Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sannnn schreef:Als fysio hoor ik dat ook wel te weten wat die steken betekenen, maar ik wist het niet meer.![]()
Dacht dat m'n ademhaling verkeerd was, maar daar heb ik juist extra op gelet. Nouja, woensdag weer.
bvw schreef:Even ego-spam, gister met 630pk de baan in geweest![]()
[ig]https://lh3.googleusercontent.com/-GKM6LVO4QPs/T7lF45FaaiI/AAAAAAAAqwI/KgCAEts2JPo/s720/IMG_0486-470.jpg[/img]
Citaat:www.1pknoord.nl
Sabine Koops had met Whitney het langste eind in handen in het progressief springen met het complete puntenaantal intact en de snelste tijd. Ze rekende daarbij nipt af met Mirthe Tienkamp en C'est Beauregard. De Pensionstal Tienkamp amazone had de haar door haar sponsor zo gul verstrekte auto thuisgelaten, maar rekende af met een pech weekend in de week daarvoor toen tot driemaal toe een parcourshulp plots voor haar neus stond. Dankzij de sponsoring van de fors aan de wegtimmerende Pensionstal Tienkamp uit Bunne krijgt Mirthe Tienkamp ook een uit America gehaald toptalent onder het zadel met de naam Challenge. Liza van Doorn was eveneens in de race voor de hoofdprijs maar werd op tijd derde met Caïro B.