- over paarden verkopen.... toen mijn Z dres pony te koop stond kwamer er ook van die verwende tutebelletjes van een jaar of 10 met dikke vette leren laarzen, dure kleren en alles er op en er aan... natuurlijk een auto vol instructrices mental coachen en familie en filmploeg om de pony te komen bekijken... moest eerst ik er op dan de instructrice en dan zn klein kind wat niet kon rijden... tsjaa raar dat die pony niet alles als een automaat doed.... krijg je vragen Maar hij is toch Z dres?? ja dus daar mee is toch niet gezegd dat het een machiene is...
grr... en word er helemaal gek word als ze niks laten horen... - oeeeh ik las wat over vakanties
zou ook wel even een paar dagen naar de zon willen in de winter even bij bruinen 
ik zou eigenlijk ook aan de studie moeten
maar heb er geen zin aan
wantie vandaag ff aan de longe gehad, had nog een beetje spierpijn maar na 10 min liep hij wel weer goed. toen ff lekker ingesmeerd met spierspul in de molen geknikkerd. morgen maar ff rijden hopen dat hij dan geen spierpijn meer heeft, wou eigenlijk donderdag wel een rondje L springen
Cola gaat misschien ook nog die kant op, meiden worden echt groot! Btw, ga jij volgend jaar nog een tuiger onder het zadel rijden op de concoursen? Zou gezellig zijn
. Ik heb tijdje geleden een oude merrie naar het slachthuis gebracht. Het ging allemaal super netjes en rustig, echt sneller dan je kunt bedenken, maar ik voelde me wel heel schuldig. Ik denk wel dat het een beter afscheid is dan in laten slapen, maar het blijft vreselijk moeilijk.
.
. Hi hi en dan heb ik er ook nog eentje Hatatitla van de Leliaard genoemd: dat was helemaal een drama
.
Veronieke wel altijd bijna. Terwijl die ook niet moeilijk is, was vaak Veronie.
? 
Veel te veel mensen bij elkaar, niet echt goed geregeld. 
Volgensmij duurt dit rooster gelukkig maar tot de kerst.....