Ik sta op het punt mijn stagiair de nek om te draaien.......
TeeGee
Geplaatst: 01-10-10 12:07
Wat een toestanden op het werk allemaal!! Noor, gewoon een dagje koffie laten halen
_Noor
Geplaatst: 01-10-10 12:12
Ik heb hem net al flink wat kopieetjes laten maken en laten inbinden.. was ie even van de afdeling af Heb meteen een voortgangsgesprek ingepland voor maandag.
Wat balen Kare. Dat zijn echt huge benen. Lijkt op wat mijn oude volbloedje Avil heeft gehad. Hoop heel erg voor je dat het dat niet is... Maar zolang hij niet volledig verlamd is zal dat wel loslopen
Bianca: Het moet soms even goed geremd worden ja Heb de hoop op gegeven ooit strakke, gecontroleerde, perfecte rondjes te rijden met hem. Heb een tijd geprobeerd, maar dan wil hij niet lopen. En zo springt hij alles, ook al ziet er niet uit.
Succes iedereeen op het werk met alle drama's!
Dorien: Nog een keer heel veel sterkte. Weet niet precies wat er is (al heb ik wel een donkerbruin vermoeden en dat zou ik wel heel ernstig k u t voor je vinden), maar ook al is het nu allemaal naar en rot, het wordt beter.
Snoekiej
Geplaatst: 01-10-10 12:21
Goeiemorgen Ik heb lekker uitgeslapen en ga zo naar Vorstin. Gisteravond hadden we travo-avond op SSR, was echt heel grappig Ik was als soort skater, daar heb ik nog allerlei kleren van dus dat was niet moeilijk En alle jongens in jurken met neptieten enzo, zoo grappig
Super dat je ontslag hebt genomen Marjan! Wat balen dat Vero kreupel is Sannn En moooie foto! Lekker dat je nu dichtbij nog een oefenterrein hebt Noor! Netjes van de paardjes PB De paardjes zien er netjes uit! Wat balen van TG's benen! Het ziet er idd aardig dik uit! Balen dat Anoes' wond weer aan het ontsteken is Benthe! Ahww arme hond Billy Ben benieuwd hoe poown er straks uit ziet Mootje!
rowo
Geplaatst: 01-10-10 13:12
@ noor: jij bent EVIL!!! Arme stagiaire Wat doet ze eigenlijk? Of doet ze juist niets? Dat kan natuurlijk ook nog
@ karen: das idd saai! Ik ben vanmiddag ook bijna de hele middag alleen...
Noor gaat niet echt of wel Pb das snel!!! Hoopelijk houd hij het vast om zo te blijven
WolinLotte
Geplaatst: 01-10-10 15:24
_Noor schreef:
Hij is gewoon STRONTeigenwijs! Gelukkig ben ik nòg eigenwijzer, anders hadden we pas echt een probleem gehad
Hahaaaa, slaan Noor, slaan!!
@Snoekiej: Haha dat moet vast lachen, gieren, brullen zijn geweest ..
Sannnn
Geplaatst: 01-10-10 15:36
Leuk dat je laarzen binnen zijn Mootje. Ben benieuwd, verwacht wel foto! Billy nogmaals heel veel sterkte.. Succes met je eigenwijze stagiair Noor! Inmiddels helemaal niet meer uit te houden? Dat gaat snel met Challenge PB, fijn dat je hem al op kan halen.
Kreeg net niet zulk leuk bericht.. Er is vannacht een ernstig ongeluk gebeurd bij het 20 jarige lustrum van mijn studentenvereniging. Haar toestand is inmiddels stabiel. Ze wordt nog wel in coma gehouden. Schrik je echt van zo'n bericht. De sfeer morgen bij het gala zal wel heel anders zijn.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 01-10-10 15:38, in het totaal 2 keer bewerkt
Lotte, hoe is het?? Druk met je werk?? Hoe gaat Wo nu?
Jeetje Sann, das inderdaad schrikken.
caro29
Geplaatst: 01-10-10 15:49
@ TG Oooh wat balen zeg. Ben is wel dik en als ze alle 3 zo zijn.. @ JN balen dat Anoes niet mooi geneest. hopelijk trekt het bij.. @ Billy sterkte met de hond. Jonkies eten helaas alles.. Ik weet verder niet wat er aan de hand is maar iig veel sterkte de komende tijd . @ Sann Wat heftig. Was dat het bericht op de radio van een meisje in Groningen? @ PB Verhogen zij bij jullie in de baarage? Hier is het allemaal ingebouwde barrage of met doorstart. Paarden moeten altijd even wennen aan binnen springen. Wil binnenkort ook maar weer beginnen. Leuk dat je schimmel het zo goed doet. @ Noor ik kan mijn collega aan mijn blok (de leuke) af en toe ook de nek omdraaien. Als hij zich verveelt gaat hij mij lastig vallen. Heel irritant. Die stuur ik ook regelmatig even weg..
Zo weer even beetje bijgelezen. Ging weer hard vandaag.. Ik ga zo maar eens met ruin op pad. Hopelijk gedraagt hij zich straks. Nog een leuk nieuwtje... IK HEB EEN NIEUWE AUTO GEKOCHT !! Een zwarte Ford Ka Cool & Sound. Nieuw en hopelijk wordt hij volgend weekend geleverd.
Heb jij er ook 1? Gaaf! Heb nu nog de oude Ka trend maar die rijdt niet fijn. Volgens mij een maandag of vrijdagmiddagauto... Heb vanmorgen nog een ritje gemaakt in een Titanium. Die was ook gaaf. Vond de titanium Roze ook mooi. Minder roze dan ik dacht...