[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 22:49

- ahhaha namen blijft altijd lastig... watapatja schijnd ook een heel moeilijk woord te zijn...
- over paarden verkopen.... toen mijn Z dres pony te koop stond kwamer er ook van die verwende tutebelletjes van een jaar of 10 met dikke vette leren laarzen, dure kleren en alles er op en er aan... natuurlijk een auto vol instructrices mental coachen en familie en filmploeg om de pony te komen bekijken... moest eerst ik er op dan de instructrice en dan zn klein kind wat niet kon rijden... tsjaa raar dat die pony niet alles als een automaat doed.... krijg je vragen Maar hij is toch Z dres?? ja dus daar mee is toch niet gezegd dat het een machiene is... 8)7 grr... en word er helemaal gek word als ze niks laten horen...

- oeeeh ik las wat over vakanties <<) zou ook wel even een paar dagen naar de zon willen in de winter even bij bruinen :')

ik zou eigenlijk ook aan de studie moeten :O maar heb er geen zin aan :P
wantie vandaag ff aan de longe gehad, had nog een beetje spierpijn maar na 10 min liep hij wel weer goed. toen ff lekker ingesmeerd met spierspul in de molen geknikkerd. morgen maar ff rijden hopen dat hij dan geen spierpijn meer heeft, wou eigenlijk donderdag wel een rondje L springen :o

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 22:54

muts_marijke schreef:
@ Kris hoe staat het met de vesten voor hier?

Ik heb drie keer een lijst geplaatst en gevraagd of dat nog up to date was. Ook direct gevraagd of men nog ergens een logo had, of kon maken, omdat ik geen idee heb hoe het vorige logo eruit zag. Hier heb ik van niemand reactie op gekregen en om eerlijk te zijn, ik blijf het niet vragen natuurlijk.....
Ik wil hier dus best mee aan de slag, maar verwacht ook wel een klein beetje medewerking.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 23:08

Kris schreef:
muts_marijke schreef:
@ Kris hoe staat het met de vesten voor hier?

Ik heb drie keer een lijst geplaatst en gevraagd of dat nog up to date was. Ook direct gevraagd of men nog ergens een logo had, of kon maken, omdat ik geen idee heb hoe het vorige logo eruit zag. Hier heb ik van niemand reactie op gekregen en om eerlijk te zijn, ik blijf het niet vragen natuurlijk.....
Ik wil hier dus best mee aan de slag, maar verwacht ook wel een klein beetje medewerking.

is het niet handig om er een apart topic voor te maken zodat het overzichtelijk blijft?

muts_marijke

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 23:14

Dat kan ik me voorstellen Kris, hoe het oude logo is weet ik niet maar volgens mij was dat toch ook niet meer bij de hand?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 23:25

Daarvoor moet je Biertabje pb'en, die heeft 'm destijds ontworpen. Vind dat toch wel een erg mooi logo!

Sanne, Timo heeft nu wel een super plekje in Dld geloof ik! Gezellig met Mariska en Cuby :) Cola gaat misschien ook nog die kant op, meiden worden echt groot! Btw, ga jij volgend jaar nog een tuiger onder het zadel rijden op de concoursen? Zou gezellig zijn :D

Namen is heel moeilijk idd, C'est Beauregard ook. De mooiste hoorde ik laatst: Kerst bureaugard. Wtf!? :') . Forendo Ameno is btw ook erg moeilijk voor sommige.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 23:29

Tabitha heeft hier zelf al gereageerd dat ze het logo niet meer digitaal heeft. Ze heeft nog wel een paar logo's liggen om op je dekje te maken.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 23:33

Joki super dat de springles goed ging :)
Henny heeft weer een mooi gebit!
Verder over paarden namen, koekieroekie vond ik wel grappig :D

De paarden staan in een geïsoleerde stal met verwarming kwam ik net pas achter, hoe fijn is dat. :D
Heb ze nog even gereden, Perfect heeft gelijk een lekkere indruk achter gelaten.... Dat was rodeo !
Heb er een uur opgezeten maar met uitstappen liep ze nog met haast. Altijd leuk als ze net geschoren zijn, zijn ze ineens weer vol energie. :P

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 23:49

Zo, ik moest 20 pagina's bijlezen :list: 8)7 . Hopelijk vinden jullie het niet erg als ik niet meer overal op reageer :o .

Texelse: sterkte met het wegbrengen van jullie pony :(:) . Ik heb tijdje geleden een oude merrie naar het slachthuis gebracht. Het ging allemaal super netjes en rustig, echt sneller dan je kunt bedenken, maar ik voelde me wel heel schuldig. Ik denk wel dat het een beter afscheid is dan in laten slapen, maar het blijft vreselijk moeilijk.

