@Sussie: Ik hoop het ook.. maar ben waarschijnlijk ook een allergie aan het ontwikkelen sinds ik op mijn nieuwe afdeling zit.. er zijn dus vandaag weer heel wat buizen bloed afgenomen.. het is wel algemeen bekend dat zodra je van afdeling wisselt je immuunsysteem zich weer moet gaan aanpassen. Maar ben nog nooit allergisch geweest voor iets en voor kinkhoest wordt je als kind geënt.. dus het is wel een beetje dubieus
@Snoekiej: De afdeling weet het ook nog niet, ze gaan nu met de BGD bellen voor wat er nu verder moet gebeuren.. ben benieuwd. Wordt vervolgd
....
@Corien: Ik doe MBO-V niv.4, 4-jarige verpleegkunde opleiding, BBL. dus, ik werk en leer, wat betekent dat ik al in dienst ben van het LUMC. Ik ga na deze afdeling differentiëren en ben daarna dus A-verpleegkundige, ik wil hierna zeker doorleren. Weet nog niet of ik de kinderaantekening wil doen, of de Intensive Care (IC-opleiding), van daaruit kan ik namelijk ook weer op de spoedeisende hulp
. Ik kan dus nog een hoop kanten uit
.
Ik werk in een Universitair ziekenhuis (Nickeltje werkt daar ook geloof ik?), dus ik ben ambtenaar.. verdient dus beter dan in een perifeer ziekenhuis. Bovendien hebben wij ook meer mogelijkheden
.
Ben net terug van bloedprikken... Ik heb gelijk maar even een spannend boek gekocht, dus ik ga maar eens even lekker lezen
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 06-05-09 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt