[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

billy1

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:17

Ik heb ook altijd steken in mn zij. Komt door het samentrekken van je middenrif, schijnt heel erg te maken te hebben met je ademhaling. Bij mij is er iig geen pijl op te trekken, krijg het dan links dan weer rechts... Met hardlopen vrijwel altijd maar ook regelmatig met paardrijden.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:21

Sannnn schreef:
Als fysio hoor ik dat ook wel te weten wat die steken betekenen, maar ik wist het niet meer. :+
Dacht dat m'n ademhaling verkeerd was, maar daar heb ik juist extra op gelet. Nouja, woensdag weer. :)

Je zat niet echt verkeerd hoor, met die ademhaling.
http://www.blessure-aanwijzer.nl/steken_in_de_zij.htm

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:27

Ik kreeg ook vaak steken in mijn zij, dit kwam dan of ik had vlak ervoor gegeten, of ik ademde inderdaad niet goed waardoor er te weinig zuurstof in mijn lichaam kwam en het ging verkrampen. (dat vertelde mijn gym leraar ooit :') )
Bij mij helpt het wel heel erg als ik een paar keer heel diep adem haal waardoor ik weer meer zuurstof binnen krijg.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:31

Sarah, gecondoleerd. Verschrikkelijk!

Ik ga van de week maar op de crosstrainer, helaas ben ik te krakkemikkig om hard te lopen. :( Vind het wel heel leuk maar heb 6 keer gelopen en heb nu twee zere knieën en zere enkelbanden. Loop niet echt bepaald soepel op het moment, voel me af en toe echt bejaard.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:36

dorien ik heb ook meer last als ik iets van zuivel heb gegeten. dus dat doe ik eigenlijk heel weinig meer.

ben nu ook wel behoorlijk benauwd/ kort ademig maar heb hele erge hooikoorts (lees allergisch voor alle bomen en grassen) dus leuke periode komt er weer aan. Al gaat het met medicatie wel goed alleen nu wel veel last van traanogen. maar als dit het enige is.

op de crosstrainer ga ik van de week ook nog even.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:41

Evony gecondoleerd wat een naar bericht

Mijn conditie is ook drama maar ik doe er tegenwoordig ook erg weinig aan

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:44

@ Margreet hahaha vanacht gelijk feest ... bij mama ja ;) Denk dat ons eigen feestje lichtelijk behelpen zou zijn nu :+
@ BVW wat een ruige foto! Echt zo stoer
@ Noor wat fijn dat je crosstraining goed ging! Loop je nog hard?
@ Sim gaan we bij een volgende meeting karten! Ik ben daar ook goed in (oooh dat zeg ik zelf :+ ) en het stomme is dat ik op de openbare weg rijd als een oud wijf.... ik weet zeker dat ik al gillend in zo'n combine zou zitten maar karten vind ik helemaal top! 8-)
@ Sarah gecondoleert meid, wat een verschrikkelijk rot nieuws. Dikke knuffel en sterkte.
@ Sannn mooie foto hoor! +:)+

Bedankt allemaal voor de leuke reacties op Geert zn thuis komst.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:44

bvw schreef:
Even ego-spam, gister met 630pk de baan in geweest :D
[ig]https://lh3.googleusercontent.com/-GKM6LVO4QPs/T7lF45FaaiI/AAAAAAAAqwI/KgCAEts2JPo/s720/IMG_0486-470.jpg[/img]

Leukleuk! :D ging het goed? Een van de NK wedstrijden? Zie dat de reclame van de jongen die met mij op date wil ook op je combine staat :+. Volgend jaar ga ik autocrossen trouwens! Vet cool :+

Marijke, wat fijn dat Geert alweer thuis is!!
Saar, ik las het al op facebook. Verschrikkelijk :(:)
Mooie foto Sann!
Hier voorlopig nog niet weer hardlopen. Zelfde reden als Eef, te krakkemikkig. Ik kan niet hardlopen, rennen of trampolinespringen met die enkels en probeer het voorlopig ook maar net.

Chall wordt al beroemd! :D

Citaat:
www.1pknoord.nl
Sabine Koops had met Whitney het langste eind in handen in het progressief springen met het complete puntenaantal intact en de snelste tijd. Ze rekende daarbij nipt af met Mirthe Tienkamp en C'est Beauregard. De Pensionstal Tienkamp amazone had de haar door haar sponsor zo gul verstrekte auto thuisgelaten, maar rekende af met een pech weekend in de week daarvoor toen tot driemaal toe een parcourshulp plots voor haar neus stond. Dankzij de sponsoring van de fors aan de wegtimmerende Pensionstal Tienkamp uit Bunne krijgt Mirthe Tienkamp ook een uit America gehaald toptalent onder het zadel met de naam Challenge. Liza van Doorn was eveneens in de race voor de hoofdprijs maar werd op tijd derde met Caïro B.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:57

Leuk Mirthe!
MM, ik ga morgen weer beginnen. ;)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 23:03

Sarah jeetje dat is naar zeg! Sterkte! :(:)
MM super dat Geert thuis is zeg! Nu maar goed herstellen.

