[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 14:41

San: Ben ook benieuwd naar je vw :D
Kim: Balen dat je niet zo lekker bent
TG: Mooi dat je auto door de apk is
Laura: Veel succes in de cross!

Ik heb net heerlijk gereden, paardje liep erg fijn :)

Sannnn

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 14:44

10.30 is idd wel beter! Zag dat ze in Zevenaar al 8 uur begonnen met de B. Daar worden ze niet vrolijk van denk ik. ;) Zal eens even overleggen hier en kijken wat de weersverwachting voor zondag is, als die heel rukkie ruk is ga ik wel volgend weekend ergens heen. :)
Fijn Anthea!
Hoe is ie met Zeus Marijke?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 14:44

Hier ook 1 die baalt dat Ermelo niet doorgaat, al is het wel begrijpelijk als ik de foto's van San zie...
Ga nu maar met beide paarden naar Zevenaar zondag in de hoop dat het daar toch wat mee valt...

San heeft een vrachtwagentje, lijkt me echt supergemakkelijk :)
Scene en Flippie zien er goed uit Evelien!
Lau heeft lekker gedressuurd, al viel de score wat tegen.... verder gewoon lekker knallen!
Karen haar bolide is weer goedgekeurd!
Vief is niet helemaal fit na haar wijntjes van gisteren :(:)
Zevenaar heeft ook een groep eind van de middag San ;)

Ik ben gisteren naar Nijmegen geweest om bij mijn vader te kijken en die was eigenlijk nog wel heel fit vond ik :o Als het goed is zou hij inmiddels ook al binnen moeten zijn en misschien al wel trots en wel met zijn medaille rondhuppelen :P Ik vond het wel enorm mooi om te zien al die mensen langs de kant en zou wat dat betreft ook wel graag een keer mee doen, waar het niet dat ik eigenlijk een hekel heb aan wandelen en ik niet zou weten wanneer ik daarvoor nog zou moeten gaan trainen :o
Vandaag dus nog een dagje aan het werk, vanavond even naar de kapper en daarna nog is even de paardjes doen. En dan zondag maar op wedstrijd met beiden :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 14:46

Leuk is dat he Benthe! Ik heb het dit jaar ook voor het eerst gezien, had het me zo anders voorgesteld maar vond het echt super leuk! Ik ga hem heeeel misschien volgend jaar lopen, moet er nog goed over nadenken. ;) Jij gaat wel naar Zevenaar dus! Oh, ook eind van de middag, dat is dan misschien beter plan voor mijn ouders. Vond Zevenaar vorig jaar wel super mooi cc. Zal is kijken of ik dan ook nog 2 L1 proefjes kan rijden.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 14:48

is zevenaar alleen dressuur of ook springen? Dressuur met Ojee heb ik niet zoveel zin in ;)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 14:48

Was inderdaad echt heel leuk om te zien en als ik die verhalen zo hoorde van paps is de hele toch ook gewoon een echte belevenis :o Zou het toch wel tof vinden om eens te doen, maar zou niet weten wanneer ik zou moeten trainen...
En ik ga wel naar Zevenaar, erg mooi concours, fijn rijden en je kan eventueel ook nog in de dressuur starten ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 14:49

Kijk ik net op de startlijsten van de regio stond ik er niet op, maar even gemaild en gebeld :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 14:50

Met dat trainen zit ik idd ook. Vooral als ik op stage ga volgend jaar heb ik er de tijd niet voor. Vind al die mensen ook zo vrolijk en enthousiast daar.
Ik wacht nog even af tot morgen voor ik me opgeef... Dit is de weersverwachting: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... ar/4057717 15 mm regen op de zondag. Dan ga ik niet springen.
Zevenaar is ook springen. :j

Kennen mensen hier Beverlo? Wou WW namelijk afmelden omdat ik dat te kort dag vind op Brugge, maar nu Ermelo niet doorgaat wil ik toch wel nog 1 extra rijden, vooral als ik WW af meld. Wil wel graag NK kunnen rijden namelijk.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 22-07-11 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 14:54

Snoek hoe zit je het weekend met vorstin? zondag strand?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 14:55

