Ik heb lekker The Mentalist gekeken, nu douchen en vroeg slapen!
Veel plezier morgen Mirthe!
Fijn dat je lekker gereden hebt Corien!
Lekker gegeten dus Noor

Ahww, lief lammetjes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

als we daar rijden rijden we op het ruiterpad! We hebben het 1 x gedaan, maar ja je rijd dan niet lekker..
rowo schreef:@ roos: hoezo speciaal blinde sluitingen dan?
Zal als het even kan ook altijd voor samur sluitingen gaan. Helaaas heeft het Rambo hoofdstel dat niet.

CoriienRN schreef:Goede morgen!!
Snoek nee, want je kan een bekeuring krijgen, en ja wie wil er nou niet oefenen daar![]()
Zo richting werk..

peanutbutter schreef:
bianca1980 schreef:Iemand bekent met het feit dat er Rhino zou heersen in Flevoland ??? Krijg net een mail van de stalhouder dat we de paarden niet meer van het terrein af mogen halen ?? maar ik heb hier uberhaupt niemand over gehoord. Meestal hoor je zoiets wel via KNHS enzo ??
Op openbare terreinen als W'werf en Ysselsteyn (en illegaal vlietlanden) is door het jaar heen trainen prima, maar als er eenmaal wedstrijdhindernissen staan, hoor je er gewoon niet meer te komen. 
Dat vind ik ook niet kunnen. Vorig jaar zag ik wel al allerlei sporen staan voor de wedstrijd, echt kinderachtig. Bij de meeste hindernissen stonden toen houten balkjes voor getimmert.
Vorstin liep echt hartstikke lekker, zeker zo voor de tweede keer weer onder het zadel na zo'n lange tijd. Ze liep ruim, liet zich mooi zakken en was voldoende actief van achter. Met de galop was ze heel ruim en niet zo terughoudend, eerder te voorwaarts
Ze speelt ook graag stofzuiger onder het zadel, ook in draf. Ik moest echt lachen! Ze heeft toch wat gemeen met Totilas. Die zal zich vast wel eens met zijn voorbenen tegen zijn kaak stoten. Nou, dat deed Vorstin vanochtend ook
wat doen julie hier dan? je mag hier niet komen hoor! (liep gewoon organisatie en de parcourbouwer) Vind het gewoon echt asso okal deden ze niet mee.
Dus ben benieud morgen!