Margreet: wat een gave reis heb je geboekt. Ik ben helemaal geen vakantiemens (Holten is al een wereldreis voor mij), maar wat jij gaat doen lijkt me geweldig!

Verder een hoop mooie Bathmen foto's gezien! En volgens mij heb ik flink wat mensen ook voor m'n camera gehad: bvw, Evony, Sultank volgens mij ook.

@Billy: jou heb ik dan ook ontmoet: ik zat bij Esmee te fotograferen toen jullie langskwamen en Toby op de foto gezet werd 8-) .
Gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens!
Rowo: sterkte met Zetje. Ik hoop dat ze snel inziet dat ze rustig moet blijven. :(:)
Henny, fijn dat je tand weer netjes is. Nu snel van de hoofdpijn af!
Sterkte met je rug Marijke!

Zo, ben nu min of meer bij geloof ik 8-) .

Al met al had ik dus een gaaf weekend in Bathmen gehad. Easter en Giga hadden het allebei super gedaan. Er liep nog een fokprodukt van me rond: Koss, maar hij vond hindernis 3 te heftig en durfde daar het bos niet uit richting het grote licht. Hij moet nog even wennen zo in de bossen.
Gisteren zelf op Giga gereden, beetje after-cross werk. Vond haar niet echt jofel lopen. Hopelijk is het alleen spierpijn en niet iets ergers. Dacht dat ze iets dikke kogel had achter, maar dat was vandaag allemaal weer netjes. Morgen gaat Laurie er weer op. Ik hoop dat ze dan weer picobello is.
Moet het fotoverslag nog even afmaken (hier en daar nog wat foto's van anderen toevoegen).

Vanmiddag naar een congres van mijn werk geweest: over duurzaamheid. Was erg leuk en inspirerend. Helga van Leur was er en nog een bups BN-ers.

Oh ja: over namen......... De Leliaard kan ook maar 10 % van de omroepers uitspreken :Y) . Hi hi en dan heb ik er ook nog eentje Hatatitla van de Leliaard genoemd: dat was helemaal een drama :P . Mocht hij nog een paar keer naar het EK Eventing ook: zullen ze blij mee geweest zijn bij de buitenlandse omroepen :+ .

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 00:00

Je hebt ook gave foto van mij gemaakt in Bathmen Leliaardje!
Revalidatiecentrum is idd ook idee Mo. :j

Hier net terug van club, dressuur ging redelijk. Heb zo gelachen om hem vandaag. Gingen achterwaarts oefenen, was hij alleen niet van plan en kwam telkens omhoog. Toen die eenmaal halt hield kwam instructrice eraan om hem iets naar achteren te duwen. Dat ging goed dus ze beloont hem. Wat doet What... Steekt zijn neus in d'r zakken. Hij is dat zo gewend dat hij wat lekkers krijgt als hij wat goeds doet. :')

Volgende week naar KNHS over informatieavond over de nieuwe startpas, ben benieuwd. Gaan met paar van de wedstrijdcommissie. Wou zelf wel graag mee omdat ik daar erg benieuwd naar ben en wij in Januari gelijk springcc hebben staan.

Whatever hebben ze nog nooit verkeerd uitgesproken, maar je moet je ook wel schamen als je dat doet. ;) Veronieke wel altijd bijna. Terwijl die ook niet moeilijk is, was vaak Veronie. 8)7

Ben klaarwakker. -O-
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 09-11-11 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 00:03

Ben ook benieuwd naar de nieuwe KNHS-pas en alles wat er omheen hangt.

Ik ben eigenlijk altijd wel klaarwakker om 23.00 uur. Maar jij had dus eigenlijk al willen :z ?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 00:04

Jaa, graag wel. Waren paar drukke dagen. Maar heb net lekker warme choco gemaakt, zo lekker op bed. Morgen vrij, dus dan hoef ik er niet rond kwart over 6 uit. :)
Rijd Laurie met Giga ook dressuur eigenlijk?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 00:07

Goedenavond.
Bianca: leuk nieuwe laarzen.
MM: beterschap met je rug.
Danielle: Mooi dat de verhuizing goed verlopen is.
Leliaardje: wat fijn dat de ponies het zo goed deden in Bathmen.
Sann: die What :+ .
De naam van mijn paard wordt emestal wel redelijk behoorlijk uitsgesproken, maar mijn eigen achternaam hebben ze vaak meer moeite mee, daar komen dingen uit asl Ijsenbout en weet ik het wat nog meer

Nou tentamen weer overleefd, ging wel redelijk denk ik maar vind het nog wat lastig inschatten op de uni, wel helemaal gaar :z , van 5 to 8 tentamen en dan twee uur terugreizen twee dagen achter elkaar is geen pretje. Qua paarden heb ik niet zoveel te melden, Gisteren was ik om half 9 op stal om Bam even ohz los te werken, daarna kwam de osteo langs om hem na te kijken gevolgd door de smid, Bam heeft dus zijn servicebeurt weer gehad en nu een welverdiende korte vakantie t-m vrijdag.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 00:08

@ Marijke balen zeg sterkte!

