@ J_N: zesde is toch netjes dacht ik zo? Dn is er ook niet erg hoog gepunt bij jullie of wel?
@ BV: ik heb het er nog niet met mijn pa over gehad, maar denk ook dat ik er vanaf zie. Het wordt dan zo'n verplichting en erg vaak kan ik niet.... Train wel een aantal keer met mijn eigen instructrice (heeft tot een aantal jaar geleden internationaal gecrosst).
Ik ben er ook net weer van de Overijsselse..
Met losrijden liep ie redelijk. Toen de baan rond.. Dat ging dus totaaaal niet rechtsom kreeg ik um NIET langs de hokjes. Linksom maar geprobeerd en toen ging het wel. Naja verwachte dus niks meer dus maar de ring in. Het viel me echt 100% mee. 2x wou ie er wat moeilijk langs en de laatste contra ging ie helemaal binnendoor. Maar dacht bij zelf; dan maar binnendoor, als ie me er maar niet uitspringt. Ondanks af en toe wat spanning ging het redelijk goed.
Ik had van te voren gehoopt dat ik bij de beste 10 zou staan.. Dat is gelukt: ik was zevende met 171 en 189. Ik ben super tevreden! Rijd nog amper dressuur dat ik door mocht was dus al een wonder.