Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ben maar al te blij dat hij het enige paard is met dat soort ongein

billy1 schreef:Rowo stalbenen komen wel vaker voor bij oudere paarden die al veel werk in de benen hebben. Dit hoeft dan helemaal niks ernstigs te zijn!
Maar t had niet aan ouderdom hoeven te liggen, dus vandaar dat ik het vroeg.rowo schreef:billy1 schreef:Rowo stalbenen komen wel vaker voor bij oudere paarden die al veel werk in de benen hebben. Dit hoeft dan helemaal niks ernstigs te zijn!
Je hoort mij ook niet zeggen dat het ernstig isMaar t had niet aan ouderdom hoeven te liggen, dus vandaar dat ik het vroeg.
@ karen: gelukkig dat ie wel fit is dan... dat scheelt alweer.

Hij heeft gisteren te veel paardenmest gegeten en had ook een handschoen gepikt waar we later maar een klein stukje van weer vonden..... Hij heeft vannacht al twee keer over gegeven en vanmorgen kwam er gelukkig een stuk handschoen mee met de poep. Net maar even een klein beetje brokjes gegeven, hopelijk kan hij dat binnenhouden en knapt hij snel weer op. Wel zielig hoor zon hond. (Al denkt hij dat hij hierdoor ineens wel op de bank mag
)
Die heeft echt dikke benen.
Gelukkig is die wel fit, hopelijk knapt die snel weer op!
Moet inderdaad zo te lezen nog wel veel gebeuren, dat is altijd het minder leuke van op vakantie gaan. Wordt een druk weekendje!
Hopelijk knapt je hond weer snel op.

jipje_niekje schreef:@Rowo: Daarbij speelt bij Jipje de ouderdom ook zeker een rol en zijn vele kilometers in zijn levenMaar hij is daarnaast ook niet gezegend met een fantastisch lijf helaas....

Hopelijk knapt ie snel op. Zo sneu als ze ziek zijn.
Ik heb (in het donker) zo de klep dicht gedaan en de trailer binnen gezet en niet erin gekeken. Heb ik um dus gewoon opgesloten. T is dat ie ging piepen toenik op de zolder stond en hooi gaf, anders zat ie er denk nu nog in
ga morgen avond ook kijken en misschien een en ander van de kur. 

) at toen ze nog een puppy was altijd sokken op (bij voorkeur die van mij, nà het paardrijden
). Na een paar dagen kwam die er dan weer uit, helemaal gedraaid en aangetast door maagzuur en andere viezigheid.. brrrrrrrrrr.

billy1 schreef:Dat zegt iedereen dat er zo'n moment gaat komen, zal ook wel zo zijn alleen kan ik me dat nu nog helemaal niet voorstellen, het is nu nog één groot zwart gat......
Kop op
Wat ontzettend balen. Hopen dat het snel overgaat. Die van mij had het laatst ook door een naar binnengeslagen ontsteking. Bij mij was het binnen een week helemaal weg! (maar dit was slechts 1 been)