Ingridje16 schreef:Haha ja idd, ik wacht er nog even mee.
maar bij jou was er geen andere keuze, vind het toch knap
Haha ben benieuwd of het gaat lukken

Normaal ben ik nogal.. uhm, slordig
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ingridje16 schreef:Haha ja idd, ik wacht er nog even mee.
maar bij jou was er geen andere keuze, vind het toch knap

.
Ingridje16 schreef:Benji_kady schreef:Ingridje,is de cross maarsbergen makkelijk te rijden of netzoals de vlietlanden?
Is wel wat moeilijker, maar als je de vlietlanden zonder al te veel problemen kan rijden kan je maarsbergen ook rijden alleen daar zal je misschien tegen iets moeilijkere dingen oplopen.
Maar als je de vlietlanden kan, kan je maarsbergen ook.

Ingridje16 schreef:En het valt wel mee hoor, de hindernissen van de oefencross gaan maar tot 1 meter is mij verteld.
Miss_Petit schreef:Ingridje16 schreef:En het valt wel mee hoor, de hindernissen van de oefencross gaan maar tot 1 meter is mij verteld.
Naar mijn weten is een landelijke B cross maximaal 80 cm.
Lijkt mij dan sterk dat een oefencross dan tot maximaal 1 meter dan is?
Ingridje16 schreef:Nou dat zal best kunnen, ik heb het ook niet met een cm opgemeten.

Dus dan weten Shanty en ik of we 1 of 2 dagen moeten schrijven!
wat in ieder geval wel vast staat is dat een topdag wordt!
druppeltje schreef:Weet iemand of het op zand of op gras is? Het is namelijk hier wat vochtiger dan ik verwachte, en ik heb geen ijzers dus ik kan geen stiften indraaien.
Kan ik dan wel gewoon rijden? Rijden er meer mensen zonder ijzers?
Widner schreef:Het is inderdaad op gras. Ik rij ook zonder ijzers, als het heel glad moet je wel uit kijken door de bochten maar het is denk wel te doen hoor

Vet leuk! Ingridje16 schreef:Ik ga denk maar gewoon met me chaps, lekker makkelijk.
Me laarzen zijn zo erg veel te groot![]()
Ga binnen kort even een paar goede leren laarzen kopen.
Romy vanavond galop trainingVet leuk!
Citaat:Kleding
De ruiter dient een cap te dragen voorzien van het keurmerk EN 1384.
De ruiter is verder correct gekleed; wedstrijdtenue is niet verplicht,laarzen en rijbroek wel.
Een bodyprotector wordt aangeraden evenals een springzweep. Daar wij allen voor ons plezier bezig zijn moet ook Uw paard/pony van goede bescherming zijn voorzien.