[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 09:08

goede morgen

rowo fijn dat hij mooi plekje krijgt Haha!
ing dus geen vlietlanden?

Ik ga vandaag naar duinrel en vanavond een verjaardag morgen cross kijken en betalen Clown

NEderland heeft weer goed zun best gedaan echt ge-wel-dig D:

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 10:03

goeiemorgen allemaal.!! Haha!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 10:12

CoriienRN schreef:
ing dus geen vlietlanden?

Hoezo?

Goedemorgen trouwens!
Iedereen succes op de vlietlanden!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 10:23

Goedemorgen!!
Zelfs hier is het stil...
Iedereen is aan het paardrijden zeker? Ik hb VL afgezegd. Nick is donderdag kreupel uit de wei gekomen. Ik heb het idee dat er in haar rechter schouder iets niet lekker zit. Verdraaid ofzo...

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 10:33

dat is echt balen nickeltje Ach gut Hopen dat het snel weer goed komt.!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 10:57

Spoed!!
Heeft iemand het mobiele nummer van Madelene??
Ik zou haar straks op het terren ontmoeten om dieren voor de camping over te geven, maar heb het nummer niet...

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 11:05

Goedemorgen!
Ik heb de wedstrijd gister voor de helft gezien, tijdens de eerste helft zat ik in de auto Clown Wel super dat Nederland weer gewonnen heeft, had het van te voren niet verwacht in deze poule.

Ik ga zo even douchen, dan vlechten en vanmiddag op cc. Hoef pas tegen 4u dus dat scheelt.

Rowo: fijn dat Calyp zo'n goed tehuis heeft gekregen. Dat maakt het toch wel iets makkelijker dat ie weggaat

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 11:17

goedemorgen,

Rowo: fijn dat je een goed baasje voor Calypso hebt gevonden!
mensen die geslaagd zijn (hoe noem je dat Clown ): gefeliciteerd!
wijdstrijdgangers: succes!

Ik heb zometeen dressuurwedstrijd en daarna naar de Vlietlanden om te kijken Lachen

afgelopen donderdag weer crosstraining gehad, ik zet zo het filmpje online

Afbeelding

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 11:44

Goeiemorgen!

Rowo: Fijn dat Calypso een goed huis krijgt en natuurlijk ook leuk dat er weer met hem gecrosst gaat worden Lachen

Loes: Heel veel succes met het leren en alvast voor woensdag!!

En iedereen succes op wedstrijd vandaag!

Ik ben gisteren naar een dressuurwedstrijd geweest, jaja. Vond er niet echt veel aan en ik weet nu weer goed waarom ik cross Bloos Maar goed, 2 brave proefjes gereden, niet echt bijzonder maar het ging wel aardig. Alleen in de 1e proef wou ze niet inbuigen voor m'n linkerbeen dus dat heeft ze voor de 2e proef even gevoeld, toen kon mevrouw de 2e proef ineens wel netjes de hoeken inrijden.
Had 189 en 193 punten en een 4e en 6e prijs dus dat was weer mooi meegenomen! Haha!

Nu maar weer even aan de statistiek, vanmiddag even rijden en vanavond weer aan de studie. Dat is volgens mij echt voor het eerst dat ik op zaterdagavond ga leren. Maarja, m'n vriendje zit toch in Bern dus die afleiding heb ik niet Tong uitsteken

MartineJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 11:49

Goedemorgen!

Fijn van Calyp Mandy Lachen
Mooie foto Jetske!
Netjes van je punten en prijzen andrea!
Succes met jullie herkansingen L_J en Ingridje!
De rest die is geslaagd, super gefeliciteerd!!! Haha!

Ik ga zo is rijden. Heb morgen wedstrijd.
Tientjeh: Waar zullen we afspreken voor die shirtjes? Lachen

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 12:32

Gaat super met dressuur Andrea! OK dan!

@ Jetske ... stoere foto! Bambi is echt vooruitgegaan Lachen
@ Nick ... balen! Ach gut Laat je d'r ook nog naar kijken of wacht je ff af?
@ Rowo ... wat fijn dat Calyp een goed plekje heeft gevonden!

Ikke weer terug van selectie in Koudum .. jaja das snel Tong uitsteken We gaan half 3 weer die richting op, zal ik eens proberen om 't zusje op film te krijgen.

