Wat een leuke foto's Las dat Sannn er de brui aan heeft gegeven. Lau tevreden was met hoe ze haar tentamen gemaakt heeft... Caro inmiddels gillend gek wordt, doordat de beebie zo lang op zich laat wachten Kim niet alleen haar eerste M2 wp te pakken had, maar tevens de rubriek gewonnen had BV had de zomer in haar bol. Ik heb gisteren zelfs al op het strand gelegen
Ik heb tot 19.15 gewerkt vandaag en ben eigenlijk nog bezig Morgen en de rest van de week wordt waarschijnlijk niets anders. Als ik pech / mazzel heb werk ik van het weekend ook! Vriendje zit toch bij zijn ouders in duitsland
Alle meisjes die hebben aangeboden om mee te gaan komend weekend: heel erg bedankt! Waarschijnlijk ga ik op één van jullie een beroep doen . Alles natuurlijk wel onder voorbehoud hoe het hier de komende week gaat!
Kim: toch nog eerste dus Goed zeg! Caro: al eens flink in die neusgaten geblazen bij je merrie? Het komt als het klaar is, ze is vast bezig met een gouden randje! Mootje: lange dag zeg!
Annetje
Geplaatst: 11-04-11 22:00
Even heel snel een ego-post.
Kom 'net' terug van de springles. Paard was braaf op de heenweg, maar zo wakker en hij ziet echt alles, dat durf ik dus mooi niet zonder iemand op de fiets ernaast. Ik denk dat de auto's daar wel 90kmP/u rijden (mogen 80) en dan met die bochten en een paard dat nog wel eens opzij wil springen... Viaduct was dus echt geen probleem, hij keek wat gek maar twijfelde niet. Paard was met de les echt hyper de pieper en zodra ik op de balken afstuurde vloog hij in galop. Ik moest hem een paar keer na de sprong stilzetten (en dat terwijl ik thuis dus juist na de sprong moet gassen omdat hij teveel terug komt na de sprong) en daarna ging het beter. Ik heb lang niet alles mogen springen en moet er vooral op letten dat hij op mij wacht en dat zonder dat ik aan die teugels ga lopen sjorren. Ik mag er eigenlijk niet aan komen van hem. Ook in de sprong moest ik de handen helemaal weg zodat Vies zelf gaat springen en dus minder aantikt. Volgens mij tikten we nog steeds veel aan, maar er zaten ook sprongen tussen dat ik hem echt flink van de grond voelde komen, dus blijkbaar werkt het wel! Volgende week weer
mistid
Geplaatst: 11-04-11 22:03
oliebol, had ik een heel verhaal, maak ik weer een verkeerde beweging op m'n touchdingetje. Handig, zo'n smart mousepad
Karen, mooie foto's van Gulianta! Gefeliciteerd Kim! Sann, wat een gedonder op jouw school! Wordt je ook niet vrolijk van... Noor, mocht je hulp nodig hebben zijn wij er ook!
Een pony die ik heb gehad staat te koop, onwijs leuk beestje http://link.marktplaats.nl/440068848 Mijn moeder was zo grappig destijds om hem zomaar te koop aan te bieden en die mensen hapten toe, wat was ik kwaad. Beestje heeft de afgelopen jaren een luizenleventje gehad, echt zonde. Hij is ook verschrikkelijk lelijk op die foto's . Zo was hij bij mij http://94.100.121.182/73150001-73200000 ... _MpYR.jpeg Zit er over te denken om een mailtje te sturen of ik er nog een keer op mag . Ik zag hem regelmatig maar moest al blij zijn als ik hem even kon aaien.
Whoeps lijk wel een penny
Vandaag overdag wat lui in de zon gelegen en mijn armen zijn inmiddels aardig bruin . Morgen maar in bikini En ik heb Westerbork met de Vos omgezet naar het M
xxitsmexx
Geplaatst: 11-04-11 22:20
annetje. komt wel in de volgende springlessen. je kunt niet alles in 1 les. wel een duidelijk verschil mirthe.. jammer van zo'n pony
Net terug van de vergadering. Bleh vreselijk zulke verplichtingen. Nu lekker douchen en slapen. Heb mega kop zeer
Sannnn
Geplaatst: 11-04-11 22:31
Top van je springles Annetje! Niet fijn he al die verplichtingen MM. Slaap lekker. Leuk ponytje Mirthe, er staat trouwens foto van je op de site van Alice Naber Lozeman. Succes in het M zondag! Het wordt na vrijdag weer mooi weer he, lekker dit weekend! Wat een top debuut Kim! M2 is zo'n rot klasse zeggen ze.
Gefeliciteerd Kim! Lief van je moeder allemaal Evie! Annetje: Mooi dat je fijn gelest hebt. Pff Mirthe, die is flink veranderd. Zonde van zo'n leuke pony. Leuk dat Vos M gaat! Ik wilde bijna zeggen, dan rijden we tegen elkaar, maar dat is natuurlijk niet zo dan
En ook nog even een gave foto van Koetje in EL spammen.
Goedenavond! Vorstin heeft heerlijk losgelopen in de buitenbak vanavond Heb springles afgesproken voor woensdag. Rob alleen vergeten te bellen, zal nu wel te laat zijn denk ik. Ga gelijk een wekker in mijn telefoon zetten voor morgen! En ik heb van de eerste deelnemer aan de workshop al foto's binnen Ze glimt wel mooi zo! Had haar wel gewassen, maar verder alleen ff een borstel overheen gehaald!
En hoe was de aflevering nu je hem helemaal gezien hebt Sann ? Het was inderdaad heerlijk weer BV! Veel plezier vanavond Floor! Vervelend dat je veulie er nog niet is Caro Haha, dat heb ik ook vaak Margriet Lekker gereden dus Corien! Slaap lekker! EB, ze hadden het wel doorgegeven, ik was het alleen vergeten Lachen dat je toch nog in de prijzen zat Kim! Veel werken deze week dus Mootje. Als je maar doorbetaald wordt is het iig minder erg Ik hoor het wel hoor Noor Klinkt super zo voor de eerste keer Annetje! Echt fijn voor je dat je eindelijk les gevonden hebt! Ahw, zo te zien was het echt je grote liefde vroeger Mirthe! Wel een gaaf ding! voor MM Je set is echt mooi Jetske! Mooi ook dat de kleuren terugkomen in je dekje!
Stoere foto's Jetske. Echt een super gave set. Wow Snoek, vooral die 1e vind ik mooi. Aflevering was leuuk! Ga er nog paar kijken.
mistid
Geplaatst: 11-04-11 22:43
Sann, dankje voor het melden! Alice kwam tussendoor even langs om een paar foto's te maken. Clinic was erg leuk en Ul deed het goed. Tim vroeg of het Ice Beau was, vond hem er zo op lijken. Was het maar waar . Jets, nogmaals erg gave set! Ik dacht, nu Jets Z gaat is het M weer veilig haha gekkigheid. Leuke foto van Laskoe! Edit: Shanouk, wat een mooie foto's !
Mistid, ik zie eigenlijk weinig verschil op de foto's bij de pony Leuk kleurtje, maar geen dier wat mij aanspreekt verder.
Snoek, Vorstin staat er mooi op! Ik moet zeggen dat ik het ook wel echt een prachtpaard vind, vooral toen ik haar IRL zag. De standfoto is echt mooi, ben benieuwd naar wat je verder nog binnen krijgt. Grappig trouwens dat je nu zo graag naar Rob wil ga je nu niet meer bij Michiel lessen?
Ik heb morgen dressuurles, ben benieuwd of hij dan ook zo voorwaarts is als net in de les Zou wel mooi zijn natuurlijk. Vrijdag heb ik misschien ook dressuurles (liep wat achter dus moet er een stuk of 4 inhalen) en ik zat eraan te denken om me op zondag nog bij een wedstrijd bij te laten schrijven, maar daar moet ik nog even goed over nadenken.
Thanks allemaal! Als ik die foto's zo zie, word ik weer helemaal blij met mijn lieve paardje Ze was trouwens echt goed hengstig, dus stond constant te pissen (andere paard was een ruin) en liep constant naar hem te loeren. Was wel handig, haar oren hield ze wel naar voren
@ Annetje, het is gewoon goed bevallen Plus dat ik het een leuk terrein vind en het niet duur is. Ik ga het een beetje afwisselen met Michiel, maar die geeft op de regiotrainingen na bijna alleen maar les in Moordrecht. Ik vind het ook leuk om op andere terreinen te rijden. Maar springen blijf ik zowiezo bij hem doen En gewoon bijschrijven jij ! @ Mootje, dat komt weer mooi uit! Hier begint het ook te regenen trouwens.
Ik zat te denken aan Well (dressuur dus) maar ik denk dat nu nog bijschrijven daar wel lastig is. Volgens mij is het daar altijd snel vol? Sowieso is er dit weekend best veel te doen hier in de buurt, Zijtaart, Well dus, Nederweert en Mill dacht ik ook nog, maar ik ben even kwijt of dat springen of dressuur was. Ik wil sowieso de 1e naar Schaijk, daar vind ik het altijd mooi rijden en misschien de week ervoor naar Groesbeek. Ik las hier dat Zevenaar niet leuk is? Die hebben de 24ste ook weer cc.
Ik zit al wekenlang tegen planning maken in te hikken en heb me gewoon nog steeds niet opgegeven voor concoursen Ik had besloten voor de zomer mijn punten voor de L1 binnen te halen, maar als ik geen wedstrijden rijd wordt dat moeilijk natuurlijk.
Mag hier ook wel regenen, mag van mij 's nachts behoorlijk regenen zelfs . Goed voor de bak. En het ruikt altijd zo lekker als er regen op de droge grond komt, dat heb je niet in de stad .
Joki
Geplaatst: 11-04-11 23:03
Regen vind ik ook wel prettig.
Anne ik pb je wel even. Anders gaat het alleen maar over regionale niet-sgw-wedstrijden
bianca1980
Geplaatst: 11-04-11 23:17
PPFF je hebt ff een druk weekend en ik loop gelijk een berg achter, maar ben weer helemaal bijgelezen.
ben vanaaf op visite geweest op de Bronsweg bij het cross terrein ( niet zelf rijden) maar jeminee wat is het daar nu geweldig mooi geworden zeg. Je kunt nu echt van beginner tot flink gevorderd trainen daar, wat een joekels van hindernissen zijn erbij gekomen (trakeheners, enorme veeghagen etc, prachtige watercombinaties en een bootje etc......etc....) echt te mooi. Hoop dat we daar met Rob gaan trainen in juni !!!!!!