stiphout! Dat vind ik wel heel leuk.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:12

Ik snap ook niks van word en excell en toch heb ik gisteren grafieken en tabellen weten te maken voor mn scriptie die er heel echt uit zien. :Y)

Mirthe: arme jongen. Gewoon daten joh. Die ene keer maakt niet uit ;)

Vannacht voor het eerst geen nachtmerrie gehad. Heb ook goed gesprek gehad met iemand en dat helpt en kan alles wat meer loslaten en verdrietig zijn om mn vader. Kreeg prompt een uur na gesprek een half soort excuus mail met de hoop nadat alles wat bedaard was we iig normaal als vrienden met elkaar om kunnen gaan. Toch een omslag van nooit meer contact willen naar iig vrienden. Volgens mij komen wij echt van Venus en mannen van mars ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:39

Goeiemoggel

@ BVW wauw wat onwijs gaaf! Echt zit gewoon te lachen achter de PC :D Jammer van het tikje maar anders had je ze helemaal in gemaakt joh! Top!!! St isidorushoeve is heel dicht bij. Volgend jaar moet je effe zeggen als je er heen gaat dan komen we kijken want Geert vind dat ook wel gaaf!!!
@ Noor in 3 maand moet je het wel weer op kunnen krikken toch?
@ Laura fijn dat je vanacht geen nachtmerrie hebt gehad, en laat ''hem'' maar effe werken voor je vriendschap hoor!!!

Ik heb vanmorgen lekkere verse broodjes van de bakker gehaald, Geert helpen douchen en vanmiddag komt pap de gordijnroedes ophangen. Zo leuk dan wordt het al echt een knus kamertje :):)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:41

marijke dan mis je alleen in het kamertje de beeb?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:03

MM, gefeliciteerd met je mams!
Lautje: kies voor jezelf, zoals jij denkt dat het voor jou goed voelt. Je hoeft nu echt geen rekening met hem te houden. Kost je negatieve energie, en je energie kun je wel beter gebruiken.

zo weer naar het zh, ben benieuwd of ze nu weer van die akelige spuiten willen zetten. Vorige keer dacht ik even dat ik onderuit zou zeilen, maar dat liep goed af. Ik ga in ieder geval lekker op de fiets, dan waai ik daarna lekker uit.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:03

Ik ben allergisch voor mergen met word/excel. Wel jammer, want het zou heel handig zijn als ik er meer mee kon. Gelukkig is het al gelukt TG.
Lau, fijn dat je goed gesprek hebt gehad en goed van de niet-nachtmerrie. Het is ook allemaal zo heftig :(:) . Over die persoon van Mars kan ik verder geen oordeel geven: ben zelf ook heel lang bij iemand blijven hangen

MM: klinkt als een gezellig dagje!

Ik heb net een heerlijk gebakje uit Vught op. Slecht voor de weegschaal, maar oooooooooohhh zo lekker :9 .