Strijd is nog niet gestreden, maar gaat wel lang duren allemaal nu.Ga nu maar eens naar huis en lees vanavond wel even bij (en dat op mijn vrije dag!)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Strijd is nog niet gestreden, maar gaat wel lang duren allemaal nu.
? Volgende week zou ik woensdag ook kunnen, of zondag.
Succes in de rechtzaal! 
Ben net met mama en Zeus het bos in geweest. Zeus voelt heerlijk. En zn been blijft al weer dun. Heb gister in de bak gereden omdat niemand mee kon het bos in, en vanmorgen was zn been ook nog dun. Morgen zondag en maandag nog lekker het bos in en dinsdag weer oppakken. (kan al lang weer oppakken maar doe dit als extraatje zeg maar)
texelse schreef:50 km!! wat een eind! (dat is op de fiets al ver)
Succes in de rechtzaal Noor!

Was eigenlijk bedoeld voor mensen met een paardenopleiding, maar had het idee dat ik toch ook wel paarden kon kammen
Had al heel snel de Nederlandse contactpersoon aan de telefoon en ga vanavond eens een cv'tje, foto's van mijn rijkunsten, etc op de mail zetten. Hahaha

gelukkig ben ik verzekerd
daar had ik zelf nog niet eens bij stilgestaan.
truien voor de winter! 
muts_marijke schreef:Weule bedankt dat jij Dienke hebt gezegd mij te bellen omdat ik wou gaan lopen!! Super, dank jullie!
Waat onwijs balen zeg dat het allemaal niet door gaat in Ermelo. Er maakte iemand een opmerking over het 1e weekend van Sept. Dat zou mij ook uitkomen. Voor de rest hebben we vanaf nu elk weekend wat namelijk met de paarden. (tot en met bathmen aan toe, gelukkig niet elk weekend hetzelfde paard)
Maar vind het wel een hele verstandige beslissing. Dienke zei ook wel dat het echt heeeeel nat was.
hihi...