Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
't Zou in zoniënwoud zijn.
, en idd je kan nu anders dan terug crossen
. Als je niet zeker bent idd eens terug gaan voor andere maat te passen. Tzou jammer zijn om zo iets duur te kopen dat dan niet goed zit.
. Mr de 90 ga ik daar niet snel rijden, zoveel sprongen! 27 waarvan heel veel abc, denk bijna 40 in totaal, da vind ik beetje teveel van het goede. Nu swat ik deed 60, vertrouwens rondje en dat ik heel goed gelukt
! Ze was super flink en had er veel zin in. Ik heb stukken in Draf gedaan waar het slecht lag of kort draaien maar iedere keer vertrok ze weer gretig in galop. Ik was wel uitgesloten want ik heb iets aan het water gedaan wat niet mocht. Ik ben er ingesprongen en twas eigenlijk gewoon door gaan. Om er toch beetje uitdaging in te steken
...en ze deed het goed! Kvond thans nie gemakkelijk met dat het tussen de bomen was met veel licht en schaduw op het water. Ik zat wel bijna aan de overkant van het water maar ze sprong zonder al teveel twijfel! Anders ging ik tweede geweest zijn
. Dus nu normaal gezien toch nog waregem
. Waregem is wel mooi om zelf te rijden, ik duim!!!
.
. Ga je alles meerijden van crossen dit najaar?
!
! Die ruiter ken ik niet in elk geval
- momenteel rijden we de paarden zelf (of staan ze op de wei...).
.
. Nu dat het o*verdijk privé is: waar zou er in de buurt nog een binnenpiste met parcours zijn? In w*aasmunster? P*addock ofzo? En weet je iets van een stal/manege aan de b*ea*testraat in w*aasmu*nster?
leuk cadeau Antonius, nu moet je wel terug crossen!!
En wel héél stoer dat je zomaar eventjes terug 1m gesprongen hebt. Zit het vertrouwen toch nog behoorlijk goed!
toch stom voor iets waar je zoveel geld aan uitgeeft. Dressuurzadel zou ik graag vervangen door een Fairfax, omdat ik daarvan hele goeie verhalen hoor over de passervice (en al 40 km mee gereden op een ander paard). Eerst maar nog eens verjaren!
als er eens iemand zin heeft om samen te rijden, ik ben verplaatsbaar en altijd te vinden voor een beetje gezelschap
Al ga ik dus ook wel heel vaak alleen op pad, ben niet anders gewoon. Vollezele en Merksplas zou ik eventueel ook nog willen starten, mag met mijn licentie helaas enkel maar aspiranten starten maar ach is ook plezant

lekker dichtbij dus.