Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. moet alleen overleggen met de teamleider... er liggen toch ook pasgeboren kindjes en natuurlijk peuters en kleuters.. die wel wat meer vatbaar zijn. Ik hoor morgen wel wat de plan de campgne wordt..
!! 
....
. Ik kan dus nog een hoop kanten uit
.
.

Fijn dat Zoë het zo fijn aanpakte!
Hoop ook dat het meevalt!
Was dat een nieuwe of die je nog had? Dropjes zijn gelukkig erg lekker 

Don Diablo was heel erg goed. En ondanks dat iedereen dus echt doorweekt was om 12 uur. Was het echt heel erg leuk
Nu maar even bezig hier op de uni... Straks naar huis en Wolles rijden.Hoop dat het dan wel droog is. Ook mijn kaartjes voor Milow ophalen want morgen is het concert eindelijk
.
Zal zo even naar Leeuwarden toe, even praktijk lopen tot 11 uur vanavond
.
. Uurtje of 12 zal het wel worden. Morgen ochtend maar even de paardjes rijden en daarna even met school opdracht bezig. En vrijdag morgen hetzelfde. Wil namelijk vrijdag middag even een deel opsturen naar m'n lerares
. Ze wou er wel even naar kijken namelijk.
. snurken dat meneer deed. Dat word nog wat dacht ik.. Maar toen hij er overheen moest was er niks aan de hand
. Toen ik even niet uitkwam op het slootje ging meneer er gewoon maar in staan. Zo eng vind hij het dus
Vuilak is het soms ook
.

[SGW-ITP] Fari@3e crosstraining 

PB's hond puppies heeft en dat Vief een leuke avond heeft gehad in Enschede.

!
! 

Ik kan daar wel lekker op uitgaan
Vind het bij hem zo leuk dat hij er een hele eigen draai aan geeft. Was echt met het publiek bezig. Er werd gecrowdsurft en hij deed zelf ook gezellig mee. Erg leuk! Helaas stond ik te ver naar achter om hem aan te raken.

! Ga me maar snel omkleden en mijn tas pakken.. Bus gaat over 10 minuten
Simmie schreef:Haai Ingrid. Effe zwaaien ook al heb je dat liever niet.
Kiekeboeee!!
!!
Kom ik aan bij het land, roep ik haar nog een keer. Maakte ze echt een supersprong en een brul tegelijk!!
Zag er echt héééél spectaculair uit!!
Moest erg hard lachen! Gekke lieve Wo
.