Verder niks blijven hangen. Sorry!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 23:20

ben nog druk met bijlezen van afgelopen weekend maar nu alvast even van deze avond:
Marijke wat fijn dat geert vandaag wel naar huis is gekomen
Sim tijd voor een kart-meeting ;) oh marijke wil ook al meedoen!
Saar wat erg! Gecondoleerd
Sannn wat een stoere foto, lekker de beentjes eronder!
Watapatja netjes van je 3e prijs!
Dorien wat vervelend zeg! Hopelijk gaat het straks met medicijnen inderdaad beter
Mendy jakkie hooikoorts
Mirthe wat een gaaf stukje! Dit was inderdaad de eerste race voor het NK. En vertel, wie wil er met jou op date?

De combinerace is voor het NK, voor degenen die het leuk vinden om eens iets anders te zien zijn welkom! Gister had ik gereden in St Isiodorushoeve (Twente), verder staan er nog races in Afferden (bij Nijmegen), De Punt (bijna in onze achtertuin), Marienvelde (Achterhoek), Emmeloord en Kootwijkerbroek (dus Sannn, bij jou in de buurt ;) ) op het programma

Gister helaas tikje op de achterkant waardoor ik in de laatste ronde verkeerd om op de baan kwam te staan. Deuk in mijn ego en in de combine en het sturen is nog wel puntje van aandacht maar verder ging het wel lekker. De start was in elk geval prachtig :D

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 23:22

Sann, super mooi zeg, die foto!
Sarah, wat een vreselijk nieuws. Sterkte.
MM, fijn dat Geert weer thuis is.
Henny, ik kom graag een keer een rondje strand rijden hoor! voor mij goed te doen vanuit Alphen.

Weer veels te lang gewerkt vandaag, daarna ff zonder zadel op Edge gestapt en tussen de akkers doorgereden. Hij bleef zowaar super rustig! Net nog even bij zitten kletsen met schoonzus. Mijn zwager heeft het echt slecht sinds het overlijden van zijn vader. Hij laat het niet merken. Maar snachts slaapt hij niet langer dan 2/3 uurtjes. dan schrikt hij wakker met het laatste beeld van pa voor zijn ogen, vreselijk. Vind het echt sneu voor hem maar kan niets voor hem doen helaas.
Ik vind het bedtijd, morgen weer vroeg op en dan wel écht een korte dag werken want Beli en nog een vriendin komen asperges eten, gezellig! Maar moet dus wel optijd boodschappen hebben gedaan natuurlijk.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 23:42

FE wat erg zeg. Heeft je zwager ook hulp? Misschien is dat wel goed voor hem

De on-board film is ook gelukt! Is zo wel duidelijk te merken dat de pk's mij soms de baas zijn ipv andersom ;)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 23:43

@ Sann gave foto zeg!! Leuke kleur okk die hindernis :D
@ Watapatja wat een geweldig nette rit zeg!! Logisch dat jullie 3de zijn!!
Ik heb trouwens ook altijd spierpijn in m'n rug na de cross! Spannen we hem waarschijnlijk toch teveel aan!
@ Sarah vreselijk nieuws! Sterkte!!
@ Mirthe gaaf zeg dat stukje! Bedoelen ze met je sponsor auto je 45 km waggel??
@ Bianca echt stoer hoor!!
@ FE Jaa leuk!! Zielig zeg! Je kunt indd niets voor hem doen!

Ik lach me rot!! Win alleen maar met wordfeud van Loek en m'n moeder!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 23:57

MM: wat super dat Geert weer thuis is *\o/* *\o/* *\o/* . En morgen meteen aan het dansen!!! :D
Watapatja: gefeliciteerd met je prijs!! Toppie!
Sannn: gave foto! Ook leuk met zo'n paarse hindernis.
Sarah: wat een verdrietig bericht :(:) :(:) . Afschuwelijk.

Verder is het allemaal niet echt bijgebleven. Vanavond laat thuis, snel nog wat aan de startlijst gedaan, beestje buiten gevoerd. Laurie heeft nog op het Giga-monster gereden, ging lekker. We proberen (nou ja: Laurie dan :+ ) de M-knoppen er op te zetten: ze moet op de Connemara wedstrijd M-dressuur rijden, dus er moet even gewerkt worden.

