[SGW] SGW Westerbork - 12 april: Voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kylyco

Re: SGW Westerbork - 12 april: Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:51

Mijn paardje is sinds vandaag super hengstig. Dus hoop niet dat er te veel aantrekkelijke paarden zijn. Dan kom ik niet meer vooruit Bloos . Staat ze overal stil om te plassen Nors opkijken
Maar wie weet zakt het over een paar dagen wel wat af.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:06

Kylyco schreef:
Mijn paardje is sinds vandaag super hengstig. Dus hoop niet dat er te veel aantrekkelijke paarden zijn. Dan kom ik niet meer vooruit Bloos . Staat ze overal stil om te plassen Nors opkijken

Dan zal ik uit je buurt blijven Haha!

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:11

TeeGee schreef:
Ik las nog iets over een heksenoog??

Goed antwoord Ruud! Hoelang is het voor jou eigenlijk rijden?

Hmm, goed anderhalf uur. Eigenlijk iedere cross bijna wel. Castenray ook.
Alleen VP, Vlietland, Wwerf en Texel zijn verder, die sla ik dan ook over.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:40

@Rowo: Van mij mag je gerust in ring 4 rijden hoor. Ik weet toch al dat ik onderaan sta na de dressuur met Nika Tong uitsteken

Ik heb er trouwens wel mega veel zin in! Het wordt alleen wel een hele lange dag. Maar ja we hebben de zondag om bij te komen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:41

tjiddevw schreef:
Citaat:
Het wordt wel tijd dat je gaat lopen, Sarah Tong uitsteken . Op de hei staan in totaal 3,4 hindernissen en 5 als je het heksenoog ook nog meerekent.
@Kaisa. En als je bij leuke hindernissen wilt staan moet je op het land staan naast de hei. Daar staat wel 5 leuke hindernissen.

Citaat:
uuuh tjidde, ik heb al gelopen je hebt als je het bouwland afkomt voor het L het schot, die dingen met die stenen er onder en dan het heksen oog en dan gallopeer je het bos in, of wil je nu beweren dat ik over een hindernis gestruikeld ben en de rest gemist heb xD?

Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Maar........Maaike wil ook foto's van maken van andere klasse dan L en dus heeft ze keuze uit meerdere hindernissen op de hei, toch?! Tong uitsteken

ja dat is zo xD
doe niet zo slim jaa? x]

ik kwam er trouwens vandaag bij het lopen wel achter dat iemand de B cross gister of zo heeft lopen springen Nors opkijken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:15

jipje_niekje schreef:
@Rowo: Van mij mag je gerust in ring 4 rijden hoor. Ik weet toch al dat ik onderaan sta na de dressuur met Nika Tong uitsteken

Ik heb er trouwens wel mega veel zin in! Het wordt alleen wel een hele lange dag. Maar ja we hebben de zondag om bij te komen.

Maar ik zit niet in ring 4, want k heb de zelfde tijd als jou met dressuur en ik mag achter ja aan met de cross Haha!
En hoezo onderaan, j hebt toch steeds vaker betere punten in de dressuur?

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:49

Kylyco schreef:

Mijn pony is ook hengstig. Maar daar heb ik niet echt las van of zo. Ze gaat daardoor niet stilstaan. Tong uitsteken

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 19:38

Nou dat wordt gezellig in ring 5!! Cool
Van mij zal niemand last hebben, ik heb deze week door drukte heel weinig tijd om te kunnen rijden. Misschien in mijn voordeel, dat mevrouw de sterren van de hemel loopt maar ik verwacht het niet. Vanavond had ik springles maar ik had geen oppas en kan dus niet heen. Balen, nu morgen thuis wat springen, maar dat is toch anders dan in de les. Dan gelijk wat dresuur doen. Dan heb ik twee vliegen in 1 klap!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 20:15

Dan is ie extra fit nat Haha! Komt wel goed!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:58

Enkele buitjes zaterdag volgens Pietje Paulusma en morgen en vrijdag droog. Dus geen Gorssel deja vu's als het goed is Haha!

