[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 11:36

caro29

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:09

@ noor ben benieuwd. Ik gebruik springschoenen van BR pro hoof neopreen. Als ik die verlies dan is het niet zo pijnlijk dan wanneer ik dure heb dan vind ik het zonde om ze in de cross te gebruiken

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:21

ik heb die springschoenen. Ze zijn heel fijn, maar die van mij heb ik in oktober gekocht en de voering was ineens kapot dus mocht ze terugsturen. Hoop dat ik nieuwe krijg want vind ze wel heel fijn. Heb ze trouwens via de paardendrogist. Ben nu onderweg naar wanroij, pensionklant en lesklant van mijn moeder mag meerijden op het nk in de m1.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:26

Welke maat heb je Hilde?
Veel plezier in Wanroij. Ik heb geen telefoontje gekregen helaas ;)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 12:27

m. Uk heeft echte ponyvoetjes, ze vallen niet super groot vind ik. Volgens mij heeft 10je ze ook gehad.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 13:34

Meld zich ook ff :wave:

Volgens mij heeft Tientjeh op bokt die springschoenen idd ook gehad, maar nu weer wat anders?

Ff mijn dressuurpeerd @ springwork showen. Ze was echt super braaf :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 13:40

nathaliekorf schreef:
Ja er is Rhino in de Noordoostpolder bij ons stal.
Stal Gizzieskingdom te Creil.
We hebben maandag 1 paard in moeten laten slapen. 2de kreeg daarna gelijk symptomen en lag binnen een uur.
Die hebben we nu elke dag 2 keer 10 min in de takels.
Verder hebben we er 2 met verschijnselen en werden gelijk behandeld en gaan de goede kant op.
De rest van de paarden ogen goed.
Ze hebben allemaal hun koortspiek al gehad en zijn nu 5 dagen koorts vrij.
1 tot 14 dagen na de koortspiek kunnen ze nog verschijnselen krijgen.

Ik adviseer jullie goed jullie paard in de gaten te houden want veel bedrijven komen er niet open voor uit.
Wij wel we hebben gelijk de media in gelicht en het staat haast al overal op internet.
We krijgen zometeen om 7 uur omroepflevoland langs.

Groetjes Nathalie

Dank voor je bericht!!
Is niet best.. Wij hebben ergens in mei 3-daags concours bij ons op stal.. ben er niet echt over te spreken, zeker niet te weten dat Rhino weer de kop op steekt.. :\

Pfffff... ben gister hardstikke ziek van werk gekomen.. %) Vanaf de lunch voelde ik me opeens al niet zo heel erg lekker.. steken in m'n buik, misselijk. Twee paracetamollen in genomen en weer vrolijk door gegaan.. maar opeens werd ik echt zo misselijk, moest ik gewoon naar het toilet rennen!! :oo
Het heerst behoorlijk, buikgriep, vandeweek mijn broertje en mijn vader en nu ben ik aan de beurt :r .. Flink wat koorts erbij, al gaat het vandaag wel iets beter als gisteren...

Mijn moeder doet Wolin voor me, ik ga weer op de bank met m'n kop thee en emmer :o ...

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 14:39

Ik ben er ook weer van een weekje excursie. Heb niet echt bijgelezen, ja dat Lotte ziek is..
Je bent niet de enige, ik ben gister ook hartstikke ziek geworden. Was niet echt prettig om vanuit Amsterdam weer naar huis te moeten reizen. Heb nog wel gisteren het programma mee kunnen doen, als ik ziek naar huis was gegaan zou ik een alternatieve opdracht krijgen en daar had ik ook geen zin in, dus dan maar ff doorbijten.. :\ Toen ik uit de trein stapte gister werd ik ineens zo misselijk, ik kon niet gauw genoeg naar de wc en kwam het er zo uit, op het station. Schaamde me dood, vreselijk! Gelukkig kwam mijn vader me ophalen en ik hoefde maar een paar minuutjes te wachten, dus dat viel mee. Gistermiddag/avond op bed gelegen, vanmorgen nog even filmpje gekeken. Inmiddels al wel weer wat opgeknapt, vandaag tot nu toe alles binnen gehouden. Hopen dat ik vanavond ook nog goed ben. Vriendje is jarig dus daar moet ik natuurlijk wel heen!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 15:45

Oe Rosalie! Dat heeft mijn vriendin ook een keer op het staion gehad om 8 uur 's morgens op een overvolle roltrap. Ik kon bukken, maar ze kotste zo over de hoofden van een non en een man heen. Heel genant :=
Beterschap voor jou en Lotte!

Ziet er goed uit Rowo!

Balen Nathaliekorf, sterkte ermee. Bedankt voor je bericht.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 16:19

@ Rowo: leuk fimpje! Braaf hoor.
@ Rosalie en Lotte: Beterschap! Mijn darmen doen ook al een paar dagen raar, gelukkig nog geen gekots. Hoop dat het zo blijft!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 16:23

Dat doet Avi al braaf Rowo :)

Beterschap voor de zieken ;)

Ik ga zo mijn nieuwe springjasje ophalen. Hij was 2 weken terug al klaar maar moest net iets ingenomen worden. Dus ga die zo halen. En dan ook meteen m'n nieuwe cap :).

Vanavond Bobo maar weer even rijden. Gister liep hij echt super fijn. Gewoon thuis in de buitenbak gereden en hij liep echt lekker. Ook toen er een ander paard bij in kwam bleef hij braaf :). Nog een balkje midden in de bak gelegd en dat vond hij erg leuk :P. Dit weekend maar weer even een sprongetje doen met hem :).

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 16:27

Lotte en Rosalie beterschap!

Mandy: Ziet er al super uit voor zo kort onder het zadel.