Ik was vandaag weer rondgekomen en foutloos Haha! ... eventuele tijdfouten weet ik eigenlijk niet ze hadden eerst geen omroeper Scheve mond Hij vond het nu eigenlijk helemaal niet spannend meer, moet alleen in het parcours erg op gang komen ... laatste hindernissen begon die mooi te springen. Het verdient niet de schoonheidsprijs, maar we zijn wel alweer rondgekomen en foutloos Go jij! Go jij! M'n moeder heeft ook een filmpje gemaakt, zal eens kijken of ik die online krijg Lachen
Dressuur ging super! Was de eerste keer dat ik echt tevreden ben met m'n proefjes, 2e jury vond dat geloof ik ook .. want na de proef kreeg ik een OK dan! gebaar van de jury Clown Hij begon wel vlak voor de proef helemaal te hyperen, was naast de springring. Volgens mij vond ie het wel leuk Knipoog
Enfin ... ik weet verder nog niets qua standen of punten .. maar ik ben erg tevreden!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 13:44

Hier dan het filmpje, kwaliteit is niet super maar je kunt iig iets zien Tong uitsteken
Manier van rijden verdiend niet de schoonheidsprijs, alhoewel het er beter uitziet dan dat het voelde Bloos Peerd springt niet met mega veel inzet over die kleine hupskes, maar vind hem met name nog niet snel genoeg op de sprong om B te gaan Lachen

http://nl.youtube.com/watch?v=6g7p5y3Sz2A

nadat het beeld zich naar de uiterst interessante zandbodem verplaatst, kun je hem wel uitzetten .. m'n moeder kreeg hem niet meer uit Clown

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 13:45

Goeiemiddag!
Leuke foto Jetske!
Gefeliciteerd met jullie punten Andrea & LL!

Ik heb al lekker gereden Lachen Helaas heb ik gisteren op de toch gestaan met spullen poetsen, ik werd vannacht ineens wakker met onwijze keelpijn en verstopte neus. Nu helaas nog steeds keelpijn, dat wordt wat morgen Tong uitsteken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 13:50

Goed gedaan LL Lachen Hopen dat je punten ook met je gevoel overeen komen!
Andrea: Wat een nette punten en gefeliciteerd Haha!
Nickeltje: Wat balen zeg Ach gut
Jetske: Jaloersmakend hoor al die mooie crossfoto's van jou!
Rowo: Fijn dat Calyp zo'n mooi plekje heeft en leuk dat Zetje goed haar best gedaan heeft.

Zo mijn eerste weekje op mijn kamer in Enschede is een feit Vork Echt hartstikke leuk, had ik eerder moeten doen Haha!
Woensdag nog even thuis-thuis geslapen omdat ik donderdagochtend vroeg rijles had. Woensdag Woll nog even gereden en donderdag zat ook in de planning maar dat mislukte een beetje door een presentatie die ik donderdag had. 's Avonds nog verjaardag gehad en nog even de stad in geweest. Heerlijk als je dan in je eigen bedje kunt slapen Lachen Vrijdagmiddag nog even snel wat ingeslagen en toen richting huis. Was er iemand voor de trein gesprongen dus reden er geen treinen meer, uiteindelijk via Zutphen gegaan Scheve mond Was net een kwartiertje/20 minuutjes thuis toen Sjuul en Bas me op kwamen halen, want we gingen naar Guus!
Ondanks dat we heel vroeg vertrokken waren zo lang in de file gestaan dat we te laat waren. Eerste deel gemist en toen er ook nog eens geen parkeergelegenheid was (zo slecht geregeld daar) duurde het nog langer. Na een paar rondjes auto op de stoep gezet waren er een beetje klaar mee. En jawel dat kostte dus even €60 Nagelbijten / Gniffelen
Maar Guus was echt super super leuk!! Go jij! Go jij! Hele goede sfeer en het voetbal kijken in zo'n stadion was ook echt helemaal leuk Hyper! Echt een hele gave avond gehad!! Bij elk goal ging alleen al het drinken de lucht in Clown En iedereen ging helemaal uit zijn dak. Eindhoven uitkomen was ook nog een beetje drama maar het is allemaal goed gekomen Haha! Sliep denk om 3.00 uur. Half 7 ging de wekker weer...
Had concours in Wijhe Clown Had perongeluk met het instellen van mijn wekker de tijd ook een uur vroeger gezet dus werd ik eerst om half 6 wakker. Dacht echt van hmm misschien kan ik beter blijven liggen na mijn weinige slaap en het bijna niet trainen (alleen woensdag kunnen rijden) Maar goed dat is ook weer zo lafjes, dus toch mijn bedje maar uitgegaan Haha! Wijhe was zo ongeveer onvindbaar Lips are sealed Echt niet aangeven en allemaal een beetje raar. Super klein losrijden maar Woll was erg rustig. Op stal was wel zielig, mijn moeder had gisteren al vlechtjes gemaakt en toen was ze al helemaal een beetje van slag. Vanochtend was ook nog niet helemaal zoals anders en ze was echt super zenuwachtig. Toen ze in Wijhe uit de trailer kwam en zoiets had van oooohw gaan we gewoon naar concours was ze weer helemaal relaxt Lachen
Eerste proef ging op zich wel netjes. Woll had er nog iets meer door heen gekund, en ze blijft het buigen nog lastig vinden als ze dan net voor de wending niet helemaal in de hand staat is het echt nog heel lastig om haar netjes de wending door te loodsen. Valt ze heel erg naar binnen en is het gewoon lastig haar recht te houden. Had 182 punten. Tweede proef kon ik er gelijk achteraan doen. Die ging al een stuk fijner. Had ik 190 punten. Dus wel blij dat Wollie zo lief was Lachen Als straks mijn collegejaar afgelopen is en die rijlessen hopelijk voorbij zijn.. gaan we maar eens fanatiek lessen. Dat schiet er nu ook een beetje bij in..