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 06:41

hopen dat Piet het aardig goed heeft Knipoog
@ Nathalie: Moeten we nog even afspreken of we samen cross gaan lopen en waar we dan afspreken. En hoe laat moet je springen en crossen?(kan ik je ook wel even helpen met inspringen anders, heb 6, 5 uur ertussen...)

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 06:42

Voor de B-Paarden en alle pony's, ga ik ergens op de heide staan. Zodra de extra lus wordt gereden, ga ik daar ergens staan. Waar weet ik nog niet, ga hem vrijdagavond eventjes lopen Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 07:39

Dan krijg je wel mooie foto's op de heide... Alleen jammer dat daar vorig jaar niet veel boeiende hindernissen stonden.

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 07:56

Ik ga gewoon eventjes kijken voor de mogelijkheden Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 07:57

Ik hoop dat je van mij een hele mooie foto kan maken, aangezien het waarsch voorlopig mijn laatste cross is en de laatste cross met hem.

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 07:59

Als je eventjes je nr. doorgeeft, zorg ik dat ik wat extra foto's voor je maak Knipoog
Dat kan iedereen trouwens doen Knipoog Ik wil zoveel mogelijk op 1 plek blijven, om iedereen die de cross rijd op de foto te zetten Lachen
Normaal heb ik op wedstrijden ook wel tijd om eventjes een aparte foto te maken van een combinatie, maar wordt zaterdag denk ik een beetje moeilijk Tong uitsteken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 08:01

Kaisa schreef:
Normaal heb ik op wedstrijden ook wel tijd om eventjes een aparte foto te maken van een combinatie, maar wordt zaterdag denk ik een beetje moeilijk Tong uitsteken

He dat is jammer!! Ik zoek ff mijn startnummer op!

edit: Ik ben nummer 88. Crosstijd 14.06.

Nu moet het helemaal goed komen zaterdag. Laat mijn lievelingsgetal nou net nummer 8 zijn Pling

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 08:06

_San_ schreef:
hopen dat Piet het aardig goed heeft Knipoog
@ Nathalie: Moeten we nog even afspreken of we samen cross gaan lopen en waar we dan afspreken. En hoe laat moet je springen en crossen?(kan ik je ook wel even helpen met inspringen anders, heb 6, 5 uur ertussen...)

Samen crosslopen lijkt me handig! Ellen gaat ook met me mee om mij te helpen, dus met inspringen heb ik wel hulp. Tja, afspreken voor het crosslopen lijkt me lastig omdat ik geen idee heb hoe het terrein eruit ziet. Zal ik je bellen, ik heb je nummer nog wel. Ik moet om 12.44 springen en om 13.14 crossen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 08:32

Kaisa schreef:
Als je eventjes je nr. doorgeeft, zorg ik dat ik wat extra foto's voor je maak Knipoog
Dat kan iedereen trouwens doen Knipoog Ik wil zoveel mogelijk op 1 plek blijven, om iedereen die de cross rijd op de foto te zetten Lachen

oee ik wil ook wel wat foto's ^^

startnummer 135 Sarah de Recht met Tic Toc 15.52 croseen Haha!

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 08:48

Waarschijnlijk is het handig om het starttijden topic even uit te printen voor de bokt startnrs.
Ik zelf ben nr 75 en start om 13:40

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 08:56

dat is idd een goed idee Knipoog

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 09:51

ik twijfel nog als ik mijn camera meeneem..

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 10:00

@Dela: Neem jij ook je camera mee??? Wil ook graag een keer mooie foto's van Nika!
@Rowo: Thuis gaat de dressuur wel beter met Nika, maar op wedstrijd is het nog steeds een drama Bloos Dus ga er altijd maar vanuit dat ik onderaan sta.
@TG: Zou jou voorlezer mij ook voor kunnen lezen nadat jij je proef hebt gereden?

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 10:02

J_N: ik het springen/crossen?

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 10:23

ik heb besloten dat ik niet mee doe zaterdag. Baal wel maar houd liever me paard heel dat ik straks wel weer kan crossen. Het is nog maar het begin van het seizoen.

Dus iedereen die hulp nodig heeft met cross lopen enz. Ben er wel hoor Haha!