ik ga op bed..
paard zoeken is nog niet zo makelijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gefeliciteerd met je resultaat!
Je staat er gekleurd op!
, jeps een -2.. maargoed, dat doe je ook maar één keer
. In het parcours sprong ze ontzettend fijn, alleen een balk op de eerste dubbel en een weigering op 5. In de cross was Salina eigenlijk een soort van 'losgeslagen' en was ze zichzelf aan het overbluffen, ze kreeg haar gewoon niet meer terug en Salina had flink de flow er in zitten en vloog overal overheen, tot de waterbak, wat niks is voor Sally.. Die springt altijd direct het water in, maar deze keer tot tweemaal een stop erop en op het haagje erachter en op nr.12. Jep 4x weigering is uitgebeld. Maargoed, lig er niet wakker van en de ruiter ook niet, je kan het niet allemaal hebben.. De controle en de rem waren ver te zoeken in de cross, Salina is wel vaker best heet, maar dit was heet-heet.
.
.
. 

En jammer dat Vorstin weer stopte onderweg, maar verder toch een knap L-debuut!
En iedereen die minder goed gereden heeft jammer, volgende keer beter
Leuke foto's ook!
Zaterdag heel de dag bij Miriam geweest, ook Ollie even voor d'r gereden en daarna is ze er zelf nog even opgekropen
's Avonds eigenlijk een verjaardag, maar die ging niet meer door, meisje was ziek
dus dat werd lekker een avondje bankhangen met m'n vriendje
en gister even naar het Jeugdcorso hier in Zundert gaan kijken 
en vanavond les

Ben vanochtend naar school geweest, we hadden alleen praktijk.. Moet morgen naar de dokter, want mijn handen gaan helemaal een beetje kapot, dus als het kappersexceem is kan ik wel stoppen en een andere opleiding zoeken