Kim: Balen dat je niet zo lekker bent
TG: Mooi dat je auto door de apk is
Laura: Veel succes in de cross!
Ik heb net heerlijk gereden, paardje liep erg fijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zal eens even overleggen hier en kijken wat de weersverwachting voor zondag is, als die heel rukkie ruk is ga ik wel volgend weekend ergens heen.
Als het goed is zou hij inmiddels ook al binnen moeten zijn en misschien al wel trots en wel met zijn medaille rondhuppelen
Ik vond het wel enorm mooi om te zien al die mensen langs de kant en zou wat dat betreft ook wel graag een keer mee doen, waar het niet dat ik eigenlijk een hekel heb aan wandelen en ik niet zou weten wanneer ik daarvoor nog zou moeten gaan trainen
Jij gaat wel naar Zevenaar dus! Oh, ook eind van de middag, dat is dan misschien beter plan voor mijn ouders. Vond Zevenaar vorig jaar wel super mooi cc. Zal is kijken of ik dan ook nog 2 L1 proefjes kan rijden.
Zou het toch wel tof vinden om eens te doen, maar zou niet weten wanneer ik zou moeten trainen...
ik heb er mijn B en L debuut gereden.... Goed te doen!
(was trouwens ook alleen met de oefencross). Groot voordeel is dat het voornamelijk zand is volgens mij?
Gelukkig dat haar nek niet gebroken is. 
Het onderstel lag er onder weg, wieltjes zitten er nog aan (maar vraag niet hoe
) en dat ding waar je hem aan meetrekt lag er ook af. Beetje jammer, maar viel te verwachten hem voor 10€ in Shanghai had gekocht 
Morgen maar weer even wat beter naar kijken