Gefeliciteerd met je hubbie, Sim! Corien, ga je filmpje morgen even kijken Roos, het gaat dus goed met Rabette! Was natuurlijk ook een tijdje terug dat je op cc bent geweest!
Ben heel gezellig met vriendje uiteten geweest! Hij had nog een cadeautje mee van zijn zus (boek) en hij had zelf ook nog een boek voor me mee. Dus goede oogst: drie nieuwe boeken. (ik hou van lezen ).
Slaap lekker!
kimdepim
Geplaatst: 17-01-11 07:42
goeiemorgen
Zow, druk maar gezellig weekendje gehad. Zal zo even voor een half uur gesprekje naar school . Kansloos weer, maar het is alvast voor mijn stage dus wel belangrijk. Hopelijk vroeg thuis, dan kan ik namelijk heel hard aan de studie . Moet nog teveel doen ..
jipje_niekje
Geplaatst: 17-01-11 09:09
Goeiemorgen! @Sim: Nog gefeliciteerd met je hubbie! @Mistid: Misschien heb je er binnenkort dus een nieuw paard bij @Roos en Noor: Balen dat beide paarden zoveel spanning hadden in de proeven, maar komt ook wel weer goed! @Corien: Dat is nog eens een mooi debuut voor jullie! @Kim: Succes op school en met leren...
Ook heel veel gekletst over jasjes hier, ik heb er 1 die ik nu 6 jaar heb en die hebben we toen nog op de groei gekocht, alleen de groei bleef uit Dus hij is voor het mooie te groot. Is een Cavallo jasje in het zwart. Ben wel steeds wat aan het rondkijken voor een zwart jasje met een streep erin, maar het heeft geen haast Gisteren nog wedstrijd met Anoes gehad, aangezien de clinic van Tim niet doorging nog maar snel dressuurwedstrijd opgegeven. Losrijbak was wel erg klein en Anoes is nog wat bang voor andere paarden als het druk is, dus dat was niet ideaal. Eenmaal in de ring mocht ik gelukkig nog even daar rondrijden en kwam ze wat meer tot rust. 2 lekker brutale proefjes gereden met 202 en 203 punten als resultaat en 2 keer eerste Ben weer trots op mijn kleine dame Nu zo even naar het werk, daarna tentamen maken op school en daarna weer naar het werk....
_Noor
Geplaatst: 17-01-11 09:30
Morning! @ Kim: dat is dus lang reizen, voor zo'n half uurtje! @ Benthe: super zeg van Anoes! Gefeliciteerd!
Ik heb een (oud) zwart jasje die voor het mooie ook te groot is, net zo'n jutezak. En vorig jaar een nieuwe Pikeur Scarlet (toch Snoek?) gekocht, waar ik erg blij mee ben. Wordt erg hebberig van de jasje van Vief, misschien nog eens iets erbij kopen. Maar ga niet voor een nieuwe set, dat is me op het moment even te duur aangezien er straks een huis ingericht moet worden.
Na een nachtje slapen is de conclusie dat ik gister Jer zijn motor gewoon niet aankreeg en dat de spanning ons behoorlijk parten heeft gespeeld. Ik heb gewoon een dag te vroeg gepiekt (thuis in de bak) Heb gister gelijk de coupons voor de regio springen op de bus gedaan
Vandaag werken, Jer even loswerken en aan de studie!
rowo
Geplaatst: 17-01-11 10:14
Goeiemorgen
Ondanks dat ik me niet hoef te verontschuldigen voor het niet bij lezen doe ik het toch. K heb gister wel mee gelezen, maar niet gereageerd.
@ Noor: Ik las dat jij mega punten verschillen had gister. Echt balen... maar t is en blijft een jurysport, daar kwam ik gister ook achter
@ Kim: succes op school! Wanneer moet je op stage en nu wel gewoon in Nederland?
@ Benthe: wat een super punten zeg! Gefeliciteerd! OP naar het L1 dus
@ Corien: gefeliciteerd met je debuut! Knap hoor!
@ Dienke: ik heb je gister niet gezien in Denekamp??? Waarom was je er niet?
