[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 11:17

Oh wat een vreselijke foto's. Wie verzint nou zoiets? Wat een randdebielen -:(- :n .
Kan me er niets bij voorstellen dat je op deze manier spieren opbouwt trouwens.

Hmm, lees over leuke strandritten, cross trainingen, veel plezier!
Margreet die een nachtelijke uitlaatpartij had, Jeroen die laat was en nu op de drankblaren zit }:) .
Mootje gaat hardlopen.

En ik ga lekker ontbijten :9 .

suikermeisje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 11:17

getverderrie, die foto's zijn echt verschrikkelijk zeg!

lekker Noor
ik ga straks naar amsterdam, dus nu even paardjes laten eten en dan de wei in en stallen klaarmaken.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 12:03

zieke foto's....,

net al 2 uur buiten aan't werk geweest, straat geveegd, stallen gedaan, en de longeerbak weer heel gemaakt (gister de planken er gedeeltelijk af gehad om met tractor/kraan erdoor te kunnen....) geen pretje met een hoofd dat op ontploffen staat... ik word echt oud :P avondje stappen hakt erin... (of eigenlijk vooral té veel bier...)

Zie dat er al paar fanatiekelingen aan't hardlopen zijn geweest! goed bezig!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 12:15

En waar zijn die ouders dan, Mel? Ik denk dat bij mij de staleigenaar mij voor een keuze zou zetten.
Noor, wat eet jij s ochtends voor het hardlopen? Ik heb 4km gelopen in 25 minuten, dus ik ga best snel :+ ook 380 kcal verbrand :D
Weule, wat ben je druk bezig dit weekend!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 12:58

mootje en noor zijn fanatiek geweest met hardlopen.
jeroen met vegen/mesten en longeerbak heel maken. Maar hij kan niet meer tegen een avondje stappen
mel verschrikkelijk dat zo'n jong kind dat nu al bedenkt.

zo net met ol gereden. Hij liep heel fijn alleen meneer wil alles om zich heen zien. dus zodra er een fiets langs kwam weer de kop in de lucht. daarna rondje op de weg gedaan en in het zandpad gegalopeerd maar ol vond dat minder omdat hij niet mocht crossen maar een dressuurgalop moest deed hij uiteindelijk wel heel goed.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 12:59

Moggel

Die touwtjes vind ik not done, maar dat zweten is zo'n probleem nog niet toch? Deden ze vroeger bij de buren met de dekhengsten, losse waterdichte halsdeken eraan en onder het solarium.
Jeroen heeft een kater :+
Fanatiekelingen zijn jullie hardlopers hier hoor!
Veel plezier in Ede, Sim en Sann!

Ik ben net wakker en ben nieteens uit geweest. Had gisteravond Gooische Vrouwen de film nog even gekeken. Vanmiddag even crossen met de Vos en Beau mag lekker rustig op buitenrit.
Hoe doen jullie dat na een crosstraining eigenlijk de volgende dag? Ga je dan even ontspannen op buitenrit, stilzetten of gewoon zoals je elke dag traint?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 13:04

ik train dan rustig over het harde meestal Mirthe!
Rondje van ongeveer 5 km met afwisselend stap en draf.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 13:10

Jeetje dat is echt niet best met die hackneys. Arme beesten.
Sim en sannn veel plezier!
Sanurie dat is vast heel leerzaam geweest.
Margreet jeetje dat is een rottijd om er nog even uit te moeten.
Wat zijn jullie allemaal fanatiek zeg op de zondagochtend!

Ik heb gisteravond nog gekorfbalt ook fanatiek. ;)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 13:23

FE: een smurfje van 3 kan niet zelf een slofteugel verzinnen. Dus ze moet een voorbeeld gehad hebben....
Mistid: het zal niet rampzalig zijn, maar als ik bedenk dat ik met een gedeelte van mijn lichaam ingepakt, voor een andermans lol, moet gaan liggen broeien onder een solarium, dan pas ik toch echt wel...

Zo, de griep is nog steeds niet helemaal weg, maar we gaan zo toch even kijken in ons zomerverblijf. Twee weken geleden zou ik al beginnen, en ik loop dus veel achter op schema. Zal naar een nieuw schema en een noodplan moeten, want voorlopig red ik het net op halve kracht ben ik bang... Nou ja, komt tijd, komt raad.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 13:56

bah wat een onnodig dierenleed :n .
Sann en Sim: veel plezier met trainen!
Weule: Fanatiek hoor.
Mootje en Noor; fanatiek aan het hardlopen, kunnen jullie mijn zusje hier niet een schop onder haar kont komen geven, ze heeft 16 maart nieuwe schoenen gehad, want dat was het excuus, maar ze zijn nog steeds ongebruikt :Y) .
Mirthe: Ik rijd de dag na een crosstraining of cross, altijd zo'n 30/40 minuten wat lang en laag in alle gangen, vraag dan alleen wat buiging en stelling maar geen oefeningen verder.
Texelse: Vervelend dat je nog steeds niet helemaal lekker bent :(:) .

