[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:35

Mooi profile pb :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:46

@PB: Ik hoop het ook :j .. moet alleen overleggen met de teamleider... er liggen toch ook pasgeboren kindjes en natuurlijk peuters en kleuters.. die wel wat meer vatbaar zijn. Ik hoor morgen wel wat de plan de campgne wordt..
@Corien: Ik vind het heel erg leuk, had ik ook nooit van mezelf verwacht hoor dat ik het zo leuk zou vinden.. toch een kwestie van uitproberen. Ik ging meer onder het mom van 'wie niet waagt, wie niet wint' en ik bleek het leuk te vinden. Ook met name de medische kennis die je kan toepassen.
En ik moet zeggen dat ik het wel heel leuk vind om op de kinderafdeling te werken :D !!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 08:38

@ WL; oei hopen voor het beste!
@ Rosalie; gefeli met je wp! :D

Gisteren sportdag gehad, lekker in de regen. :+
Vandaag vrij :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 09:57

Goeiemorgen!

Jeetje wat balen Lotte! Hoe moet dat nu verder?
Mooi profiel zo PB :)
Gefeliciteerd met je winstpunt Rosalie!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:21

Ik zit eigenlijk te wachten of de uitslagen ook online komen, heb nl de prijsuitreiking niet afgewacht. Het begon al harder te regenen, we zijn vrij snel naar huis gegaan. Ben wel benieuwd waar ik ben ge-eindigd.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:23

Goedemorgen!

Lotte: balen zeg! Hopelijk is het een verkoudheid en geen kinkhoest. Maar dat dat zo lang duurt zeg voordat je een uitslag daarvan hebt!
Rosalie: gefeliciteerd met je winstpunt
Marieke: geniet van je vrije dag! (ondanks de regen, hoop dat het straks wel droog wordt).

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:29

Goede morgen

Van morgen vriendlief om 6 uur op stadion gedropt.. die is nu lekker aan het werk.

Rosalie dat heb ik ook ;)
Lotte welke opleiding doe je dan?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 11:18

@Sussie: Ik hoop het ook.. maar ben waarschijnlijk ook een allergie aan het ontwikkelen sinds ik op mijn nieuwe afdeling zit.. er zijn dus vandaag weer heel wat buizen bloed afgenomen.. het is wel algemeen bekend dat zodra je van afdeling wisselt je immuunsysteem zich weer moet gaan aanpassen. Maar ben nog nooit allergisch geweest voor iets en voor kinkhoest wordt je als kind geënt.. dus het is wel een beetje dubieus >;)
@Snoekiej: De afdeling weet het ook nog niet, ze gaan nu met de BGD bellen voor wat er nu verder moet gebeuren.. ben benieuwd. Wordt vervolgd :D ....
@Corien: Ik doe MBO-V niv.4, 4-jarige verpleegkunde opleiding, BBL. dus, ik werk en leer, wat betekent dat ik al in dienst ben van het LUMC. Ik ga na deze afdeling differentiëren en ben daarna dus A-verpleegkundige, ik wil hierna zeker doorleren. Weet nog niet of ik de kinderaantekening wil doen, of de Intensive Care (IC-opleiding), van daaruit kan ik namelijk ook weer op de spoedeisende hulp :) . Ik kan dus nog een hoop kanten uit :) .
Ik werk in een Universitair ziekenhuis (Nickeltje werkt daar ook geloof ik?), dus ik ben ambtenaar.. verdient dus beter dan in een perifeer ziekenhuis. Bovendien hebben wij ook meer mogelijkheden :) .

Ben net terug van bloedprikken... Ik heb gelijk maar even een spannend boek gekocht, dus ik ga maar eens even lekker lezen ;)
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 06-05-09 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 11:18

Morgen vanaf de uni :wave:

Mandy: Vervelend dat je training niet helemaal zo ging als je gehoopt had.. Maar zo zie je maar weer. Trainingen zijn niet alleen voor je paard ;) Fijn dat Zoë het zo fijn aanpakte!
Corien: Fijn dat het wat was. Wel lekker dat je wat te kiezen hebt :)

Lotte: Wat vervelend zeg ;( Hoop ook dat het meevalt!

Kim: Vervelend van je bult :(:) Was dat een nieuwe of die je nog had? Dropjes zijn gelukkig erg lekker :D

PB: Mooi profiel :)

Floor: Je hebt een PB’tje! Hoop dat het gaat lukken :D

Gister naar het bevrijdingsfeest hier geweest. Was echt super gaaf *D Don Diablo was heel erg goed. En ondanks dat iedereen dus echt doorweekt was om 12 uur. Was het echt heel erg leuk :D Nu maar even bezig hier op de uni... Straks naar huis en Wolles rijden.Hoop dat het dan wel droog is. Ook mijn kaartjes voor Milow ophalen want morgen is het concert eindelijk :):) .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 11:22

Leuk Vief :D !!

