Hahahaha die film ken ik niet Noor Haha moet steeds harder lachen om de bokt berichten vanaf mobiel met de leuke autocorrect
Maar die film moet je nog een keer kijken voordat je het enigzins snapt, of op dvd zonder die ellendige reclames.
Eef_Bam
Geplaatst: 26-02-12 00:13
Goedenavond . Renske: Lekker getraind! Mistid: Welk paard je ook meeneemt, ze gana toch zeuren, mooi is dat , ik zou voor Beau gaan. Caro: Ik zou een keer proberen om 9 uur s'ochtends bij de divoza te komen als ze net kortingsstickers gaan plakken en alle maten nog beschikbaar zijn, zo heb ik laatst een hele mooie eskadron tussendeken (240 gram) gescoord voor maar 35 euro! Tody: Ik weet ook helaas geen pony. Joki: Vervelend zo'n lockdown. Sanurie: Veel plezier en succes morgen. Noor: de daviscup code snap ik ook geen bal van, was da? . Bam stond met de extreme vriekou onder een 300 grams met een 100 grams erover, met de gewone kou staat hij, met gewoon de 300 grams en nu vanmiddag toen het zo heet wasin de zon de nieuwe, nog mooi schoon en glimmende , 240 grams even, nu weer gewoon onder de 300.
Mijn verslag van de indoorcross had ik al geplaatsd, dus heb verder niks te melden.
@ Eef_bam... je kunt smorgens om 09.00 wel voor de deur bij Divoza gaan staan maar ik denk dat alleen Leek je er in laat! De andere Divoza's openen pas om 10.00
Eef_Bam
Geplaatst: 26-02-12 00:39
Ah nou 10 uur dan, als ik om 9 uur richt dan ben ik ergens zo rond 10 uur als het niet belangrijk is, dus dat kan wel kloppen .
suikermeisje
Geplaatst: 26-02-12 00:46
Eef_Bam schreef:
Ah nou 10 uur dan, als ik om 9 uur richt dan ben ik ergens zo rond 10 uur als het niet belangrijk is, dus dat kan wel kloppen .
Je zou zo mijn zus kunnen zijn, die heeft daar ook altijd last van
Alles bij gelezen maar niet meer in staat om te reageren. Dag begon met klussen op de zolder voor mijn zoon zijn kamer. Tussendoor kittenstress want er zat een kitten klem met zijn poot in een nepgitaat ind evensterbank. Kreupel kitten als gevolg, maar gelukkig viel het mee. Toen lekker het strand op geweest ipv crosstraining, was heerlijk! daarna verder klussen en net nog ff naar een verjaardag geweest. Nu ben ik afgedraaid...tot morgen!!!
Mootje ik heb het van de week gezien. Om kotsmisselijk van te worden....... Maar zolang "wij mensen" een prachtige beoordeling geven over een bepaalde bouw zullen er altijd lieden zijn die op een kunstmatige manier dat proberen te bereiken...... Geen idee of ik nou opgeschreven heb wat ik bedoel, maar ik denk het wel.
Wat een verschrikkelijk schokkende foto's zeg! Word er echt misselijk van.
MargreetW
Geplaatst: 26-02-12 10:32
Weet ik hoor Sim, vind het alleen zo jammer voor Noor. Nou ja, een dagje behang eraf halen is ook een nuttige tijdsbesteding voor mij. En ik slaap na 2 minuten weer hoor, maakt niet uit welk uur van de dag het is.
Getverdemme! Hoe verzinnen mensen het toch?! En wij hebben op stal een meisje rond lopen van 5 die het prachtig vind om touwtjes aan de shetlander binden. Ik hoorde van de eigenaresse dat ze het grietje al 3x had betrapt. Zelfgemaakte slofteugels noemde ze het geloof ik. Als je het op die leeftijd al verzint, tja, dan zijn er ook volwassen die het in de meeste ergste vorm ook toepassen natuurlijk. Als mensen van paarden een soort automaatjes willen maken, dan moeten ze een robot kopen. En die naar geheel eigen wensen vormen, dan is iedereen blij.