[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 20:04

renskek schreef:
Gomir: Balen, zeg. Hopelijk pakt hij de volgende keer de dubbelsprongen wel weer aan!
Daar ben ik niet zo bang voor. Hij sprong ook supersimpel door 4ab heen, had ook echt niet verwacht dat hij op 6ab zo de handdoek in de ring zou gooien (wsl had hij ook gestopt als het alleen die oxer was geweest, hij zal gerust geschrokken zijn, maar toch baal ik er wel een beetje van Clown )

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 20:05

Ze bedoelt denk ik dat Muis een beetje boven je budget gaat zitten Knipoog

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 20:06

tnks Knipoog

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 20:07

je mag alle info krijgen, maar of je er wat aan hebt is vraag 2 (of 1? Knipoog )

jammer Gomir. hij blijft het af en toe hebben he...wel jammer, maar gelukkig weet je dat hij ook simpel zijn rondje kan doen! dat scheelt! Haha!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 20:08

you have a PM Tong uitsteken Vingers aflikken

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:00

wooow wat een weekend heb ik achter de rug!
Maarsbergen niet gestart..
Was net begonnen met mn nieuwe baantje, had het echt naar mn zin daar.
Vrijdag bij Vlaar 6 paarden gereden, savonds nog een springles en die flemmingh nog even een uurtje.
Best veel gedaan dus.
s'avonds alles nog even klaargemaakt voor Maarsbergen..
Dus ik kwam rond half 12 thuis en ik had niets meer gegeten.
Ik ben nooit zo'n fan van sávonds laat eten maar toch maar even gedaan. (Had natuurlijk energie nodig voor MB)
Nou een uur later kwam mn eitje er weer uit langs dezelfde weg waardoor het naar binnen kwam.. Bloos
En zo ben ik de hele nacht doorgegaan. Ik dacht eigenlijk aan voedselvergiftiging. Dus ik netjes veel water drinken.
Maar het werd eigenlijk alleen maar erger. Heb gewoon echt niet geslapen.

Hele dag flink beroerd geweest. En ik ben eigenlijk niet zon pieper..
Maargoed ik kreeg dus ook pijn rechtonder in mn buik.. toen kreeg ik al het donkerbruine vermoeden dat het om mn blindedarm ging..

Dus op naar de huisarstenpost. En die vond het een 'klassieke blindedarmontsteking' dus ik mocht meteen door naar de eeste hulp

De arst was nog niet helemaal overtuigd omdat ik te weinig reactie gaf op druk..
Dus ook nog onder de echo..
Toch maar geopereerd en ze schrokken toch wel.. hij was flink ontstoken en bijna geknapt! Nagelbijten / Gniffelen

Achteraf blijkt dat ik een vrij hoge pijngrens heb..
En ik ben er ook meteen achter dat ik waarschijnlijk een sporthart heb.. Weet ik dat ook weer. Rolleyes

Maargoed ik ben weer thuis. al met al maar twee dagen ziek geweest.. wel balen dat ik Maarsbergen niet kon starten! Echt zonde!
Nouja, op naar vlietlanden!

Bitwise en Lielle: Heel gave ervaring lijkt me! OK dan!
Gomir, volgende keer beter! Wel jammer dat het nou net de kring was Rolleyes
Sjaan:CONGRATS! Hyper!

foto's? Cheese! Pling

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:02

Oei Onide toch, ik wens je nog wel beterschap hopen dat je snel bent op gekanpt!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:05

he gatsie Onide!!! en je vertelt het echt op zon manier van...ach maar 2 dagen ziek geweest Bloos!

jeetje ik vind het nogal wat!!! balen dat het precies met maarsbergen was, maar hopelijk knap je snel weer op! beterschap!!
rijdt je bij Sonja?!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:09

He jakkie Onide! Bloos!
Schrikken zeg Ach gut
Goed dat je er nog op tijd bij was!

@ Renske: Leuk dat jullie een pup erbij hebben Lachen
Kunnen de andere hondjes goed met hem opschieten?