@ Danielle das pas luxe :D

@ Texelse sterkte ermee!!

Hoofdpijn weg, tandje mooi, ik weer helemaal blij! Haha!
Pfff die omroepers altijd hetzelfde! Maximiliano... Hmmm te moeilijk om uit te spreken... Maken we toch gewoon Max van! Zonder dat ik zeg dat het mag!
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik soms wel eens namen zie staan op startlijsten waar ik ook moeite mee heb hoor!
Ga ff coupons opmaken!
20-11 dressuur, 26-11 springen, 11-12 springen en 20-12 dressuur!
Heb ik er nog wel 10 dressuur over maar ti's niet anders!

Ben benieuwd hoe we Chaam gaan aanmelden! Zal wel een heel gedoe worden met die nieuwe pas!
Wanneer krijgen we die dingen met uitleg erbij eigenlijk???

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 00:13

:wave:

Ik kom net terug van een KNHS bijeenkomst over de startpas enzo, wat een chaos.. := Veel te veel mensen bij elkaar, niet echt goed geregeld.

Heb wel bijgelezen maar reageer morgen, nu gauw slapen. :Y)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 00:15

Sannn, ik ben zelf M1 dressuur met Giga, nou ja: was: het is al 2,5 jaar geleden dat ik voor het laatst gestart ben. Laurie heeft van de zomer ook M1 met haar gereden op de Connemara-wedstrijd dag, maar verder start ze niet met haar. Giga heeft nou niet echt Salinero-neigingen en we laten het maar bij gewoon dressuur rijden thuis.

Eef, hopelijk is je tentamen goed gegaan. Kan me voorstellen dat je gaar bent.

Er zal toch redelijk snel duidelijkheid moeten komen: je moet toch zo onderhand voor de wedstrijden van januari op gaan geven lijkt me. Ik zal eens op wedstrijdplatform kijken wat er bij die wedstrijden staat.
Wij gaan nog 2 keer springen dit jaar waarschijnlijk, maar ik maak me verder niet druk over die coupons. Het is goedkoper om ze weg te gooien dan om er extra wedstrijden voor te gaan rijden.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 00:16

was dat in Assen Hilde??

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 00:18

Ja :j

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 00:28

@ leilaardje nou je het zegt.... Heb het zo niet eens bekeken! Haha!
Is indd duurder!

@ Eef hoop dat je gevoel gelijk krijgt!

@ Hilde! Ben benieuwd.... Breng je morge verslag uit??? :p

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-11 08:35

Goedemorgen..
Paardjes lopen al weer lekker buiten. Nu wat eten dan richting werk tot 7.

Kris dat logo staat in openingspost..weet alleen niet of je er wat mee kan

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 09:12

Goedemorgen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 09:15

Goedemorgen!
Mendy, Jij moet tot laat werken zeg!
Lielle, Waar ga je vandaag heen?
Noor, Was het nog laat geworden gisteren op je werk?

Ik zit ook al weer even op 't werk. Gelukkig zonder spierpijn van het hardlopen :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 09:18

Hilde_ schreef:
Ja :j

ivm de verwachte drukte is er al een extra avond in Joure bijgekomen.
Zelf had ik ook nog gereageerd naar de knhs omdat ik de indeling qua plaatsen en tijd een beetje onhandig/onlogisch vind, maar ja,
daar wordt over het algemeen niet zo heel veel mee gedaan.

Goedemorgen overigens voor iedereen!!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 09:19

Goedemorgen!

Urban zijn naam wordt ook wel eens verkeerd uitgesproken, meestal op zijn engels, maar dat is niet zo heel erg maar Uurban vind ik dus echt verschrikkelijk, dan is het zo'n boeren knol naam.

Van scholen word je echt niet goed. We zouden om 12 uur uit zijn het hele jaar om stage te kunnen lopen. Maar nou mooi niet dus, ben nu veel later uit en dus stuk later op me stage, dan mag ik dus nu tot 9 uur stage gaan lopen ofzo om aan me uren te komen :( _-:( Volgensmij duurt dit rooster gelukkig maar tot de kerst.....

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 09:28

Goeiemorgen :wave:

Zal zo weer op de fiets naar stage. Nog 2,5 dagje en dan staat er een leuk weekend te wachten :D.

Sanurie: Lekker geregeld dus :=.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 09:32

Morning allemaal.
Niet zo veel te melden. Ga richting stal. Sim wordt al voor de 2e keer geschoren dit jaar.