Ik was behoorlijk moe gisteren aangezien we pas rond half 11 thuis waren gisteravond, dus heb even lekker uitgeslapen, toen ik wakker werd dacht ik "oh snel maar even Bam buiten zetten, die zal wel graag naar buiten willen", bel ik mijn moeder op om te vragen waar ze is, heeft ze Bam al in de paddock staan :+:. Dus nu lekker op mijn gemakje wat keutelen en dan vanmiddag even Bam beweging geven en zijn stalletje doen :) .

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 15:02

Bah wat heb je toch een nare mensen in de wereld. Arme beestjes!
Sann en Sim: veel plezier met trainen!
Weule: heeft een kater
Noor en Mootje: zijn fanatiek aan het hardlopen.
Mirthe: ik zou ook voor Beau gaan. Daar ligt je toekomst in de sport. Na een crosstraining of crosswedstrijd wordt Vivre meestal even rustig ontspannen gereden. Maar het gebeurd ook wel eens dat ze stil staat en gewoon de hele dag de wei op gaat. Ze geeft zichzelf toch wel beweging.
Texelse: balen dat het nog niet helemaal wil!
Evie: super zeg! Toch gefeliciteerd met je eerste plaats!
Margriet: heeft fanatiek gekorfbald!
Suikermeisje: veel plezier in Amsterdam!
FE: ik vraag met dan net als Mootje af waar de ouders van een meisje van 5 dan zijn. Zo'n jong kind laat je toch niet alleen bij de paarden lijkt me.

Vanochtend eindelijk weer een keertje zelf gereden. Helaas was dat toch nog teveel van het goede. Komende week blijft werken en slapen dus nog de prioriteit. W was wel heel braaf met rijden en deed goed zijn best.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 15:39

EefBam: als ze 16 maart schoenen heeft gehad, moet ze "achteruit" lopen, of is het al bijna een jaar geleden?? :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 15:42

euh, 16 februari bedoelde ik , weet ik de verjaardag van mijn eigen zusje niet eens goed :o .

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 15:42

.Sussie: balen dat je zo zwakjes blijft, hopelijk wordt dat snel beter!
Texelse: ook beterschap! Wanneer gaan jullie over naar het zomerverblijf?
Weule: wat fanatiek op de zondag zeg! (en dat na al die biertjes....!)
FE: sneu dat een kind van 5 al met zo'n idee komt, die zal het vast ergens vandaan hebben inderdaad!
Die foto's van die uitgebonden hackneys zijn verschrikkelijk om te zien..
Al die Rhino in jullie buurt is ook naar! Ik las nog iets over een Rhino paard op een praktijk ergens? Ik neem aan dat die dan wel in de isolatie staat.. Hier op de faculteit gaan alle paarden met koorts zonder pardon naar de isolatie en iedereen die erbij wil komen moet zich eerst in een maanpak verkleden voordat hij bij het paard mag..

Ik heb vanmorgen op de faculteit dienst gehad, moest patientenronde doen. Het gaat trouwens eng hard met mijn weken, half mei ga ik op extern onderwijs in Horst voor 6 weken, daarna nog 6 keuzeweken en dan ben ik klaar :wow:
Gister trouwens nog heerlijk op de Fries gereden, zweepje erbij gepakt en dan gaat hij sjouwen! Ik heb niet veel paarden gereden die zo een schwung hadden en al op een fijne kuithulp reageren <3 . Volgende week toch maar eens bij de staleigenaar aankaarten of we nog gaan starten :+ . De fokmerrie gaat ook in een keer veel beter, die was door de osteopaat onderhanden genomen en zat tgv veulenen in bekken helemaal vast. Dat is nu los en het is een heel ander beest, ipv een stijve plank een paard dat ook kan buigen :j .

