Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amber_ schreef:Daar was ik al bang voor... Ik denk dat het voor Fjordy ook echt klaar is
Sterkte ermee hoor! 
Gelukkig kon ik er alsnog bij, direct betaald en Lisse ook betaald. Kan het niet meer misgaan. (hoop ik) Had graag nog naar Bathmen gegaan, lees daar leuke verhalen over. Maar helaas zat die al snel vol. Dus PH is voor mij de laatste dit seizoen. seizoen moeizaam begonnen, maar het loopt nu echt zo fijn! Dat ik het ook wel goed vind nog 2 te gaan en dan richten op het springen en zorgen dat ik met regelmaat naar het bos ga om zijn energie kwijt te kunnen. Zodat ik hopelijk het volgende seizoen niet start met springstrubelingen of een veels te heet paard moet zien rond te sturen. venga schreef:Sterkte met al het blessureleed![]()
Weet iemand van jullie of er dit jaar weer een indoor cross is in Deurne en op welke data die dan wordt gereden? De collega's hier zijn de kerstvakantie al aan het inplannen, dan kan ik daar mooi rekening mee houden