Scum schreef:Goeiesmorgens. Ook zo'n ***weer bij jullie?
Jaaaa en wie heeft er concours

Mocht het zo zijn dat we besluiten vandaag niet op concours te gaan dan ga ik misschien ook wel naar Nijland.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Scum schreef:Goeiesmorgens. Ook zo'n ***weer bij jullie?
miss_jumpy schreef:hier heeft het net wel even geregend maar nu is het weer droog. Regen stelde maar weinig voor.
Wij hebben hier vanaf zaterdagochtend amper meer regen van betekenis gehad, ik stuur alles gelijk door naar het oosten
rowo schreef:Vriezenveen is een groot concours waar ze vanuit het hele land naar toe gaan. Sja als je kan starten dan kun je je natuurlijk opgeven. Plus ze rijden daar niet zondags (ivm geloof) en daarom begint het al op woensdag.
Snoekiej schreef:M_J, ik zat ook al zo achter de computer van, wat bedoelen jullie nou met het weerHier is het gewoon droog
We hebben inderdaad zaterdagochtend vooral hele erge regen gehad.. Ik vind het ook vreemd van die concoursen door de week. volgens mij is hier wel eens op donderdagavond concours, maar voor de rest gewoon in het weekend dacht ik?
rowo schreef:Nee er is geen nationale rubriek. B t/m ZZ spr en B t/m Z2 dressuur. Wel is er vrijdag een 4 en 5 jarigen spring rubriek. Hier in de buurt heb je veel van zulke concoursen. Almelo is misschien wel het bekendste voorbeeld. Paarden concours is daar van maandag t/m zondag en dan de hele dag.
Loes_Joery schreef:Zit maar beetje te relaxen achter te pc, ik overweeg nog een examen nederlands te maken. maar misschien begin ik dan alleen maar meer te zenuwen..