Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik kan nu ook even 8 pagina's door nemen....
het word de Niro of Derby, moet van de laatste alleen nog weer eerst wachten op betere pasmodellen in mijn maat en dan kan ik echt een keus maken, ook de kleuren van de laatste zijn discutabel. 
Mootje schreef:Bianca, deNiro of Derby is een heel verschil / vooruitgang met je huidige laarzen![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat je gaat kiezen!
maar ik heb wel jarenlang heeeeeerlijk gereden op mijn rubber gevoerde Aigletjes.....

Dus zijn we met zn allen naar Lapland gegaan. Was echt te geweldig voor woorden!!!!!! En over die cijfers, ik kan me voorstellen dat je daar blij van wordt. Ik heb echt zo'n moeite om een overgang vloeiend aktief en rond te rijden. Moet daar echt nog te veel bij nadenken... dus een 8 daarvoor is voor mij een goed doel om naar toe te werken
Echt knap van je dochter!!
)
Gezellig dat je weer mee komt kletsen, hoe is het met Vies? aaha lees het al, duimen dus nog effe.
Ik moet er niet aan denken
.
.

Er hebben iig vanmiddag al mensen op de Scandic gereden en morgen komt er een man voor Aline.