Maandag mijn eerste twee tentamens, denk niet dat ik die ga halen maar we gaan er wel even heel hard mee aan de slag. Woensdag nog een her die ik toch wel erg graag wil halen en dan nog 2 tentamens en een opdracht en dan zit her jaar er al weer op. Wat gaat dat toch weer snel Clown

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 14:14

LL: Mooi dat je fijn gereden hebt! Filmpje ziet er al best netjes uit hoor, mist inderdaad nog wat snelheid/ritme op de sprong, hij krabbelt er dan ineens nog een galopsprong bij Clown Ben benieuwd naar je dressuurpunten!

Vief: Gefeliciteerd met je winstpunten! En fijn dat je eerste week zo goed beviel Knipoog

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 14:29

fijn van caypso rowo

even vraagje, mag er in het B paarden een punt? en hoe breed zijn die strohindernissen meestal? zag er nogal breed uit op de foto's van jetske van vlietlanden

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:08

Ik ben ook weer terug van wedstrijd. Losrijden ging niet echt goed, ze wou niet rechtsom en dan kwam ze telkens omhoog. Toen vond ik haar dus niet zo lief. Maar in de proefjes was ze niet meer vervelend gelukkig. Ging al een stuk beter dan vorige week. Alleen is ze nog niet altijd even gehoorzaam maar ze ging niet bokken en kwam ook niet omhoog, daar was ik allang blij mee. Eerste proefje hadden we 185 Haha! en tweede proefje ging opzich braver, maar hier werd ze ook wat sloom op het laatst en hier hadden we 171. Stond op de coupon 161 Verward Maar ik dacht al van zo slecht ging het nou ook weer niet en op mn coupon stonden ook niet heel veel 4-en en 5-en. Dus heb het even nageteld en toen kwam ik uit op 171. Dat vond ik ook wel wat geloofwaardiger. Maar ben verder wel heel tevreden over haar. Ze is natuurlijk ook nog niet zo heel lang onder het zadel en ze moet gewoon gehoorzamer worden, dan gaat ze straks wel hogere punten scoren

Andrea: gefeliciteerd met je prijzen!
Vief: mooi van je wp-en
LL: Fijn dat je lekker gereden hebt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:09

mooie uitslagen dames Haha!
jet hoe laat moet je morgen dan kom ik kijken Haha!

lekker weertje weer Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:14

Hier heeft de hele dag de zon geschenen, en nu ook weer, alleen toen ik net klaar was met mn proefjes begon het even te regenen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:20

Nou tis hier erg opgeknapt heerlijk Haha! lekker in de tuin eten Haha!

MartineJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:20

Netjes Vief en Anthea! Haha!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:22

Martine: wat is handig om af te spreken?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:27

Vief, Andrea en Anthea gefeliciteerd met de winstpunten Lachen.

Mijn verslagje komt een andere keer Knipoog. Ben net een half uurtje thuis en moet om 6 uur weer op het werk wezen.

MartineJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:31

tientjeh schreef:
Martine: wat is handig om af te spreken?

Ben je er rond 3 uur nog? Ik moet om 14.00 en 14.22 rijden. Even paard wegzetten en dan rond 3 uur bij de springring?
Ik zal je even mijn 06 pben, kan ik je iig niet mislopen Lachen

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:50

goedemiddag

Net vrij van het werk, en de pizza is bijna klaar Haha!
dus even snel goeiedag zeggen, ga zo nog even naar stal.
Zal vanavond even bijlezen.