En ik lees wat over jasjes. K heb ook een oude zwarte (die er overigens nog wel mooi uitziet), maar ik nooit meer aan heb. Daarnaast heb ik een bruine Pikeur Skarlet (die van Meredith Michaels)? En de blauwe Kentucky WEG concours voor dressuur. Meer heb ik er eigenlijk niet nodig. Moet nu alleen nog 2 nieuwe caps scoren....
Gisteren had ik de kringkampioenschappen dressuur. In het L1 ging het redelijk, ik was niet erg tevreden omdat het voor mijn gevoel het net niet was. K had 188 en 202 en was 4e (geen prijs) en afgevaardigd naar de Overijsselse. In het L2 met Zetje had ik 2 fouten (achterwaarts en wijken) en pa was te laat met lezen waardoor ik verkeerd reed. Normaal zit ik toch wel over de 190, nu had ik maar 2x 180 - 2 en stond 4 na laatste En alle mega dressuurpaarden stonden boven aan. Ik was ff flink teleurgesteld. Nu gaan we maar weer springen
Laatst bijgewerkt door rowo op 17-01-11 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Punten verschil op zich is niet erg, als de plaatsing maar klopt. Sommige juryleden geven nummer 1 204 pnt en de ander wel 230. IMO kan dat verschil dan prima. Als je bij de 1 eerste staat en bij de ander bijna onderaan wordt het een ander verhaal
_Noor
Geplaatst: 17-01-11 10:28
Ja, maar aan de andere kant denk ik wel: iedereen heeft dezelfde opleiding gevolgd, wel bij verschillende docenten, maar de uitgangspunten zijn hetzelfde. IMO zou dan zo'n groot puntenverschil eigenlijk niet moeten kunnen. of die ene jury vindt mij gewoon lief
Nee eigenlijk kan het niet, want dan zou je per onderdeel bijv. een 5 (onvoldoende) of 7 hebben gescoord. Maar elke jury is anders qua punten. De 1 heel gul, de ander helemaal niet. En dan heb ik liever een groot punten verschil en wel de zelfde plaatsing dan andersom.
Ik zal zo weer eens gaan leren en vanmiddag met vriendin een buitenrit maken. Ze gaat dan ook op 1 van mij, zodat ze een keer beide tegelijk naar buiten gaan.
alles bijgelezen over jasjes, concoursen etc....., maar 6 bladzijden.. pffffff.
Rowo: om 8.21 lagen we nog mooi in bed Dienke d'r pa had niet bepaald opgelet, zodat met de enting wat fout was gegaan, gevolg was dat ze niet tenminste 6 dagen voor concours geënt was (wel binnen het jaar) zodat starten een te groot risico was, ook met oog op evt. controle...
jij wel netjes door in't L1 zie ik! proficiat!!
Iedereen boer zoekt vrouw nog gekeken? was wel mooie aflevering, met weer enkele hilarische uitspraken/acties...
ik heb ook keer enorm puntverschil gehad op de regiokampioenschappen, ik was in de L2 2de met 169 bij de hoofdjury, en 1-na laatste bij de andere jury met 144 punten... (oude telling, was bij de pony's)
Dus dat was ook nogal een toestand...., beetje jammer dat er een persoonlijke reden speelde bij die lagere jury..
Gelukkig heb ik eigenlijk niet echt 1 jury waar ik nooit bij kan rijden. Uiteraard altijd wel 1 waarbij je weet dat je niet gaat winnen, maar ach.
@ Jeroen: ah vandaar! Ik zat later te bedenken dat ik Dienke helemaal niet gezien had. Maar gelukkig niets ernstigs dus! Maar wel vervelend dat dat uiteraard nu was he, nu ze zo vroeg moest
Ik heb BZV ook gezien Jeetje wat een muts zeg die vrouw die door Marcel werd weggestuurd. Had je je maar niet zo moeten uitlaten over je gevoelens En maar huilen dat ze weg moet... tja, dat weet je met zo'n programma.
Rowo balen van je punten zeg! Benthe jij super gedaan!! gefeliciteerd!
TeeGee
Geplaatst: 17-01-11 10:41
Morguh!