Ik ben vorig jaar in Beverlo geweest, en ga dit jaar weer. Niet zo'n spectaculair mooie wedstrijd als Brugge, maar niet verkeerd. Cross is redelijk god te doen, niet al te moeilijk. Houd er wel rekening mee dat het over drie dagen is, en het kamperen is dit jaar niet meer op het terrein van de kazerne, dus het wordt wel de vraag hoe ze dat met faciliteiten gaan doen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:00

Dat over 3 dagen wist ik niet, dank je. Hou ik daar even rekening mee. Ga dan dus maar eens even overleggen hier thuis. :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:00

ik moet ook even kijken of ik moet gorsssel om zetten of wieringerwerf ngo rijden maar dat is ook z'n pokke eind rijden.
is wieringerwerf een beetje leuk (niet te moeilijk)

of moet gorssel terug zetten en dan neede in het M. (wil alleen nog graag 1 puntje in het M halen en dan een paar leuke makkelijkere crossjes dit jaar.)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:03

Ww is een mooie wedstrijd :j ik heb er mijn B en L debuut gereden.... Goed te doen!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:09

W'werf is met een andere parcoursbouwer wel een stukje moeilijker geworden dan andere jaren, maar ook mooier en uitdagender. Voordeel is dat het bijna alleen maar bospad is dus weinig kans op langslopers.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:10

keys vanaaf ff met pa overleggen.. (kan helaas niet overnachten want moet die vrijdag tot 7u werken dus hopelijk niet te vroeg op de dag beginnen.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:20

Die van mij kreeg het in WW wel voor elkaar om rechtsaf de bosjes in te rennen, maar die spoort niet helemaal :D (was trouwens ook alleen met de oefencross). Groot voordeel is dat het voornamelijk zand is volgens mij?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:32

Ik kom net terug uit Ermelo en ik moet even zeggen, wat stond daar een gave cross!! Alleen zo op dat middenterrein waar met de Hippiade altijd dressuurringen op gras zitten was de bovenlaag van 5cm zeikesnat, dat is zo verlopen en dan krijg je malle glijpartijen. Echt zonde!
Hier is het nu gedaan met de rust, zusje is weer thuis van kamp. Heb nog een poos met Dienke geklept en ben toen met Wieneke teruggereden.

Soof is inmiddels thuis en heeft een oogkas gebroken/verbrijzeld en haar neus kapot. Gaat dinsdag naar Nijmegen kijken of ze haar kunnen fixen. Ze is bij een piano-op bij de eerste gelanceerd omdat haar paard struikelde en is toen met haar gezicht vol op de tweede tree geklapt. Doordat haar airjacket werd opgeblazen heeft ze haar nek niet gebroken.

Lau, jammer van je plaatsing!
Marijke, 1e weekend sept is toch Hippiade poownies?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:33

Wat erg :oo Gelukkig dat haar nek niet gebroken is.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:45

@ Mirthe wow klinkt vooral pijnlijk. Dit is in elk geval te behandelen.

Was het maar vast 1700u. Heb telefoondag vandaag en mensen zijn heel vervelend |(

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:47

Caro: pff, dan moet ik pas beginnen, was het maar vast 23.30u. :')

Klinkt heftig van Sophia. Zo te lezen is het vooral heel ongelukkig gegaan en kon haar paard er ook niet veel aan doen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:52

Mirthe: Wow wat heftig! Gelukkig dat ze een airjacket aan had, anders was het flink fout gegaan waarschijnlijk
Caro: Nog eventjes geduld :(:)

Mijn koffer is gister trouwens uit elkaar gevallen, toen ik van het hotel naar het station Termini liep :') Het onderstel lag er onder weg, wieltjes zitten er nog aan (maar vraag niet hoe :+ ) en dat ding waar je hem aan meetrekt lag er ook af. Beetje jammer, maar viel te verwachten hem voor 10€ in Shanghai had gekocht

