. Staat ze overal stil om te plassen
Maar wie weet zakt het over een paar dagen wel wat af.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Staat ze overal stil om te plassen
Kylyco schreef:Mijn paardje is sinds vandaag super hengstig. Dus hoop niet dat er te veel aantrekkelijke paarden zijn. Dan kom ik niet meer vooruit. Staat ze overal stil om te plassen
![]()
TeeGee schreef:Ik las nog iets over een heksenoog??
Goed antwoord Ruud! Hoelang is het voor jou eigenlijk rijden?
tjiddevw schreef:Citaat:Het wordt wel tijd dat je gaat lopen, Sarah. Op de hei staan in totaal 3,4 hindernissen en 5 als je het heksenoog ook nog meerekent.
@Kaisa. En als je bij leuke hindernissen wilt staan moet je op het land staan naast de hei. Daar staat wel 5 leuke hindernissen.Citaat:uuuh tjidde, ik heb al gelopen je hebt als je het bouwland afkomt voor het L het schot, die dingen met die stenen er onder en dan het heksen oog en dan gallopeer je het bos in, of wil je nu beweren dat ik over een hindernis gestruikeld ben en de rest gemist heb xD?
Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Maar........Maaike wil ook foto's van maken van andere klasse dan L en dus heeft ze keuze uit meerdere hindernissen op de hei, toch?!

jipje_niekje schreef:@Rowo: Van mij mag je gerust in ring 4 rijden hoor. Ik weet toch al dat ik onderaan sta na de dressuur met Nika![]()
Ik heb er trouwens wel mega veel zin in! Het wordt alleen wel een hele lange dag. Maar ja we hebben de zondag om bij te komen.

Kylyco schreef:Mijn paardje is sinds vandaag super hengstig. Dus hoop niet dat er te veel aantrekkelijke paarden zijn. Dan kom ik niet meer vooruit. Staat ze overal stil om te plassen
![]()

Komt wel goed! 

Ik wil zoveel mogelijk op 1 plek blijven, om iedereen die de cross rijd op de foto te zetten 

Kaisa schreef:Normaal heb ik op wedstrijden ook wel tijd om eventjes een aparte foto te maken van een combinatie, maar wordt zaterdag denk ik een beetje moeilijk
_San_ schreef:hopen dat Piet het aardig goed heeft
@ Nathalie: Moeten we nog even afspreken of we samen cross gaan lopen en waar we dan afspreken. En hoe laat moet je springen en crossen?(kan ik je ook wel even helpen met inspringen anders, heb 6, 5 uur ertussen...)
Kaisa schreef:Als je eventjes je nr. doorgeeft, zorg ik dat ik wat extra foto's voor je maak
Dat kan iedereen trouwens doenIk wil zoveel mogelijk op 1 plek blijven, om iedereen die de cross rijd op de foto te zetten
Normaal heb ik op wedstrijden ook wel tijd om eventjes een aparte foto te maken van een combinatie, maar wordt zaterdag denk ik een beetje moeilijk
Dus ga er altijd maar vanuit dat ik onderaan sta.