Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Morgen en de rest van de week wordt waarschijnlijk niets anders. Als ik pech / mazzel heb werk ik van het weekend ook! Vriendje zit toch bij zijn ouders in duitsland
. Ze had last van lente kriebels en het ging helemaal niet goed! Maar toch een wp en de rest ging nog minder dan mij dus
.
. Wel jammer dat vriendje weg is!
. Alles natuurlijk wel onder voorbehoud hoe het hier de komende week gaat!
Goed zeg!
Het komt als het klaar is, ze is vast bezig met een gouden randje!
. Zo was hij bij mij http://94.100.121.182/73150001-73200000 ... _MpYR.jpeg
. Ik zag hem regelmatig maar moest al blij zijn als ik hem even kon aaien. 
. Morgen maar in bikini 

Heb springles afgesproken voor woensdag. Rob alleen vergeten te bellen, zal nu wel te laat zijn denk ik. Ga gelijk een wekker in mijn telefoon zetten voor morgen!

?

voor MM
.
haha gekkigheid. Leuke foto van Laskoe!
!
Leuk kleurtje, maar geen dier wat mij aanspreekt verder.
ga je nu niet meer bij Michiel lessen?
Zou wel mooi zijn natuurlijk. Vrijdag heb ik misschien ook dressuurles (liep wat achter dus moet er een stuk of 4 inhalen) en ik zat eraan te denken om me op zondag nog bij een wedstrijd bij te laten schrijven, maar daar moet ik nog even goed over nadenken. 

Plus dat ik het een leuk terrein vind en het niet duur is. Ik ga het een beetje afwisselen met Michiel, maar die geeft op de regiotrainingen na bijna alleen maar les in Moordrecht. Ik vind het ook leuk om op andere terreinen te rijden. Maar springen blijf ik zowiezo bij hem doen
En gewoon bijschrijven jij
!
Ik had besloten voor de zomer mijn punten voor de L1 binnen te halen, maar als ik geen wedstrijden rijd wordt dat moeilijk natuurlijk.
. Goed voor de bak. En het ruikt altijd zo lekker als er regen op de droge grond komt, dat heb je niet in de stad
.