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 15:44

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 16:33

Zou ook voor Beau gaan Mirthe, daar wil je mee verder toch.
Gefeliciteerd met je prijs Evie, goed begin van het seizoen dus!
Hoe gaat het met jou Caro? Kan je weer een beetje rijden?
Vervelend is dat he Jeroen, ik ken het probleem van niet kunnen uitslapen ook al lig je laat in bed.
Idd foto’s om kotsmisselijk van te worden..
Respect voor de hardlopers hier!!
Normaal ga ik vaak na cross(training) het bos in en even lekker los laag en over het harde stappen. Morgen alleen niet omdat ik dan van 8 tot 20 stage heb, maar hij loopt lekker hele dag in de wei. Geeft hij zichzelf ook wel beweging. :)
Fijn dat je eindelijk weer hebt kunnen rijden Sussie, gaat het ook wat beter?
Nog gewonnen Margriet? :D
De laatste loodjes dus Floor!

Ik ben weer terug uit Ede, echt heerlijk getraind!! Topper die What. :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 16:38

Floor: fijn dat de fries het zo goed doet en dat je er met zoveel plezier op rijdt!
Leliaardje: wat een vreselijk bericht! Zo jong nog
Sann: super dat je zo lekker getraind hebt. Ik kan helaas nog niet zeggen dat het beter gaat. Vandaag verder niets belangrijks te doen, dus dat ik nu kapot ben van het rijden is niet zo erg.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 17:09

We hebben inderdaad heerlijk getraind in Ede en de les van Wendela beviel goed. Het was een fijne les met goede tips/aanwijzingen.

Lekker dat het rijden zo fijn gaat Floor en wat gaat het idd snel met je stage!
Jammer dat het niet op schiet met het echt beter worden/zijn Sussie. Wel weer lekker om even gereden te hebben denk ik?

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 17:19

Ja ik heb er wel echt van genoten om weer even te rijden :D

Leuk dat jullie zo fijn les hebben gehad van Wendela! Lekker getraind dus!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 17:20

Sussie balen dat rijden nog teveel gevraagt was!
Floor fijn dat het einde in zicht is, en van de fries klinkt ook goed. :)
En de dames hebben fijn getraint in ede, super!
Mijn paarden doen wat stap en drafwerk aan de longe na de crosstraining, wel gewoon aan het halster. Verder gewoon op de wei. Soms over de weg stappen.

Vandaag was ik op en top recreatieruiter :+
Vanochtend met zijn 3en op pad, Perfect had het helemaal naar haar zin. We kwamen nog 3 beekjes tegen waar je door over moest steken, nog een stukje met hindernissen en verder vooral veel zandweg.
In combinatie met het mooie weer een super rit van 3 uur! :)

Kwam terug op stal, vraagt een ander of ik meeging een buitenrit maken... Nou vooruit, tessa moest toch nog wat doen.
We zijn naar de crossbaan geweest, kon zij haar heuveltraining doen en ik een stukje door de bossen stappen. Paardje was een beetje op na de les van gisteren.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 19:05

@ Sannn ik heb vorig weekend beide dagen gereden, woensdag/donderdag en vandaag. Ongeveer een half uur/40 minuten hou ik het nu vol :D . Ik merk dat ik steeds langer en beter kan blijven zitten in galop. Met springen en verlichte zit heb ik geen last. Over een week ga ik proberen te lessen en dan rond half maart maar eens crosstrainen. Na het trainen heb ik wel last maar vooral zitbeen en een bilspier.

Ik werd vanmorgen met enorme spierpijn wakker en zere voeten. Ik word oud |( . Ik moest jureren en dat viel niet mee vandaag. Veel ruiters die hun paarden niet in galop konden houden in de L2. Was niet de beste ring die ik ooit heb gejureerd. Paard ging ook wel weer fijn en in het zonnetje was het heerlijk.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 19:19

Caro, Dat is wel heel erg :oo
Sannn & Sim hebben een geslaagde training gehad!
Sannn, Filmpje op FB ziet er fijn uit, niet zo drammerig :D
Sussie, Heb je de uitslag van de pfeiffer-test al terug? Balen dat je nogsteeds zo weinig kan. Wel leuk dat je weer op W gezeten hebt!
Vief, Heb je nog lekker geslapen vannacht?

Vanmiddag voor negen maanden administratie weggewerkt :oo

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 19:21

9 maanden! Oeps! Dan liep je een tikje achter.....

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 19:21

sussie balen dat je nog niet wat beter in orde bent.
sann als ik niet kan naar een crosstraining/wedstrijd gaan ze ook lekker de wei in (altijd trouwens)
danielle lekker gereden dus
caro sterkte
san en sim hebben fijn getraind.

vandaag alleen ol gereden en na verjaardag gefietst dus wel iets sportiefs gedaan. verder vrij weinig

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 19:22

Sim, ik open het meeste wel, en dan leg ik het in een opbergbox :=