Vriendin van mij haalt ook straks de kaarten op voor morgen!! :D Heb er zin in *D !!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:18

:wave: Zal zo even naar Leeuwarden toe, even praktijk lopen tot 11 uur vanavond :=.
Morgen weer van half 4 tot 11 en vrijdag ook. Ben dus pas laat thuis elke avond :=. Uurtje of 12 zal het wel worden. Morgen ochtend maar even de paardjes rijden en daarna even met school opdracht bezig. En vrijdag morgen hetzelfde. Wil namelijk vrijdag middag even een deel opsturen naar m'n lerares :). Ze wou er wel even naar kijken namelijk.

Vanochtend even lekker gesprongen met Loempia. We hebben weer een parcoursje staan en dat is natuurlijk wel heel eng als je aan het losrijden bent :+. snurken dat meneer deed. Dat word nog wat dacht ik.. Maar toen hij er overheen moest was er niks aan de hand :P. Toen ik even niet uitkwam op het slootje ging meneer er gewoon maar in staan. Zo eng vind hij het dus }> Vuilak is het soms ook :P.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 17:26

Wat een rust hier zeg vandaag :oo
ik ben thuis gebleven, echt slecht in orde. Al een paar dagen eigenlijk :\

Heb net nog wel ff foto-topic gemaakt van onze crossles maandag :D [SGW-ITP] Fari@3e crosstraining

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 18:48

:wave:

Niet echt super bijgelezen, behalve dat Lotte hopelijk geen Mexicaanse griep heeft ;) PB's hond puppies heeft en dat Vief een leuke avond heeft gehad in Enschede.

Alvast een voorproefje van mijn foto's van de crossles.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 19:21

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 19:34

:wave: Haai Ingrid. Effe zwaaien ook al heb je dat liever niet. :+

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 19:45

Simmie schreef:

Mis ik iets :?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 19:47

Het is weer zo ver hoor :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 19:47

Nee hoor, Malloes. ;)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 19:53

Oke :)

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 19:58

Strakke actie Simmie :D!

Vief: bedankt voor je pb!!! Enne, Don Diablo is ook super gaaf! Ik ben normaal niet zo house minded, maar hij draait wel errug lekker :D!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 20:02

Ghehe :+

Kim: Vervelend dat je zo laat thuis komt :(:)
Marloes: Beterschap!!
Rowo: Mooie foto's! Ziet er al uit als een echt crosspaard 8-)
Floor: Graag gedaan :) Ik kan daar wel lekker op uitgaan :)) Vind het bij hem zo leuk dat hij er een hele eigen draai aan geeft. Was echt met het publiek bezig. Er werd gecrowdsurft en hij deed zelf ook gezellig mee. Erg leuk! Helaas stond ik te ver naar achter om hem aan te raken.

Woll was wel braaf met rijden, wel een beetje sterk. Hadden alleen een beetje ruzie. Ze kwamen uit de wei en ik had haar gelijk vast gezet dus ze had nog niet de kans gehad om even in haar stal te plassen. Na het poetsen eerst dus even in de stal gezet, kreeg ik haar er toch met geen mogelijkheid meer uit }:0

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 20:07

Vief; is Woll weer helemaal fit eigenlijk? Lees wel dat je ook rijdt enzo, maar hij was toch steeds beetje aan het klungelen?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 20:16

Hmm ja ze was inderdaad een poos aan de kwakkel :(:)
Ze heeft gister haar laatste capsules gekregen en mocht inderdaad al weer een poosje rijden om te zorgen dat ze alles een beetje aan de praat hield en het slijm er zo goed uit zou komen. Merk er nu gelukkig niks meer van en hoop dat dat nu de medicijnen op zijn zo blijft, maar daar ga ik eigenlijk wel van uit :)

Van het weekend trouwens druk met het concours van onze vereniging. Hoorde vanavond dat ik zondags waarschijnlijk bij het ZZ-Zwaar mag schrijven. Zou eerst ringmeesteren maar dit is wel wat leuker :)! Ga me maar snel omkleden en mijn tas pakken.. Bus gaat over 10 minuten :=

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 20:19

Dat lijkt me ook wel een keer tof, hoewel ik ook wel een keer gewoon Z-dressuur wil schrijven.. Weet ik waar de jur's op letten, voor als ik zo ver ben ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 20:33

Simmie schreef:

Hahahaha _O- Kiekeboeee!! 8)7

@Rowo: Leuke foto's hoor!! +:)+
@Malloesje: Ik ga even je topic bekijken :D !!
@Vief: Fijn dat het weer een stuk beter gaat met Wolles :+:

Wootje was stuntvrouw vanavond!! :))
Ik reed richting stal met mijn moeder en de weg loopt paralel aan het merrieland, met daar tussen in nog een heeeeeel groot merrie/veulen land.
Ik Wolin roepen vanuit de auto, want ze stond helemaal achterin, en Wo; hup koppie in de lucht. Hinniken, oren erop, ging ze meegalopperen naar voren. Was zo leuk!! :+: Kom ik aan bij het land, roep ik haar nog een keer. Maakte ze echt een supersprong en een brul tegelijk!! :)) Zag er echt héééél spectaculair uit!! 8-) Moest erg hard lachen! Gekke lieve Wo :+: .