Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nickeltje schreef:Voorrang is het niet helemaal, maar ik vind het maf dat als je met 1 paard op de wachtlijst staat, je er heel makkelijk op diezelfde plek gewoon nog een paard bij kan schuiven...
zoeizo van amber met fjordy, en melanie met bonnie,maar als er meer mensen zijn dan hoor ik het wel
GinnyBanshee schreef:ik kom ook om fotos te makenzoeizo van amber met fjordy, en melanie met bonnie,maar als er meer mensen zijn dan hoor ik het wel
Oh stoer !!
Leuk Gin !Scum schreef:Nou, dat ie gebeld heeft hoe het kan dat hij maar met 1 paard op de lijst staat terwijl hij er 2 had opgegeven.
Anders even bellen/mailen wat er aan de hand is?
neem ik maar het zekere voor het onzekere en maak ik het deze keer maar over.

ben je wel een stukje zekerder van je startplaats 
Nickeltje schreef:Heb ik een probleem als ik helemaal geen coupon opgestuurd heb?
Ik weet namelijk niet meer zeker of ik er wel eentje op de post gedaan heb....
. Hoe doen ze dat nu in het M? Ik zag dat er een aparte lijst is voor HC. Heeft de lijst met "reguliere" starters voorrang?
Miriam schreef:GvdT staat overigens niet als laatste op de lijst. Hoe doen ze dat nu in het M? Ik zag dat er een aparte lijst is voor HC. Heeft de lijst met "reguliere" starters voorrang?