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 17:10

beterschap voor de zieke! :(:)
ziet er goed iot Rowo!
ik voel me okal een tijdje niet echt lekker, idd ook buikpijn..

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 17:10

Noor ik heb ook de dalmars gehad, helaas waren ze bij mij na 1x gebruiken al kapot. Ik kon ze gelukkig omruilen voor style springschoenen. Die heb ik al jaren en die gaan echt niet kapot!!!

Kim leuk dat je je jasja gaat ophalen! Helaas hadden ze die van mij ook de tweede keer niet goed gemaakt, ook deze paste echt niet :( Moet dus nu op zoek naar een ander jasje. Toch wel jammer omdat ik al begin september het jasje had besteld..... Hoop voor de dat die van jou wel goed is!

Net een heerlijk rondje gereden bij Alice :)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 17:21

Mooi dat het rijden goed ging billy1

Kim wat voor jasje + cap ga je kopen?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 17:57

Goeiemiddag!
Vorstin heeft vandaag weer een dagje vrij. Morgen weer rijden :):)
Ik ben me aan het oriënteren op een hartslagmeter met GPS. Lijkt me echt ontzettend handig. Jammer dat ze zo ontzettend duur zijn -O-

Ik was allang op stal hoor Noor :D Helaas, ik heb geen ervaring met de Dalmar springschoenen. Wel met die van NEW, die vond ik erg fijn en ze gingen lang mee!
Succes vanmiddag Caroline
Nette sprong hoor Rowo!
Beterschap Lotte :(:) Misschien doe ik nog twee daagjes mee, ligt eraan wat ik tegen die tijd weer mag doen.
Rosalie, ook beterschap :(:)
Gatver Heleen, wat een verhaal. Ik kan echt niet tegen alles met kotsen. Ik ben er heel erg bang voor en ik word zelf ook gelijk misselijk.
Fijn dat Bobo zo braaf was Kim! Ben benieuwd naar je jasje!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 17:58

Goedemiddag! :wave:
Ik heb gister even met mijn paard op de club gesprongen. De eerste 15 minuten waren echt een ramp, ze gedroeg zich alsof ze 2 maand onder het zadel was en daar voor eerst liep. Daarna even heel boos geworden en later kwamen er 2 anderen bij en toen was ze weer heel mak. Springen ging fijn, ze wordt echt heel enthousiast en ze blijft de hele tijd mooi doorgaan :) Daarna nog even lekker een poosje aan de lange teugel laten galopperen. Morgen mag ze springen op concours dus dan was dit wel even lekker.

Kim: Wat leuk dat je jasje klaar is! Ben benieuwd hoe ie eruit ziet :)
Lotte & Rosalie: Beterschap :(:)
Billy: Fijn dat je zo lekker hebt gereden.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 18:36

Ohhhh Rosalie, dat is echt niet fijn!! Ik had dat gister ook op werk, ik hield een hand voor mijn mond en ik rennen naar de wc, daar kwam ook alles in een keer eruit.. ik eerst alles schoonmaken en flink met de Ambipur in de rondte gesprayed, ik schaamde me dood, maar wat voelde ik me beroerd :\ ..
Tip: Coca Cola spoelt de boel weer schoon :)*

@Dorien: Fijn dat het lekker is gegaan bij Alice!! ;) Als ik nu niet ziek was geweest, had ik vandaag ook bij Alice rond gebanjerd om mee te gaan kijken naar een training :) , keek er echt naar uit...

Heb net heerlijk ouderwets Black Beauty gekeken, die was op Nickelodeon :D ..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 21:12

Goede avond!!

Wl beterschap!!!
Staat toevallig wendy met rood haar bij jou op stal???
Billy lekker gereden dus!! :)
Kim foto ;)
Rowo leuk paard doet het braaf :)

Zo me L1 debuut zit er ook op :D
Eerste proef beetje hangerig op me hand had ik 184 punten *D
Tweede proef tips van me instructeur, en ging naar mijn ideen veeeel beter, als nog 187 :D dus ben super happy!! :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 21:24

Kirsten: Ik heb een jasje speciaal laten maken :D. En ik heb daarbij een Charles Owen cap gekocht.
Zal van de week bij daglicht even een foto maken.

Schimmeltje was weer erg braaf vanavond. Heb thuis gereden, maar het was al wat donker aan het worden dus de bouwlampen aan. Hij keer er helemaal niet raar van op.
Echt dijn hoe hij aan het veranderen is. Het was eerst zo'n schijterd := En echt één met heel veel praatjes en niet zo makkelijk in de omgang. En nu word het echt een droppie :). Moet nog heel veel leren natuurlijk. Maar hij heeft ook echt veel geleerd afgelopen maanden.

Gefeliciteerd met je WP-en Corien :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 21:24

Zieken Beterschap
Corienn gefeliciteerd met je debuut.

Ik heb vanmiddag weer een proefje gereden. Inrijden ging drama overal bakkabouters maar winstpunt nr 5 is binnen :D . 180 pnt. Paard wilde na het achterwaarts niet meer voorwaarts en bleef maar naar achteren gaan tot de hoefslag :+ Nu maar eens hard gaan trainen voor de m2.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 21:25

Leuk kim ga je ook sgwén met hem O:)

Tanx :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 21:25

Gefeliciteerd Corien!
Heb vandaag m'n broertje laten hangen (althans geprobeerd) op Challenge. Pfoe, was blij dat ik niet hing :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 21:26

Pb was tie wild ;)
Nog bij die pony wezen kijken?

Ik ga douce en richting vriendin lekker stappen :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 21:29

Ben niet meer bij de pony geweest. Moet er eerst een stal bij laten bouwen en we willen eigenlijk nog iets langer wachten. Ze is nog geen 5 en dan is het net groot zat.