Sim, ja de 30ste bij Zeinstra Anthea, lekker 4 credits! Noor, leuke cadeau’s maar wat ontzettend kl0te van je vader Sim, jammer dat je niet naar het bos kon. Ik dacht dat je vanaf jou stal zo het bos in reed? Mirthe, balen dat je in de min staat met Ul. Caro, drukke ochtend zo op de zaterdag lees ik! Laura, baaldag Vief, beetje concurrentie is wel goed Shanouk heeft afscheid genomen van haar geliefde snowboard Noor, jee natte bak!! Nudine is niet meer zo hard gegroeid? Laura, Amati Corien, super debuut! Gefeliciteerd! Mendy, lijkt of daar wel Styles om passen? Caro, jammer dat het zover heeft moeten komen voor er actie ondernomen werd… Benthe, wow mooie punten, gefeliciteerd! Mandy, wat jammer van Zetje maar toch leuk dat je met Avi doorbent! Maaike is door naar de regio springen
Zie mooie rijjasjes voorbij komen, ik heb een blauwe Esperado, zelf samengesteld en een echte Vief, een bruine geruite Pikeur
We hadden gister FNRS dressuur op stal, heb voor een stalgenoot haar paard gevlochten omdat ze zelf anders 2 uur bezig zou zijn. Ze won met 1 puntje meer, dat kwam natuurlijk door mijn vlechten Verder hebben T en Bari lekker buiten gestaan, helaas niet samen maar omstebeurt en met T heb ik nog lekker een buitenrit gemaakt. En T staat heerlijk naar buiten te kijken in zn nieuwe stal.
ja, ik baalde ook wel enorm, was graag om half 6 opgestaan hahaha.. nee maar wel banketstaaf, dropke was goed in vorm, maar is niet anders...
jah, echt hé. maar die marcel is ook vreemd, wil alleen maar over kinderen praten, terwijl die volgens mij net zo goed homo had kunnen zijn... vreemd figuur..
rowo
Geplaatst: 17-01-11 10:43
Sportief Karen... met je fiets nog wel! En T is dus helemaal blij met zijn nieuwe stal? Je zusje springt nu L? Of is ze al M?
@ Jeroen: en toch denk ik dat Marcel geen homo is. Hij praat met een mega accent en is veel te lief zeg maar, maar homo? Nee dat denk ik niet. En daarnaast welke homo is nou zo handig dat ie zijn eigen huis helemaal verbouwd (en zo mooi) en akkerbouwer is? Dat zou de eerste zijn
En nu MOET ik aan de studie
Laatst bijgewerkt door rowo op 17-01-11 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Karen lekker op de fiets!! lekker voor T een luik!
Jeroen idd alleen hij weet het nog niet
rowo
Geplaatst: 17-01-11 10:46
weule schreef:
sportief hoor karen.!!! ik ben ook al 2 weken sportief aan het nadenken dat ik weer moet gaan hardlopen...
2 weken??? Pff, dat doe ik al jaren. Al wetende dat ik naast paardrijden echt geen tijd heb voor wat anders qua sport.
TeeGee
Geplaatst: 17-01-11 10:49
Die Marcel van BZV heeft helemaal geen kaaklijn, zn wang loopt zo over in zn hals. Daar ben ik gister achter gekomen
Mandy, haha het is echt maar 10 min fietsen, maar Rem is vandaag overdag vrij dus dan heeft die eventueel een auto. Ja T was helemaal blij Zusje had een hele tijd geleden een keer M gestart in Emmen maar ze had L opgegeven voor de kring dus ik zo uhhh mag dat wel? Niet dus en toen heeft ze maar laten veranderen naar het M en toen sprong ie 2 keer 0
Idd mag je dan geen L meer. Ik heb ook 1x L gestart met Zetje (en vrijwillig de ring verlaten ) en mag dus ook geen B meer op de kring. Maar wel mega knap zeg dat ze zo maar 'ff' 2x 0 springt in het M. Ik doe het haar niet na
TeeGee
Geplaatst: 17-01-11 11:15
Ja vond het ook echt super goed. Misschien dat ik wel kom kijken bij de regio.
Ik zag dat de Eventingshop nu ook Charles Owen heeft, ik zou nog wel heel graag een blauwe cap willen.
Dat zal best Noor.... maar op dit moment ben ik blij dat ik gewoon kan werken, paarden trainen, leren en ook nog eens een keer voor 9 uur s avonds op de bank zit.