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:56

Mo top dat je springles lekker ging. Wel minder van je auto
Vief heeft een leuke kamergenoot
Sim en San veel plezier op buitenrit
Texelse wat een lompe gasten
Super dat je van Rome genoten hebt Anthea
Leuk ding Flip Eef
TG heeft lekker gesprongen en lekker geshopt.
Super dat het goed gaat in Genk Lau
Ik wil ook een B-vrachtwagen als ik later een baan heb en gepaard heb. Lijkt me wel zo makkelijk en met Ferrose is het zeker dat er maar 1 paard op kan :D
Ik ben benieuwd of Zevenaar het wel houdt. Kan ook zo glad worden

Ferrose en ik mochten vandaag weer serieus aan het werk en ik kon merken dat ze dat wel een stuk leuker vond. Blijft wel een grapjas hoor; ik wilde een stukje travers doen maar Ferrose vindt appuyeren veel leuker dus dan draai je snel een pirouette-achtig geval en zet je een appuyement in :+ Morgen maar weer even wat beter naar kijken :Y)

Ik heb mijn springinstructrice maar gesmst of ze tijd heeft voor les begin volgende week, nu we toch niet naar Ermelo kunnen maar weer eens serieus springen

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:58

Heb je trouwens nog leuke Rome-tips Anthea? Ik ga over een paar weken naar Rome.
Beetje jammer van je koffer, gelukkig was het aan het eind van je vakantie en niet aan het begin :=

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 16:03

Jitske: Leuk dat je ook naar Rome gaat! Ehm ik kan je aanraden met zo'n hop-on hop-off bus te gaan, kost voor 2 dagen rond de 20 euro en is erg leuk. Wij hadden metrokaartjes voor een week (16 euro) maar daar maar erg weinig van gebruik gemaakt. Alles is opzich best wel lopend te doen en wij hadden dus ook voor 2 dagen zo'n bus.
Vaticaanstad moet je niet op zondag heen, dan zijn de musea dicht. Voor de rest kun je het beste 's morgens op tijd dingen bezoeken (zoals Colosseum en Vaticaan) dan is het nog niet zo druk en sta je niet heel lang in de rij.
De koepel van de Sint Pieter beklimmen is ook echt de moeite waard, wel een lange tocht over smalle trapjes :P
En bij die verkopers op straat kun je best wel veel afdingen :)
Leuke winkelstraten zijn Via del Corso en Via nazionale.
Verder zijn er ook veel pleinen met mooie fonteinen.
Eigenlijk is heel Rome gewoon heel erg mooi.
Voor kerken moet je trouwens wel gepast gekleed, meestal moeten je schouders bedekt en bij Vaticaanstad moet je ook minimaal je knieën bedekken (ze zijn daar erg streng!)

Ja idd, was ook blij dat mn koffer het pas aan het eind begaf!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 16:05

Wat gaan jullie weer hard!!!!
En wat is het sneu dat Ermelo afgelast is! Al dat werk, al die voorbereidingen, allemaal voor niets. (spreek uit ervaring) dit is zo verschrikkelijk balen voor de organisatie!!

Morgen regio in Hoofddorp, hopelijk houden we het een beetje droog. Ponylief had vanmiddag een slechte generale, dus wie weet is het morgen "knallen"!

Die Sophia, wat een smakker heeft ze gemaakt zeg. Hopelijk kunnen ze in Nijmegen iets voor haar betekenen. Hoe is ze verder Mistid? Goed bij kennis?

Verder nog het een en ander of vrachtwagentjes en 1 of 2 paarden gelezen. Dat is zo'n ingewikkelde materie. Als je aangehouden wordt door de politie weten ze 9 van de 10 x zelf niet hoe het zit.

Onze "hek"gasten deden alsof er niets aan de hand was. Op de vraag of er nog iets te melden was werd ontkennend geantwoord, en op de vraag of ze misschien tegen het hek aan gereden waren werd eerst ook nog al vaag gedaan. Toen we een onderdeel van de auto lieten zien beweerden ze eerst nog dat dat niet van hun auto was, maar ja, wij vertelden dat die dop/knop van de zijkant was, en toen was er geen ontkennen meer aan. Kinderachtig. Dit jaar is een pechjaar geloof ik. Hopelijk hebben we het nu voor de rest van het jaar wel gehad.