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:17

DankU allenmaal..
Ja nouja 2 dagen pijn kan een mens wel hebben.. Vind het nog het meest zonde van mn tijd! Boos!
Ik heb gewoon al 3 crossen gemist dit jaar;
Een door mn gebroken ribben en klaplong, een omdat ik er zonodig af moest vallen tijdens het springparcours en nu weer eentje!
En ook wel jammer dat ik morgen voor een week naar Parijs zou gaan! dat is dus ook wel afgezegd Verdrietig

BT Ja ik rijd nu bij Sonja, nouja sinds donderdag maar hoor!
Maar ik denk dat ik er wel veel ga leren! Als ze me nog moeten nu ze erachterkomen dat ik áltijd wat heb Knipoog

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:18

Onide: Beterschap! Je vertelt inderdaad alsof je een sneetje in je vinger had Tong uitsteken
Sjaan: FOTO'S!!!!! Clown

Bij Linde is de uier volgelopen, ze staat al in de camerabox.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:19

haha.... 'zonde van mijn tijd' mooi gezegd!! denk je we een beetje om jezelf!! zo te lezen heb je altijd wat Bloos

leuk dat je bij Sonja rijdt!! ze heeft er eentje in het L(of M) lopen met zo debiel voorbeen Tong uitsteken Gomir weet wel welke ik bedoel!
ik vind haar overigens wel netjes rondsturen!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:20

Onide sterkte! Mijn vriend heeft er wel langer last van gehda dan 2 dagen! Maar idd jammer dat je zoveel crossen moet missen!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:27

JJ:Haha het is ookmaar een sneetje, alleen eentje van 4 cm vlak boven mn bikinibroekje Boos! Tong uitsteken
BT: Ik denk dat dat Tunosa is.. Leuk beestje! Heb ik mogen uitstappen Hyper!
Het is wel grappig, ik heb er leren ponyrijden en nu leer ik er paardrijden (als het goed is)
Sonja doet het echt heel netjes (Wat ik tot nu toe heb gezien staat me wel aan Ja )
Vind het wel leuk om in mn zomervakanties aan mn 'paardenervaring' te werken.
Zo hef ik een beetje op wat ik de rest van het jaar mis dankzij mn studie Haha!

mm dankje, ik ga er ook vanuit dat ik wel een weekje zoet ben.. minstens..
Alleen de pijn is iig vrijwel over. (Ben ook flink aan de paracetamol.. normaal ben ik niet zo van de medicijnen maar echt het scheelt een hoop!)
Ik ga zo maar even een paar paarden afbellen en afstaan Boos! Wel jammer hoor!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:28

Vanmiddag héérlijk gereden Haha! Echt al een poosje niet zo lekker gereden!
Eerst hield ie zich wel heel sterk en wilde hij totaal niet ontspannen. Maar het woei ook heel erg hard! Kwam nog bij dat ik hem voor het rijden met m'n net nieuwe meetlintje wilde opmeten omdat ik wel benieuwd was hoe zwaar ie zou zijn. Dus ik haal dat meetlint uit het doosje stond Sam me toch met grote ogen aan te kijken, z'n oogjes rolden bijna uit z'n kasjes en maar snurken Nagelbijten / Gniffelen Hoefde de eerste minuut nog niet te proberen dichterbij te komen. Volgens mij zag ie het aan voor een slang Ach gut
Er kwam uit dat Sam ongeveer 460 kilo is. Best nog wel veel, had zelf iets minder verwacht.

Maar het rijden ging later wel fijn. Gewoon heel veel voltes gereden. En geprobeerd zo veel mogelijk op m'n been te rijden. Merkte de laatste weken toch wel dat hij vaak wat te sterk werd en m'n ophoudingen negeerde waardoor ik wel eens echt in moest grijpen. Na wat rustig los-rij-werk-gesukkel ging ie toch echt lekker lopen. Veel overgangen stap-galop-stap (ja we moeten natuurlijk wel oefenen voor het Z Knipoog) gereden en dat ging erg goed Ja
In Bathmen haperde de rem af en toe nog wel een keer dus ook heel veel overgangen gereden. Vooral na de middendraf komt ie soms slecht op m'n zit terug. Maar ook dat ging later een stuk beter Lachen

Sam had laatst trouwens z'n vliegendeken kapot gemaakt dus die was even mee naar huis om gemaakt te worden. Duurde twee dagen dus ik had al zoiets van mmm hopen dat ie niet heel erg geschuurd heeft Nagelbijten / Gniffelen Maar dat viel echt heel erg mee gelukkig Lachen Vorig jaar had hij echt een heel stuk manenkam zonder haartjes, dit jaar is al een stuk beter (lees er mist 1 knotje Knipoog) maar ik heb zelf het idee dat Sam veel minder haar zou zijn verloren als hij de deken 's avonds niet op had. Het schuurt toch telkens langs de manen. Maar ben wel benieuwd, heb de deken er nog niet opgedaan. Waarschijnlijk heeft het ook wel te maken met de wind, zullen nu vast wel een stuk minder vliegen zijn, maar vond het wel erg positief dat ie er geen last meer van had gehad Lachen Nou maar hopen dat hij de stijgende lijn vast blijft houden, kunnen we volgend jaar lekker zonder deken Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:36

Onide Beterschap.

