Allereerst heel veel sterkte voor Noor, Margreet en familie, wat een ontzettend rot nieuws.
Heb een leuk stukje gezien van Lau Sann baalt van haar school en terecht Mootje heeft al flink verkocht en kijkers voor Corion gehad Sim heeft haar paardjes bij de tandarts gehad. De moeder van Eef heeft een gave foto besteld Jetske heeft een hele gave cross set met Borex Teegee heeft weer erg mooie veulenfoto's geplaatst BV heeft gisteren lekker van het zonnetje genoten Mootje is erg hard aan het werk en maakt lange dagen zonder vriendje Snoekiej heeft erg mooie foto's geplaatst
Ik heb afgelopen zondag de eerste buitenwedstrijd van het seizoen gehad. Dressuur ging echt slecht. Hij pas super spits, sprong aan in de galop in de slangenvolte etc. Ik vond het echt geen winstpunt waard. Maar blijkbaar heeft de jury naar een ander gekeken want ik had 190 punten!! Springen ging heerlijk, was foutloos en in de barage had ik 2 balkjes door mijn eigen schuld, reed hem er te dicht onder. Toch nog een 4e prijs. Er waren maar 8 combinaties in de barage en maar eentje dubbel 0!
Ik vind dat bruine pikeurjasje zo mooi Vief! Maar heb al bruine. Wat jammer Texelse. Top Marjan, goed begin van je buitenseizoen zou ik zo zeggen. Ik wil ook nog keer naar Lelystad, super mooi terrein idd.
Het heeft hier even lekker goed geregend.
Zie het nu pas Sim, wat is er met de efteling dan? Vorig jaar hadden ze ook zoiets met Horse Event meen ik.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 12-04-11 08:41, in het totaal 1 keer bewerkt
texelse
Geplaatst: 12-04-11 08:41
huh??? had ik nog helemaal niet gezien, en ik kom zeker niet naar de efteling . Niet eerder dan dat mijn kleinkind een jaar of 4 is, en dan alleen op een dag dat er niet meer dan honderd man rond loopt.
Efteling is best leuk, maar niet met hele hordes mensen. Helaas ontkom je daar niet aan, maar ik ga dan zelf niet in zo'n kudde meehobbelen. Alsjeblieft zeg!
De enige keer dat ik daar geweest ben was op een studiedag van de leerkrachten, dus niet op een reguliere vrije dag. Dat scheelt 3/4 van het volk. En toen zijn we in 1 ruk door naar achteren gelopen, en van achter naar voren gegaan. Dat beviel nog wel. Dan kom je de horde tegen, ipv dat je er in meeloopt.
viefdepief
Geplaatst: 12-04-11 08:46
Ik heb maar gelijk op ik kom niet geklikt, zie het nu gelukkig niet meer staan. Ik heb ook niks met de Efteling
Met Woll gaat het goed Ze heeft alleen 1 achterbeentje die wat oploopt op stal, maar met stappen wordt het gelukkig wel weer dun. Verder loopt ze steeds slomer tijdens het wandelen en wil ze om de zoveel tijd stil staan Mini-Wolles heeft ze vorige week nog een keer goed wakker geschud. Ze stond voor haar stal en ik had het halster al af en moest alleen de deur nog even verder open schuiven. Was pas zo'n 40 cm open. Bleek dat haar halstertouw ertussen zat, dus dat lukte niet maar Woll had inmiddels al bedacht naar binnen te gaan en ja als je hoofd er doorheen past... Ging toen gelukkig wel verder open met flink wat lawaai en daarna stond ze heel zielig in een hoekje zich af te vragen waaraan ze dat te danken had. Het is soms echt niet zo'n slimmerd
Leuk dat je vanavond gaat trainen, hoop dat het dan weer lekker weer is!
Wat een handigerd die Woll Weer valt hier wel mee op het moment!
texelse
Geplaatst: 12-04-11 09:03
Brrr hier is het koud! Ik zit m'n koppie thee uit te smeren, want (natuurlijk) moet ik weer aan de sop, en met die kou heb ik er geen zin in!!! Maar over 2 minuten ga ik echt (dan is m'n thee ook zowat koud geloof ik....)
Ik heb er ook wel zin in Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik op tijd naar huis 'moet' vanaf het werk, dus dat is wel lekker. Moet me ook geen zorgen maken over mijn opleiding, "dat komt allemaal wel". Wil het wel halen natuurlijk, maar ja ligt er helemaal aan hoe alles loopt.
caro29
Geplaatst: 12-04-11 09:12
Goedemorgen,
Ik heb vandaag thuisstudiedag. Even wennen en moet ook echt op gang komen. Vanavond weer CC voor de merrie. @ Noor veel plezier met trainen.