Nou, ga nu snel pitten............. :z

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 05:55

Moggel, tis weer vroeg dag.
Leuk dat je in Kootwijk gaat rijden bvw, dan kom ik als het past qua bezigheden wel kijken!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 06:59

Billy1: hier nog een astmapatiënt. Wat eten betreft let ik nergens op, heb ook niet het idee dat dat iets zou doen. Bij mij is het een constant gevoel van niet genoeg kunnen doorademen en als ik 1 vleugje rook binnenkrijg, sigaretten, sigaren, houtkachel, vuurkorf etc, kan ik tot 3 dagen pijn houden in m'n longen. Beetje lastig.

Verder allemaal een hele goede morgen, het zonnetje straalt (bijna), pluk de dag, hopelijk wordt het weer een mooie dag voor iedereen.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 07:46

Goedemorgen allemaal!
Bvw, zwager heeft geen hulp, dat wil hij ook niet helaas.
Wat een gaaf filmpje trouwens zeg, stoer!

Vandaag met een nieuwe collega op stap, gezellig. Maar we maken er nu écht eens een kort dagje van. Dat roep ik al weken en is tot op heden niet gelukt. Aangezien mijn vriendinnen vanavond asperges verwachten, zal ik nu wel moeten. Stok achter de deur moet helpen, hihi.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 08:30

EvelienH: mooi borsttuig!
MM: Wat super dat Geert weer thuis is! Kan me voorstellen dat je graag weer beide fit wil zijn en trainen. Is zo rot als het dan niet wil door lichamelijke klachten.. Ik ben ook echt wel even toe aan een weekend te paard, die 8 uur per dag op een bureaustoel vind ik echt vreselijk.
Bvw: stoeeeer!
SM: Hopen dat been op blijft knappen.
Watapatje: Gefeliciteerd met je derde prijs!! Ik heb de dag na de cross altijd pijn in mijn onderrug en m'n kuiten, niet normaal. Ik strompel dan echt rond. (Zeg maar zo erg, dat er na Westerbork op het station een conducteur aan mij vroeg of ik alleen de trap af kon komen of dat hij me moest helpen :') haha)
Hennydehart: heeerlijk naar het strand met paardje! Geniet ervan.
Noor: fijn dat trainen lekker ging! :)
Sarah: Jakkes, wat een vreselijk nieuws. Gecondoleerd. Weet hoe het is om zoiets van dichtbij mee te maken, heel onwerkelijk. :(:)
Sann: super mooie foto!
FE: wat sneu dat je zwager zo slecht slaapt. Succes met het maken van een korte dag haha.

Ik zit alweer een half uurtje op stage. Gisteravond lekker met een vriendinnetje gegeten. Heb wel super slecht geslapen, kon niet in slaap komen, werd tussendoor 3 x wakker en om 5 uur was het helemaal gebeurd. Baal er wel van, ik heb het zo druk en heb juist die 8 uur per nacht nodig, maar waarschijnlijk omdat ik me er zo druk om maak lukt het niet meer om te slapen. :?
Vanavond trainen met Winch en dan snel naar bed als ik weer terug ben in Groningen. Dat scheelt dan wel weer, als ik zo'n nacht heel rot geslapen heb dan slaap ik de volgende dag wel goed haha.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 08:43

Goedemorgen!

Sarah: Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte :(:)
Watapatja: Ik heb alleen een beetje spierpijn in armen en benen, maar het valt me wel heel erg mee.
Noor: Fijn van je training!
Sannn: Mooie foto!
Rosa: Balen dat je niet goed hebt geslapen. Heb ik ook altijd als ik zo moe en druk ben :+
Henny: Veel plezier op het strand!
FE: Wat sneu voor je zwager. En ook zo moeilijk dat je hem gewoon niet kunt helpen

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 08:53

Billy, ik zou inderdaad eens proberen alle melkproducten te vermijden. Er zijn heel veel mensen met een lactose allergie en dat kan ook invloed hebben op je luchtwegen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:02

Goedemorgen!
Net hardgelopen, stukje van niks maar was helemaal kapot :') Nog wat werk te verrichten voor de triatlon...... Nog maar 3 maanden. Waaaaaah! Nu nog even snel wat printen en dan naar cursus.

Rosa, slopend zulke nachten :j
FE, :(:) voor je zwager, zwaar hoor.
Bvw, gave filmpjes :D

:wave: Fijne dag!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:29

Morgen! Wat een mooie stralende dag 8-)
Noor dan mag je de komende maanden nog wel even serieus je best gaan doen!
Rosa wat vervelend dat je niet fijn hebt geslapen
FE veel plezier vandaag
Sim zou leuk zijn als je komt kijken, de race is 22 sept

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:39

Morning!!
@ Noor nu al hardgelopen?! Bikkel!! Ben net pas wakker!
@ Bianca door jou is mn keuze indd gevallen op de 3310 :D

Thanx allemaal! Ga pas om 18 uur weg maar heb er zin in!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:44

Morguh!!

Sarah, wat vreselijk :(:) :(:)

Noor bikkel :D

Bianca, wat super gaaf zeg!!