rowo fijn dat hij mooi plekje krijgt
ing dus geen vlietlanden?
Ik ga vandaag naar duinrel en vanavond een verjaardag morgen cross kijken en betalen

NEderland heeft weer goed zun best gedaan echt ge-wel-dig D:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

CoriienRN schreef:ing dus geen vlietlanden?
Hopen dat het snel weer goed komt.!
Wel super dat Nederland weer gewonnen heeft, had het van te voren niet verwacht in deze poule.
): gefeliciteerd!

Maar goed, 2 brave proefjes gereden, niet echt bijzonder maar het ging wel aardig. Alleen in de 1e proef wou ze niet inbuigen voor m'n linkerbeen dus dat heeft ze voor de 2e proef even gevoeld, toen kon mevrouw de 2e proef ineens wel netjes de hoeken inrijden.

Laat je d'r ook nog naar kijken of wacht je ff af?
We gaan half 3 weer die richting op, zal ik eens proberen om 't zusje op film te krijgen.
... eventuele tijdfouten weet ik eigenlijk niet ze hadden eerst geen omroeper
Hij vond het nu eigenlijk helemaal niet spannend meer, moet alleen in het parcours erg op gang komen ... laatste hindernissen begon die mooi te springen. Het verdient niet de schoonheidsprijs, maar we zijn wel alweer rondgekomen en foutloos
M'n moeder heeft ook een filmpje gemaakt, zal eens kijken of ik die online krijg 
Hij begon wel vlak voor de proef helemaal te hyperen, was naast de springring. Volgens mij vond ie het wel leuk 

Peerd springt niet met mega veel inzet over die kleine hupskes, maar vind hem met name nog niet snel genoeg op de sprong om B te gaan 
Helaas heb ik gisteren op de toch gestaan met spullen poetsen, ik werd vannacht ineens wakker met onwijze keelpijn en verstopte neus. Nu helaas nog steeds keelpijn, dat wordt wat morgen
Hopen dat je punten ook met je gevoel overeen komen!

Echt hartstikke leuk, had ik eerder moeten doen 
Vrijdagmiddag nog even snel wat ingeslagen en toen richting huis. Was er iemand voor de trein gesprongen dus reden er geen treinen meer, uiteindelijk via Zutphen gegaan
Was net een kwartiertje/20 minuutjes thuis toen Sjuul en Bas me op kwamen halen, want we gingen naar Guus!
Hele goede sfeer en het voetbal kijken in zo'n stadion was ook echt helemaal leuk
Echt een hele gave avond gehad!! Bij elk goal ging alleen al het drinken de lucht in
En iedereen ging helemaal uit zijn dak. Eindhoven uitkomen was ook nog een beetje drama maar het is allemaal goed gekomen
Sliep denk om 3.00 uur. Half 7 ging de wekker weer...
Had perongeluk met het instellen van mijn wekker de tijd ook een uur vroeger gezet dus werd ik eerst om half 6 wakker. Dacht echt van hmm misschien kan ik beter blijven liggen na mijn weinige slaap en het bijna niet trainen (alleen woensdag kunnen rijden) Maar goed dat is ook weer zo lafjes, dus toch mijn bedje maar uitgegaan
Wijhe was zo ongeveer onvindbaar
Echt niet aangeven en allemaal een beetje raar. Super klein losrijden maar Woll was erg rustig. Op stal was wel zielig, mijn moeder had gisteren al vlechtjes gemaakt en toen was ze al helemaal een beetje van slag. Vanochtend was ook nog niet helemaal zoals anders en ze was echt super zenuwachtig. Toen ze in Wijhe uit de trailer kwam en zoiets had van oooohw gaan we gewoon naar concours was ze weer helemaal relaxt
Als straks mijn collegejaar afgelopen is en die rijlessen hopelijk voorbij zijn.. gaan we maar eens fanatiek lessen. Dat schiet er nu ook een beetje bij in..
Ben benieuwd naar je dressuurpunten!
en tweede proefje ging opzich braver, maar hier werd ze ook wat sloom op het laatst en hier hadden we 171. Stond op de coupon 161
Maar ik dacht al van zo slecht ging het nou ook weer niet en op mn coupon stonden ook niet heel veel 4-en en 5-en. Dus heb het even nageteld en toen kwam ik uit op 171. Dat vond ik ook wel wat geloofwaardiger. Maar ben verder wel heel tevreden over haar. Ze is natuurlijk ook nog niet zo heel lang onder het zadel en ze moet gewoon gehoorzamer worden, dan gaat ze straks wel hogere punten scoren
lekker in de tuin eten
.
. Ben net een half uurtje thuis en moet om 6 uur weer op het werk wezen. tientjeh schreef:Martine: wat is handig om af te spreken?