http://www.canter-equipment.nl/springschoenen/dalmar_springschoenen.html
Ik neem aan dat L gewoon Fullsize is? Jer heeft niet hele grote voeten..
@ Caroline: ik heb in mei clinic van Henk van Bergen, dus dan kan ik je vertellen wat ik ervan vond
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nathaliekorf schreef:Ja er is Rhino in de Noordoostpolder bij ons stal.
Stal Gizzieskingdom te Creil.
We hebben maandag 1 paard in moeten laten slapen. 2de kreeg daarna gelijk symptomen en lag binnen een uur.
Die hebben we nu elke dag 2 keer 10 min in de takels.
Verder hebben we er 2 met verschijnselen en werden gelijk behandeld en gaan de goede kant op.
De rest van de paarden ogen goed.
Ze hebben allemaal hun koortspiek al gehad en zijn nu 5 dagen koorts vrij.
1 tot 14 dagen na de koortspiek kunnen ze nog verschijnselen krijgen.
Ik adviseer jullie goed jullie paard in de gaten te houden want veel bedrijven komen er niet open voor uit.
Wij wel we hebben gelijk de media in gelicht en het staat haast al overal op internet.
We krijgen zometeen om 7 uur omroepflevoland langs.
Groetjes Nathalie
Vanaf de lunch voelde ik me opeens al niet zo heel erg lekker.. steken in m'n buik, misselijk. Twee paracetamollen in genomen en weer vrolijk door gegaan.. maar opeens werd ik echt zo misselijk, moest ik gewoon naar het toilet rennen!!
.. Flink wat koorts erbij, al gaat het vandaag wel iets beter als gisteren...
...
Toen ik uit de trein stapte gister werd ik ineens zo misselijk, ik kon niet gauw genoeg naar de wc en kwam het er zo uit, op het station. Schaamde me dood, vreselijk! Gelukkig kwam mijn vader me ophalen en ik hoefde maar een paar minuutjes te wachten, dus dat viel mee. Gistermiddag/avond op bed gelegen, vanmorgen nog even filmpje gekeken. Inmiddels al wel weer wat opgeknapt, vandaag tot nu toe alles binnen gehouden. Hopen dat ik vanavond ook nog goed ben. Vriendje is jarig dus daar moet ik natuurlijk wel heen!

.
. Nog een balkje midden in de bak gelegd en dat vond hij erg leuk
. Dit weekend maar weer even een sprongetje doen met hem
. 
Moet dus nu op zoek naar een ander jasje. Toch wel jammer omdat ik al begin september het jasje had besteld..... Hoop voor de dat die van jou wel goed is!
Helaas, ik heb geen ervaring met de Dalmar springschoenen. Wel met die van NEW, die vond ik erg fijn en ze gingen lang mee!
Misschien doe ik nog twee daagjes mee, ligt eraan wat ik tegen die tijd weer mag doen.

Daarna nog even lekker een poosje aan de lange teugel laten galopperen. Morgen mag ze springen op concours dus dan was dit wel even lekker. 
..
Als ik nu niet ziek was geweest, had ik vandaag ook bij Alice rond gebanjerd om mee te gaan kijken naar een training
, keek er echt naar uit...
..

dus ben super happy!!
. En ik heb daarbij een Charles Owen cap gekocht.
En echt één met heel veel praatjes en niet zo makkelijk in de omgang. En nu word het echt een droppie
. Moet nog heel veel leren natuurlijk. Maar hij heeft ook echt veel geleerd afgelopen maanden.
. 180 pnt. Paard wilde na het achterwaarts niet meer voorwaarts en bleef maar naar achteren gaan tot de hoefslag
Nu maar eens hard gaan trainen voor de m2.