Laura: Dat is wel ontzettend balen zeg!! Tientjeh: Fijn dat Undercover niet meer kreupel is! Rowo: Netjes hoor!!
Vanochtend ruitershop ochtend gehad , eerst naar Naalden voor voer. En daarna naar Superhorse, je hoefde vandaag geen btw te betalen!! Moest een wit dekje voor Risky hebben voor morgen en zocht ook nog een hoofdstel maar hoefde niet persé! En met beide naar huis gegaan! Risje morgen in het nieuw mee op wedstrijd haha! 's Middags met een vriendin mee op wedstrijd geweest om voor te lezen, terug een uurtje opgepast en daarna nog naar Risky om eventjes te rijden. Ben benieuwd hoe het morgen gaat!
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 23-02-08 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb een BP van Imperial Riding, zit in het begin beetje stug maar eenmaal op temperatuur zit ie prima Kwam volgens mij ook best goed uit de BIT-test.
Mistid: Utrick heeft als stamboeknaam Uranus en is gefokt in Ruinen. het is idd een Hattrick x Zeoliet x Blanc Rivage xx Wij hebben hem daar als 3-jarige ook gekocht volgens mij. Toen heb ik hem zadelmak gemaakt en is hij verkocht als dressuurpaard. Vorig jaar werden we echter opgebeld met de vraag of ze m konden inruilen want hij vond drssuur niet leuk Dus toen heb ik m geprobeerd met springen en hem maar zelf gehouden.
Tientje: Fijn dat Undercover weer goed is! Anthea: Ja leek me ook leuk, maar die draaide helaas niet Rowo: Leuk dat Zetje haar eerste wedstrijdervaring erop heeft zitten PB: Mooie foto's!!
We zijn uiteindelijk naar The Kite Runner geweest. Was mooi wel even totaal iets anders maar wel echt een mooie film Daarna nog even gezellig wijntje gedronken in de stad. Ga nu maar eens mijn bedje opzoeken.
Goedemorgen! @PB: Balen van je balk en dat je met de andere niet mocht starten. Maar wel super van het 2e parcours! De foto's zien er ook mooi uit, zo te zien springen ze beiden erg makkelijk. @Rowo: Gefeliciteerd met je prijs en winstpunten! En ook mooi dat Zetje zo braaf was.
Ik ga zo de paarden maar eens naar buiten doen en de stalletjes alvast afmesten. Heb ik daarna alle tijd om even lekker te rijden.