Vieva ik begrijp dat je een nieuw paard hebt. Heb er weinig van mee gekregen.
Ik kom net terug uit Breda. Erg genoten maar geen bekenden gezien.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:39

GvdT, hoe zag je er precies uit Tong uitsteken
Nee het paard is niet van mij, maar van beste vrienden van me ouders, die hadden hem mee gekocht want de eigenaar wou hem en het andere paard niet apart verkopen, en ze vinden het zielig voor me nu ik niet kan rijden dus mag ik hem gaan rijden! Hij heeft 1.35 gesprongen

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:40

Ik ben ook in Breda geweest. Maar ben bijtijds weggegaan.
Vief: Laros mist 2 knotjes Huilen Ik heb nu een Horseware ecxeemdeken en dat helpt super maar als het boven de 25 graden is gaat hij er erg onder zweten Boos! Zijn staartwortel is ook erg kaal. Volgens DA is het toch een lichte vorm van Zomerexceem.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:43

Mijn paard heeft van de winter 3/4 van zijn manen afgeschuurd, had nog maar 4 knotjes over Tong uitsteken Schiet wel lekker snel op met vlechten Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:56

Biertabje schreef:
leuk dat je bij Sonja rijdt!! ze heeft er eentje in het L(of M) lopen met zo debiel voorbeen Tong uitsteken Gomir weet wel welke ik bedoel!
ik vind haar overigens wel netjes rondsturen!

Er gaat bij mij even geen lichtje branden Verward Ze rijdt nu alleen de Animo-merrie in het L en dat is wel een gruwelijk fijn beest Lovers

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:58

Onide schreef:
Vind het wel leuk om in mn zomervakanties aan mn 'paardenervaring' te werken.
Zo hef ik een beetje op wat ik de rest van het jaar mis dankzij mn studie Haha!
Dat denk jij Tong uitsteken Je bent er straks zo aan verslaafd om met die beesten te werken dat je net als mij aan een soort grote ren-je-rot-marathon begint om alles aan elkaar te plannen Clown (en ook dat went *LOL* )

Heel veel beterschap! Vroeg me al af waarom je nergens in de uitslag stond.
Hopelijk hou je er niet te lang last van Ach gut

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:00

Dan ben je idd lekker snel klaar Haha!
Ik maak van de week ot zijn manen gewoon weer even netjes gelijk en dan vlecht ik helemaal niet voor de komende concoursen Clown

Zal zo even kijken of ik de foto's kan vinden op de computer, mijn zusje heeft ze ergens opgeslagen, maar ze weet niet waar precies Knipoog
Wordt iig wel een onbewerkte versie dus ze zijn iets donker ivm het weer.

BT: op zich laat hij me zelden zitten zonder reden en 9 van de 10 keer doet hij super zijn best. Alleen toen in Anna Paulowna wilde het echt niet, verder heeft hij alle keren in het Z nog super gelopen Ja (en waarom het toen in AP niet wilde ben ik nog steeds niet uit, kreeg hem gewoon niet aan het galloperen Verward )

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:07

Poeh Onide. klinkt erg pijnlijk. Veel beterschap!

Ik zou vandaag eigenlijk ook naar Breda gaan met mn vriend. Dat ging helaas niet door; vriendlief is erg hard aan het trainen voor de 4-daagse van Nijmegen en loopt elk weekend minimaal 50 km. Gisteren dus ook, maar dit keer had hij echt heel zn voet openliggen. Ik had niet zo'n zin om alleen te gaan dus heb ik vandaag de paardjes maar weer eens op de foto gezet. Ze zijn trouwens hier te zien: viewtopic.php?f=53&t=620204

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:11

Onide: gadver, wat vervelend! Volgens mij ben je inderdaad best wel een harde, hoe je er over schrijft Tong uitsteken

Gomir: ben benieuwd naar je foto's!

Vief: Fijn dat je lekker hebt gereden Haha!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:17

leuke foto's altos! dat koppie van het veulen, geweldig met zn dons en nieuwe haartjes! en de anderen mogen er ook wezen hoor!
Gomir, jammer van je rondje, maar ben wel benieuwd naar de foto's.

Onide, beterschap. wees blij dat je er zo' snel van af ben (ik was een maand uitgeschakeld) tip: koop zo'n strakke hoge tent onderbroek, dat maakt het rijden een stuk minder onaangenaam (blijft wat steviger op zn plek allemaal Haha! )